zapalovací kabely
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
zapalovací kabely
v pondělí ráno jsem v Tesle Blatná objednal sadu zapalovacích kabelů a dnes v 10 hodin jsem je měl doma na dobírku. cena 446 Kč
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: zapalovací kabely
origo kabely subaru...ceník: kabel indukční cívky-246,45 kč +19%
kabel č.3 -256,13 +19%
kabel č.2 -274,27 +19%
kabel č.1 -279,72 +19%
a ještě POZOR! kabely nejsou jako jedno balení!! lze je koupit jednotlivě....
kabel č.3 -256,13 +19%
kabel č.2 -274,27 +19%
kabel č.1 -279,72 +19%
a ještě POZOR! kabely nejsou jako jedno balení!! lze je koupit jednotlivě....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: zapalovací kabely
Dát za kabely 1200 je blbost. Já mám staré, české, měděné, s koncovkama ze 120ky, plus silikonové návleky ze žigula a řekněte mi, coje lepší.
Martin.
P.S. Sakra, Karle, obuj se do toho!!! Vždyť je hrůza číst, za co jsou lidi ochotní vyhodit prchy, aby jim ty pekáče jezdily.
Martin.
P.S. Sakra, Karle, obuj se do toho!!! Vždyť je hrůza číst, za co jsou lidi ochotní vyhodit prchy, aby jim ty pekáče jezdily.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: zapalovací kabely
Než se "do toho Karel obuje" můj názor. To co Martin píše je svatá pravda. VN kabel s měděným vodičem je to nejlepší co lze použít. Má to jen jeden háček a to, že je třeba koncovky "vlhkuvzdorně" upravit buď dodatečným silikonovým kabátkem nebo použít koncovky, které to vylučují. (vlhkost a měď se nemají rádi a tvoří měděnku - pěkný sajrajt) Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: zapalovací kabely
Jen bych se vrátil zpět.To podstatné již bylo napsáno...
viewtopic.php?f=2&t=1063&hilit=kabely
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 0,2715,609
Ta cena od Tesly je odpovídající.
K.
viewtopic.php?f=2&t=1063&hilit=kabely
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 0,2715,609
Ta cena od Tesly je odpovídající.
K.
Nikdo není dokonalej.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: zapalovací kabely
Kdyby sem nechtěl origo,tak tam klidně šoupnu z žigula
Naposledy upravil(a) Mis.us dne pát zář 10, 2010 8:30 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Ja káble pred zimou skontrolujem vysokým napätím a zistím kde prípadne kábel prebíja alebo má zvod. Ohmmetrom je treba skontrolovať aj celistvosť vnútorného uhlíkového vodiča. Odpor na 1m dĺžky je napísaný na kábli. To isté s rozdeľovačom. Káble mám originál, objavovalo sa sršanie VN a tým aj straty na fajkách ktoré sa pripájajú do viečka rozdeľovača, popri kábli bol pôvodne zatesnený nejakým silikónom, ale po tých rokoch je bohvie kde preč. Takže vyčistiť C6000 riedidlom, a zaizolovať tou takou gumovou páskou. Dá sa kúpiť v obchode a izoluje parádne aj vysoké napätie. A štartujem ako sa patrí... Ono kým do konektoru alebo fajky nenatečie že by to vyhrdzavelo, alebo kým sa nepreklepe kábel, tak nieje čo riešiť. VN zdroj môžem priniesť na zraz.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Co rikate na kabely nabizene na http://www.zapalovacikabely.cz/Subaru/S ... bero-4-WD/
Uvadeji ze pouzivaji feritove jadro + dalsi prednosti, oproti ciste uhliko-silikonovym kabelum. Akorat pro Libero tam maj jedny kabely a nerozlisuji stary a novy model Libera. Kabely maji delky 38, 48, 63 + 88cm, coz je podle me jen na stare, zatimco Tesla ma na nove 30, 40, 50 + 30cm.
Uvadeji ze pouzivaji feritove jadro + dalsi prednosti, oproti ciste uhliko-silikonovym kabelum. Akorat pro Libero tam maj jedny kabely a nerozlisuji stary a novy model Libera. Kabely maji delky 38, 48, 63 + 88cm, coz je podle me jen na stare, zatimco Tesla ma na nove 30, 40, 50 + 30cm.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Koupil jsem nakonec kabely Tesla, trochu me na nich ale zarazi "Made in USA", no co uz:
Co tu u kabelu nikdo nepise, je jesli jsou na nove nebo stare, takze tyto jsem objednaval na nove (maji 30cm kabel k indukcce).
Co jsem koukal na ty puvodni co tam mam, maji tyhle trochu jinak resene koncovky.. snad to tam dostanu.
Co tu u kabelu nikdo nepise, je jesli jsou na nove nebo stare, takze tyto jsem objednaval na nove (maji 30cm kabel k indukcce).
Co jsem koukal na ty puvodni co tam mam, maji tyhle trochu jinak resene koncovky.. snad to tam dostanu.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- michael
- Člen korespondent
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon říj 24, 2005 7:58 pm
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Ahoj covexi, asi jsi koupil dobře, já jsem kabely kupoval nedávno na starší typ a kabel k indukčce má cca 80 cm
Subaru Libero E12 r.v. 91
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Dnes jsem se dostal aspon k vymene kabelu, skutecne nove libero ma kabel k indukcce kratky.
