Dneska jsem konečně dodělal tříbodový pás.
Myslel sem že příprava uvnitř C sloupku je hotová, ale to neznáte japnce. Díra pod čalouněním byla jenže návarky se závitem jaksi nee. Výroba destiček s navařenou matkou zabrala pár minut a po sundání zadního plast. čalounění se kupodivu dalo docela dobře (za pomoci drátu) desku vnitřkem sloupku na místo dopravit. Originál jedenáctku matku s jemným závitem fakt nemá cenu shánět, tak posloužila desítka a k tomu pevnostní šroub.
No a takovej je výsledek
Uprostřed je místo ještě na jednoho človíčka, ale když se tam vejde i manželka...
Káje se to docela líbilo, ale nejradši má sedadlo řidiče...
Nakonec jedno velikánské díky Jardovi za dočasné zapůjčení pásu
peple píše: Originál jedenáctku matku s jemným závitem fakt nemá cenu shánět
Závit je 7/16 " a to už i od Škodovky Š100 Kotevní otvory mají závit 7/16-20 UNF-2B podle předpisů EHK. Skrátka se to takto převzalo od těch co pasy vymysleli a odskoušeli.Nikdo pořádně neví proč zrovna tento rozměr
K.
Jednou jsem se o to taky zajímal a bylo mi řečeno, že tyhle šrouby mají "svojí" pevnost a ten závit je proto, aby prostě někdo šrouby nevyměnil za nějaký "tvarohový" šmejdy. Dědek