No, jestli jsou reálie takové, jak popisuješ a jestli otázka opravdu zní "Jít, či nejít" - tak já za sebe říkám "NEJÍT". Je totiž třeba si uvědomit, že oproti Š120 je to přece jenom konstrukčně a generačně - tudíž "složitostně" přece jenom trochu jiné auto

a hlavně, cenová hladina čehokoliv (náhradní díly, práce servisu) je zatraceně vyšší než u staré škodovky, kde těsnění pod hlavu stojí dvě kila, použitelné motory se válí na každém rohu skoro za odvoz a kterou opraví i automechanik s dvěma ročníky učňáku bez praxe. U stodvacítky když ti něco v motoru chybí, tak si pro to zajdeš k sousedovi, nebo do nejbližšího kovošrotu, popřípadě když je nejhůř, tak do nejbližší mototechny. Tady budeš měsíc shánět, pokud TO vůbec seženeš...
Může se stát, že na tom vykrvácíš a pravděpodobně do toho budeš nucen nasypat víc peněz, než bys dal hned teď za kompletní, pojízdné auto. Když se do toho pustíš za dva měsíce, bude mráz jako kráva a jestli nemáš VYTÁPĚNOU a hlavně VYBAVENOU garáž (jak říkával pan Kos - to víte, to máte : jáma, zvedák, céóčko, stahováky, momenťák, klíče Gola, klíče stranové očkoploché, šroubovák rázový, svěrák, lis, franzouzák, kladivo, palice, štětce, ředidla, tmely, barvu základovou, barvu vrchní, tmel stříkací, brusku, vrtačku, kleště štípací, kleště kombinované, nůžky na plech, kladiva karosářská, babky, vytahováky, rozpínáky, rovnáky, ohejbáky...) může se stát, že se s tím budeš mrcasit půl roku, nasypeš do toho slušnou vatu, pak ti dojde dech a zbavíš se toho (když to půjde dobře) za polovičku, co tě to stálo.
Vím o čem mluvím, protože jsem tak taky začínal. Ale třeba to poškození není tak velké a je to práce na jeden víkend - udělat ze dvou jedno. Asi by to chtělo, kdybys sem nahrál nějaké fotky, aby ti kluci mohli poradit. Takhle jsi jim zatím moc indicií neposkytl
UPOZORNĚNÍ : Výše uvedený názor je ryze soukromý a může být zcela zcestný !