Stránka 1 z 1

Napsal: pát říj 13, 2006 6:12 am
od dědek
Taky koukám. A vypadáto, že tam na sraz jezdí taky dva typy. Jeden jako má Karel a druhý typ, který tady ani neznáme, protože je vyrobený po r. 98 Dědek

Napsal: pát říj 13, 2006 7:22 am
od peple
dědek píše:Taky koukám. A vypadáto, že tam na sraz jezdí taky dva typy. Jeden jako má Karel a druhý typ, který tady ani neznáme, protože je vyrobený po r. 98 Dědek
To že ho tu neznáme není zas až tak pravda :wink:
Topic ve kterém se o něm psalo jaksi někdo smáznul

Napsal: pát říj 13, 2006 11:23 am
od dědek
peple, no vidíš, to je docela škoda. Dost by mě zajímalo, jakou cestou se vývoj tohoto vozítka ubíral dál. "Kosmetické" změny na exterieru jsou z obrázku patrny, ale co se skrývá pod deklem zadních sedaček a zavazadlového prostoru? Vlastně je to jedno, protože do Japonska nebo Indie si pro to nepojedu a v Evropě to asi nejezdi. Dědek

Napsal: pát říj 13, 2006 11:40 am
od peple
To co by nás asi zajímalo je Sambar s označením Dias Wagon
Mrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím :wink: Je toho tam dost
Jo a zadní sedačky už namá - dále pouze pro 4 :cry:

Obrázek

Napsal: pát říj 13, 2006 1:32 pm
od sedas
Mrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím Wink Je toho tam dost
vypada paradne (aspon uvnitr), dokonce ma ve std. vybave i policku pod strop do predu (jakoby na palubovku), kterou jsem si musel dodelavat :) podle fotek na strankach s tim dokonce delaji i nejaky crash testy :) ty zadni sedacky by mi ale chybely hodne...

podle rizeni na pravo ale ani tenhle model nevypada, ze by byl urcenej pro evropu.
http://www.batfa.com/newcar-subarusambardiaswagon.htm

Napsal: pát říj 13, 2006 2:08 pm
od Petr+Barča
Vypadá to moc pěkně . Ale jestli japončíci postupovali stejným způsobem , jako od starého libera k novému , kdy spoustu dobrých věcí odstranili a další přetechnizovali , tak potěš pámbů . Když už tam nedali ani tu třetí řadu sedaček , tak ať si to tam klidně nechají .
P+B

Napsal: pát říj 13, 2006 7:23 pm
od peple

Napsal: ned říj 15, 2006 9:27 am
od dědek
Tak, jestli dobře chápu,Sambar se stal 660 kubíkovou "fiatkou",ale jestli zústal tříválcem s "dlouhými" ojnice,které motoru dávají sílu i v nízkých otáčkách nebo "podčtvercovým" rychlotočákem s max.N až u "8tis.ot.",to jsem se nedozvěděl.Zato mají možnost si vybrat Sambara na sraz, na nákup, odvoz rákosového nábytku, odvést se do špitálu a věřím, že dělají i "tajné" verze pro policii a pohřební službu. I "color" nabídka bude pestřejší, než ZELENÁ, červená a do sněhu. Dědek

Napsal: ned říj 15, 2006 12:28 pm
od peple
Někde sem zaslechl že v japonsku se platí povinné ručení přesně z osahu motoru a né jako u nás nelogicky od - do. Proto tam je hromada maloobsahovejch prdítek a na ježdění po městě, k čemu je převážně určeno to stačí. Ten obsah 660 dělaj už dlouho.

Pro tamní trh 660(i 1200)
Obrázek

Pro evropu jen 1200
Obrázek

Napsal: ned říj 15, 2006 1:00 pm
od dědek
Důvod je mi taky znám. Sám kritizuji "nelogičnost"povin.ručení u nás.(Je mraky objektivnější: od hmotnosti vozidla přez výkon motoru po "ježdění bez nehod)A to,že malus či bonus je na auto a ne na řidiče je taky super pitomost! Znamená to: ani náhodou někomu půjčit auto, protože sebemenší
škrábanec na autě, který dotyčný (dotyčná)tvým autem způsobí na parkovišti před obchoďákem a "škodu nezamázne" dvoutisícivkou, je potrestáno od příštího placení dost krutě.U Sambaru jsem hledal jiné "zlepšení".Neumím si z japonského písma vyčíst výkon,kroutˇák, spotřebu, dojezd(nádrž),uložení motoru, dále takové "samozřejmosti" jako eirbag,klimatizaci,ABS,protiprokluz (ASR,ESP atd),užit.zatížení,použití pozinku na plech a další (v Evropě běžně udávanžch parametrů).Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění. Dědek

Napsal: úte říj 17, 2006 12:45 pm
od peple
sedas píše:...podle rizeni na pravo ale ani tenhle model nevypada, ze by byl urcenej pro evropu...
Přesně tak, ale rozhodně v tom má prsty Euro NCAP a vůbec automobilová lobi... :?
Nepustěj do evropy spoustu aut
dědek píše:...Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění...Dědek
Mrknu se na to

Napsal: úte říj 17, 2006 4:03 pm
od Tuti
Před časem jsem propátrával weby všech možných zastoupení SUBARU po světě, jestli se Sambar někde neprodává s řízením nalevo ... říkal jsem si, jestli by ho nešlo přivézt třeba z USA nebo z Kanady. Jsou firmy co to dělají, doprava je sice drahá, ale pořizovací ceny o hodně menší než v Evropě. Ovšem neřešil jsem homologaci a shánění dílů. Každopádně jsem nikde kromě Japonska Sambara (ani dalšího prcka Vivio) v nabídce Subaru nenašel.

Napsal: pon úno 19, 2007 8:20 pm
od Mira
Tak jsem si z dlouhé chvíle klikal v japonštině a našel nějaké údaje i o motoru.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka :shock: .

Napsal: úte úno 20, 2007 9:50 am
od dědek
Do terénu a do sněhu preferuji manuální. Automat tak po městě a pro ženský.Dědek

Napsal: sob říj 20, 2007 12:33 pm
od peple
A tohle bych teď preferoval já. Dalo by se všude dobře dostat.. :)

Obrázek

Napsal: ned říj 21, 2007 10:39 am
od Polevoj
Mira píše:Tak jsem si z dlouhé chvíle klikal v japonštině a našel nějaké údaje i o motoru.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka :shock: .
Tu jsem tedy nenasel :oops: , ale zajimava je cena. Nejluxusnejsi novy Sambar za cca 200 000 Kc :!: Pokud jsem to tedy dobre pochopil. Japonstina neni zrovna moje silna stranka :?
Kolik Sambaru se asi vejde do lodniho kontejneru? 8)