Stránka 1 z 1
Napsal: pát říj 13, 2006 6:12 am
od dědek
Taky koukám. A vypadáto, že tam na sraz jezdí taky dva typy. Jeden jako má Karel a druhý typ, který tady ani neznáme, protože je vyrobený po r. 98 Dědek
Napsal: pát říj 13, 2006 7:22 am
od peple
dědek píše:Taky koukám. A vypadáto, že tam na sraz jezdí taky dva typy. Jeden jako má Karel a druhý typ, který tady ani neznáme, protože je vyrobený po r. 98 Dědek
To že ho tu neznáme není zas až tak pravda
Topic ve kterém se o něm psalo jaksi někdo smáznul
Napsal: pát říj 13, 2006 11:23 am
od dědek
peple, no vidíš, to je docela škoda. Dost by mě zajímalo, jakou cestou se vývoj tohoto vozítka ubíral dál. "Kosmetické" změny na exterieru jsou z obrázku patrny, ale co se skrývá pod deklem zadních sedaček a zavazadlového prostoru? Vlastně je to jedno, protože do Japonska nebo Indie si pro to nepojedu a v Evropě to asi nejezdi. Dědek
Napsal: pát říj 13, 2006 11:40 am
od peple
To co by nás asi zajímalo je
Sambar s označením
Dias Wagon
Mrkni se na
ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím

Je toho tam dost
Jo a zadní sedačky už namá - dále pouze pro 4

Napsal: pát říj 13, 2006 1:32 pm
od sedas
Mrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím Wink Je toho tam dost
vypada paradne (aspon uvnitr), dokonce ma ve std. vybave i policku pod strop do predu (jakoby na palubovku), kterou jsem si musel dodelavat

podle fotek na strankach s tim dokonce delaji i nejaky crash testy

ty zadni sedacky by mi ale chybely hodne...
podle rizeni na pravo ale ani tenhle model nevypada, ze by byl urcenej pro evropu.
http://www.batfa.com/newcar-subarusambardiaswagon.htm
Napsal: pát říj 13, 2006 2:08 pm
od Petr+Barča
Vypadá to moc pěkně . Ale jestli japončíci postupovali stejným způsobem , jako od starého libera k novému , kdy spoustu dobrých věcí odstranili a další přetechnizovali , tak potěš pámbů . Když už tam nedali ani tu třetí řadu sedaček , tak ať si to tam klidně nechají .
P+B
Napsal: pát říj 13, 2006 7:23 pm
od peple
Napsal: ned říj 15, 2006 9:27 am
od dědek
Tak, jestli dobře chápu,Sambar se stal 660 kubíkovou "fiatkou",ale jestli zústal tříválcem s "dlouhými" ojnice,které motoru dávají sílu i v nízkých otáčkách nebo "podčtvercovým" rychlotočákem s max.N až u "8tis.ot.",to jsem se nedozvěděl.Zato mají možnost si vybrat Sambara na sraz, na nákup, odvoz rákosového nábytku, odvést se do špitálu a věřím, že dělají i "tajné" verze pro policii a pohřební službu. I "color" nabídka bude pestřejší, než ZELENÁ, červená a do sněhu. Dědek
Napsal: ned říj 15, 2006 12:28 pm
od peple
Někde sem zaslechl že v japonsku se platí povinné ručení přesně z osahu motoru a né jako u nás nelogicky od - do. Proto tam je hromada maloobsahovejch prdítek a na ježdění po městě, k čemu je převážně určeno to stačí. Ten obsah 660 dělaj už dlouho.
Pro tamní trh 660(i 1200)
Pro evropu jen 1200

Napsal: ned říj 15, 2006 1:00 pm
od dědek
Důvod je mi taky znám. Sám kritizuji "nelogičnost"povin.ručení u nás.(Je mraky objektivnější: od hmotnosti vozidla přez výkon motoru po "ježdění bez nehod)A to,že malus či bonus je na auto a ne na řidiče je taky super pitomost! Znamená to: ani náhodou někomu půjčit auto, protože sebemenší
škrábanec na autě, který dotyčný (dotyčná)tvým autem způsobí na parkovišti před obchoďákem a "škodu nezamázne" dvoutisícivkou, je potrestáno od příštího placení dost krutě.U Sambaru jsem hledal jiné "zlepšení".Neumím si z japonského písma vyčíst výkon,kroutˇák, spotřebu, dojezd(nádrž),uložení motoru, dále takové "samozřejmosti" jako eirbag,klimatizaci,ABS,protiprokluz (ASR,ESP atd),užit.zatížení,použití pozinku na plech a další (v Evropě běžně udávanžch parametrů).Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění. Dědek
Napsal: úte říj 17, 2006 12:45 pm
od peple
sedas píše:...podle rizeni na pravo ale ani tenhle model nevypada, ze by byl urcenej pro evropu...
Přesně tak, ale rozhodně v tom má prsty Euro NCAP a vůbec automobilová lobi...
Nepustěj do evropy spoustu aut
dědek píše:...Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění...Dědek
Mrknu se na to
Napsal: úte říj 17, 2006 4:03 pm
od Tuti
Před časem jsem propátrával weby všech možných zastoupení SUBARU po světě, jestli se Sambar někde neprodává s řízením nalevo ... říkal jsem si, jestli by ho nešlo přivézt třeba z USA nebo z Kanady. Jsou firmy co to dělají, doprava je sice drahá, ale pořizovací ceny o hodně menší než v Evropě. Ovšem neřešil jsem homologaci a shánění dílů. Každopádně jsem nikde kromě Japonska Sambara (ani dalšího prcka Vivio) v nabídce Subaru nenašel.
Napsal: pon úno 19, 2007 8:20 pm
od Mira
Tak jsem si z dlouhé chvíle klikal v japonštině a našel nějaké údaje i o motoru.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka

.
Napsal: úte úno 20, 2007 9:50 am
od dědek
Do terénu a do sněhu preferuji manuální. Automat tak po městě a pro ženský.Dědek
Napsal: sob říj 20, 2007 12:33 pm
od peple
A tohle bych teď preferoval já. Dalo by se všude dobře dostat..

Napsal: ned říj 21, 2007 10:39 am
od Polevoj
Tu jsem tedy nenasel

, ale zajimava je cena. Nejluxusnejsi novy Sambar za cca 200 000 Kc

Pokud jsem to tedy dobre pochopil. Japonstina neni zrovna moje silna stranka

Kolik Sambaru se asi vejde do lodniho kontejneru?
