Autobaterie Libero E10/E12 93-00
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Autobaterie Libero E10/E12 93-00
Baterie do novějšího Libera:
Varta:
SUBARU, LIBERO autobus (E10, E12), 1.2 i 4WD (E12, FA), 40 / 54kW
Čislo vyrobku 545 155 033 2082
Vyrobni rada ASIA dynamic
napeti [V] 12
kapacita baterie v Ah 45
test za studena dle EN (v A) 330
délka (v mm) 238
Sirka v mm 129
vyska ( v mm ) 227
Spodní provedení B00
razeni polu 0
druh zásuvky 3
Cena k dnešnímu dni cca: 1500,-
Akuma:
Č. v. 545 111 033 B24J
Ah 45
Vybíjecí proud 330
Typ pólů 1
Uspořádání článků 0
Délka 237
Šířka 128
Výška 225
Uchycení B00
Cena k dnešnímu dni: 1750,-
Varta:
SUBARU, LIBERO autobus (E10, E12), 1.2 i 4WD (E12, FA), 40 / 54kW
Čislo vyrobku 545 155 033 2082
Vyrobni rada ASIA dynamic
napeti [V] 12
kapacita baterie v Ah 45
test za studena dle EN (v A) 330
délka (v mm) 238
Sirka v mm 129
vyska ( v mm ) 227
Spodní provedení B00
razeni polu 0
druh zásuvky 3
Cena k dnešnímu dni cca: 1500,-
Akuma:
Č. v. 545 111 033 B24J
Ah 45
Vybíjecí proud 330
Typ pólů 1
Uspořádání článků 0
Délka 237
Šířka 128
Výška 225
Uchycení B00
Cena k dnešnímu dni: 1750,-
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
ve VJ cars mají levnější
Ve VJcars Liberec jsem kupoval Panasonic (typ nevím - řekl jsem "do Libera") za cca 1200-1300 Kč.
akumulátor
Ahojda, potřebuju vcelku rychle obměnit baterku. Mám jasno v parametrech (45 Ah, 330 A) a v tom, že musí jít o variantu pro japončíky, tj. s menší šířkou (cca 130 mm). Už tak se na webu hledá docela složitě (volil bych Bannera kvůli menší výšce, většinou bývá skladem Varta Asia Dynamic), ve většině katalogů ale bývá ještě varianta označená P a L. Tuším, že je to označení konektorů (občas ještě specielní Ford).
Takže prosím o radu: Která z verzí P nebo L je ta správná do staršího Libera? Předem moc díky za radu!
P.
Takže prosím o radu: Která z verzí P nebo L je ta správná do staršího Libera? Předem moc díky za radu!
P.
baterie
Díky Karle, rozměry původní baterky (tuším Akuma, vydržela jen dva roky, což mi přijde sakra málo) byly d220*š130*v220, s tou výškou tak tak, neprobíjení přes plechové víko jsem řešil kusem gumy. Proto se mi zdála lepší baterie Banner, která udává výšku 203 mm. Celý kaslík odhadem 240*140*220. Nedostanu se teď bohužel k autu, mám ale dojem, že + je vpravo. Aktuálně nastartuju jen při zhasnutých světlech a vypnutém rádiu, baterku bych proto potřeboval vyřešit do víkendu.
P.
P.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Ještě dotaz:prúměr vývodů 16-18mm evropský, nebo japan tenký?
Ale ať jeto jak jeto koupil bych znova to samé.Životnost baterie asi vůbec neovliňuje jmenovka na obale.Je toho víc: pečlivost ve výrobě doba skladování a hlavně provozní podmínky.Ze skušenosti vím, že není vyloženě špatných baterek.
K.
Ale ať jeto jak jeto koupil bych znova to samé.Životnost baterie asi vůbec neovliňuje jmenovka na obale.Je toho víc: pečlivost ve výrobě doba skladování a hlavně provozní podmínky.Ze skušenosti vím, že není vyloženě špatných baterek.
K.
Nikdo není dokonalej.
Vývody mi přijdou standardní (evropa), ale přiznám se, že jsem nikdy neviděl tenké japonské. Taky myslím, že na značce až tak nezáleží, s předchozí Akumou jsem ve Š110R najezdil přes 7 let (přes zimu byla v teple). Každopádně díky za radu, jestli nastartuju, dojedu ke specialistům a nechám vyměnit kus za kus, jestli nenastartuju, ověřím že + je vpravo a ještě přeměřím ty vývody. Všem Liberistům přeju léto s hladkými starty a modrou oblohou ve střešním okně.
P.
P.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Na strankach varty maji pekne klikatko kde najdes primo Libero. Ja sem koupil tuto:
Varta 54515503320 asia dynamic 12V 45Ah 330A 238x129x227mm uchyceni B00 poly 0
je stejne usporadana jako ta puvodni, drobne milimetrove rozdily nehrajou roli. 45Ah je hodnota doporucena v prirucce k autu. Neni uplne snadne ji sehnat, neb to neni nejbeznejsi typ.
Varta 54515503320 asia dynamic 12V 45Ah 330A 238x129x227mm uchyceni B00 poly 0
je stejne usporadana jako ta puvodni, drobne milimetrove rozdily nehrajou roli. 45Ah je hodnota doporucena v prirucce k autu. Neni uplne snadne ji sehnat, neb to neni nejbeznejsi typ.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
baterka
2Martinekk:
Kostry jsem neřešil, objednal jsem novou baterku Banner (v Praze na Vápence jsou schopni ji dovézt už cca za tři hodiny), po namontování Bobeš startuje perfektně. Cena byla asi 2200. Takže veškerá elektroinstalace v autě je OK, původní baterka opravdu odešla už po dvou letech. P.
Kostry jsem neřešil, objednal jsem novou baterku Banner (v Praze na Vápence jsou schopni ji dovézt už cca za tři hodiny), po namontování Bobeš startuje perfektně. Cena byla asi 2200. Takže veškerá elektroinstalace v autě je OK, původní baterka opravdu odešla už po dvou letech. P.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Nepotřebuje ta "špatná" baterka jen dolít destilku? Aspoň dvakrát za rok to je potřeba kontrolovat. Asi nepatříš mezi motoristy, kteří tohle nevědí, ale i "bezúdržbová" baterka se musí dolít. Interval bude delší, ale i ta se ohřívá a voda odpařuje. A s tou cenou tě pěkně natáhli. Já kupoval baterku (značkovou) za necelých šestnáct stovek. Nabitou, před prodejnou ji strčil pod sedačku a zapojil. První start signalizoval, že potřebuje dobít, ale od té doby bez problému. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010