Stránka 1 z 1

Odstranění závady-záhady

Napsal: sob pro 09, 2006 2:46 pm
od Karel
Byl jsem přizván jako konzultant /z boží milosti/ na odstranění "motor jde často na 2 válce".Jednalo se o st.typ,o auto pana M. co nás zavedl až k rozhledně Vysoký Sněžník/Ostrov 2006/.Smluvil jsem diagnostiku motoru v servisu Ford.Proběhla zkouška těsnosti=tlaky. V pořádku,základní nastavení předstihu a seřízení bohatosti směsi.Auto jezdilo 2-3 dny celkem dobře.Pak znova na 2.To už se auta ujal automechanik a u mně si nechal zkontrolovat rozdělovač a kabely-vše bylo v pořádku.Mechanik mi mezi řečí sdělil, že když povytáhne koncovku kabelu 2-3 mm od svíčky tak se ten válec chytí.Teoreticky to znamená,že se u toho válce změní přeskokové napětí a tím naroste i energie jiskry. Co z toho plyne? Málo směsi na prvním válci, nebo nedokonalá směs.Mohla by to být uvnitř děravá hlava a výfukové plyny by se míchaly s čerstvou směsí v sacím kanále.Nebo špatné časování "řemen o zub",případně vadná vačka.Mechanik si s tím nakonec velmi dobře poradil.Malé rozvodové kolečko co je na klice nebylo originální, ale použité z jiného asi podobného motoru.Namontoval jiné /starší/z odstaveného motoru, zkontroloval nastavení rozvodového řemene a už je to zase 3válec :!: Dokonce mi volal spokojený majitel.Takže tato závada je od předchozího majitele/snad z Rakouska/.Opravit to neuměli a tak se auto prodalo do Čech. hello2.gif
K.
:twisted:

Napsal: ned pro 10, 2006 3:49 pm
od Petr+Barča
Zlatý Český ručičky .
P+B.

Napsal: čtv pro 14, 2006 9:44 pm
od Wlado
Jééé, mě to občas dělá to samý, alespoň vím čeho se chytit.... :D