Drobne zkusenosti s touto sadou:
- kabely jsou jemne delsi nez original, v zasade to nevadi, ale
- kabel k indukcce ne jen, ze je delsi, ale ma na jednom konci L fajfku a na druhem ne, zatimco original ma obe do L. Hrozi tedy, ze by se kabel mohl dotykat krytu vyfuku, takze to chce nekam prichytit
- nove kabely, resp. jejich fajfky drzi na svickach a rozdelovaci podstatne lepe, nez stare, ktere byly jiz popraskane a nedostatecne pruzne. Kdyz chce clovek novy kabel sundat ze svicky, vytvori se tam uplne podtlak a lupne to.
Drobne zkusenosti s touto sadou:
- kabely jsou jemne delsi nez original, v zasade to nevadi, ale
- kabel k indukcce ne jen, ze je delsi, ale ma na jednom konci L fajfku a na druhem ne, zatimco original ma obe do L. Hrozi tedy, ze by se kabel mohl dotykat krytu vyfuku, takze to chce nekam prichytit
- nove kabely, resp. jejich fajfky drzi na svickach a rozdelovaci podstatne lepe, nez stare, ktere byly jiz popraskane a nedostatecne pruzne. Kdyz chce clovek novy kabel sundat ze svicky, vytvori se tam uplne podtlak a lupne to.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: zapalovací kabely
Co takhle : Fajfkový konec - na indučku a rovný do rozdělovače. Bacha taky na to, že delší kabel vyžaduje smyčku, která se nesmí onic opírat. Jinak hrozi drncáním k poškození izolace a průrazu. Osvědčilo se mi kabel přichytit tím drátkem s izolací používaným už téměř všude ( třeba, když si koupíš cokoliv do elektriky, jsou tím adjustovány všechny kablíky) ke gumové hadici vedoucí kolem. Zatím funguje, ale kablík je už dost ošoupán dřívějším třením o kovový (rezavý ) držák v blízskosti. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapalovací kabely
Jo fajfku sem dal do civky, ale stejne je ten kabel zbytecne dlouhy, zatim jsem jen fajfku natocil nahoru, cimz jsem prodlouzil drahu kabelu, ale nechavat to tak nastalo nechci, protoze manik v servisu uz tolik proziravosti mit nemusi. Prichyceni asi vyresim tak, ze dodavanou svorku "trojuhelnik" pouziju trochu jinym zpusobem nez to vyrobce zamyslel.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: zapalovací kabely
Loni jsem koupil nové kabely TESLA (cena asi 350 kč) a letos mi již po několikáté za jízdy vypadl kabel
ze středu rozdělovače. Vždy jsem koncovku roztáhl, nasadil a jel dál. Asi po 500 km kabel opět vypadl
a koncovka nemá žádné předpětí. Chci do koncovky dát kousek gumové hadičky.
Má někdo podobné zkušenosti? Jak by jste to opravili vy? Bohouš - škatulka.
ze středu rozdělovače. Vždy jsem koncovku roztáhl, nasadil a jel dál. Asi po 500 km kabel opět vypadl
a koncovka nemá žádné předpětí. Chci do koncovky dát kousek gumové hadičky.
Má někdo podobné zkušenosti? Jak by jste to opravili vy? Bohouš - škatulka.
Naposledy upravil(a) škatulka dne úte srp 18, 2009 12:31 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: zapalovací kabely
Pokračování:
Minulý týden jsem se vracel domů a asi 300m od domova v prudkém stoupání motor zaškytal, ztratil výkon,
dvakrát střelil do výfuku a zastavil se v zatáčce. Musel jsem couvat dolů a bez posilovače je to zážitek.
Nejprve jsem vyloučil chybu v palivové soustavě a hledal v elektrice. Jak všichni víme, jeden nenajde nic,
neboť když točím startérem, nevidím do motoru a naopak. Už jsem chtěl volat odtah když okolo projížděl
na kole kaskadér z M.T. Jenýček. Spolu jsme objevili asi dost neobvyklou závadu: Loni zakoupený kabel
mezi zap. cívkou a víčkem rozdělovače má obě koncovky úhlové, vedl tedy od víčka jinudy než originál,
dotýkal se držáku pojistkovky nad rozdělovačem. Časem se prodřel a házel jiskru na pojistkovku.
Zkontrolujte si uchycení zap. kabelů v držácích aby jste se nezdrželi jako já. škatulka
Minulý týden jsem se vracel domů a asi 300m od domova v prudkém stoupání motor zaškytal, ztratil výkon,
dvakrát střelil do výfuku a zastavil se v zatáčce. Musel jsem couvat dolů a bez posilovače je to zážitek.
Nejprve jsem vyloučil chybu v palivové soustavě a hledal v elektrice. Jak všichni víme, jeden nenajde nic,
neboť když točím startérem, nevidím do motoru a naopak. Už jsem chtěl volat odtah když okolo projížděl
na kole kaskadér z M.T. Jenýček. Spolu jsme objevili asi dost neobvyklou závadu: Loni zakoupený kabel
mezi zap. cívkou a víčkem rozdělovače má obě koncovky úhlové, vedl tedy od víčka jinudy než originál,
dotýkal se držáku pojistkovky nad rozdělovačem. Časem se prodřel a házel jiskru na pojistkovku.
Zkontrolujte si uchycení zap. kabelů v držácích aby jste se nezdrželi jako já. škatulka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: zapalovací kabely
Problém "startovat a vidět" je znám jako "šroubovákový start" - to se šroubovákem zeskratují ty dva hrubší šrouby na cívce startéru při zapnutém zapalování...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka