Stránka 1 z 1
Dálnice
Napsal: čtv pro 21, 2006 1:56 pm
od Karel
Dnes se otevírá část Ústí/nL-Drážďany- foto z výstavby

K.

Napsal: čtv pro 21, 2006 2:19 pm
od peple
Miluju otevírání dálnic
Nejlepší na tom jsou "blahem chrochtající" politici co se s nůžkama v ruce zatahujíce pupky nastavujou fotoreportérům

Jedeš se tam podívat

Napsal: čtv pro 21, 2006 3:03 pm
od Karel
Známku sem už prozíravě koupil a pojedem se podívat ale Fabkou/to je dělník se známkou/ v sobotu za světla/. Já ve všední den končím kolem 6. a nic bych si z toho neužil.Jinak k pocitům ze slavnostního otvírání:byl jsem přítomen slavnostnímu otevření autoservisu "Kovočasu" někdy kolem r.1974 a to otvíral krajskej tajemník Šípek.A byla to fraška -jako/slunce seno../ ale to hlavní

očekávalo se na pohoštění asi 60 důležitejch ale protože počasí nic moc tak jenom asi 7.A zbytek pohoštění byl náš.Vůbec si z nás nikdo nestěžoval a mohli by chodit častějc! A furt si říkám,moct jen prodat ty prázdný flašky po oslavách!!! Jinak ta dálnice na Drážďany to je dar z nebes...A fotky jsou zde:
http://www.ceskedalnice.cz/d8.htm
K.

Napsal: čtv pro 21, 2006 10:31 pm
od dědek
Tak už brzo uděláme průzkum, kolik Liber jezdí s celoroční dálniční známkou (nebo to necháme, až budeme i v Liberech povinní vozit tu "zázračnou" škatulku na penízky, které vybírají ty "zvláštní" mosty přez dálnice. Dědek
Napsal: ned pro 24, 2006 1:11 pm
od Karel
Tak jsem se byl podívat.Pěkné,ještě nezničené od sprejerů
i počasí se vyvedlo
a tak to vypadá za "čárou"
K.

Napsal: úte pro 26, 2006 10:38 pm
od covex
Tak este kdyby dodelali tu spojnici z Liberce...
Napsal: ned led 21, 2007 3:07 pm
od peple
Napsal: pon srp 20, 2007 6:58 pm
od Martin H.
Tak jsem se se svým šikmookým pekáčem konečně svezl po dálnici. Z Ostravy do Brna a zpět. Tam, za hodinu a půl, zpátky díky hustšímu provozu o něco déle. Protože nebyl skoro žádný boční vítr, tak jsem jel chvílemi skoro na maximum možností motoru a opravdu jsem byl mile překvapen jeho výkonem. Na rovinkách nebyl problém dostat rafiku na konec stupnice a ani v kopcích nešla rychlost pod 120. Spotřeba na těch 400km byla 38 litrů, což při "aerodinamickém"

tvaru kastle a zatížení třemi dospělými osobami plus nákladem, je, si myslím, solidní hodnota.
Minulý týden jsem se vrátil z dovolené v Polsku. Jelo nás tam 15 historických vojenských aut. Cesta byla dlouhá zhruba 2000 km. Chlapi, jásejte, že žijete v naší republice. Stav vozovek v ojčizně je otřesný!!! Třetina je slušná, druhá třetina má vyjeté kole (místy i 10 - 15cm), třetí třetina je tvořena systémem boulí (lata na latě), nebo kočičích hlav (historické silnice ze začátku minulého století), nebo jsou z uježděné hlíny a písku. Místy jsme si připadali jako na Ukrajině. Jeden kamarád dělá u firmy která se mimo jiné zabývá výstavbou silnic. Ten když viděl jak údernicky opravovali totálně zničenou vozovku tak, že na uválcovanou pískovou plochu finišerem nanesli 3, možná 4cm asfaltu a bylo to, tak prohlásil, že i soudruzi Zlobin a Sakmar by se měli jít k polským soudruhům učit a že on, než by se měl na tu hrůzu dívat, tak se raději opije tak, až oslepne. S tím souhlasil celý kolektiv a snažili jsme se oslepnout všichni. Bohužel, kořalka byla kvalitní, tak se nám to nepovedlo a museli jsme se na tu hrůzu dívat ještě vícekrát. Ale nejen silnice i polský řidič je z velké většiny jak postava z hororu. Neuznává ani základní dopravní předpisy. Jenom právo většího a silnějšího tam uznávají všude, coš bylo naše štěstí, ony ty vojenské auta přece jenom trochu respekt budí.
Martin.
Napsal: pon srp 20, 2007 7:43 pm
od veros
Ad Polsko: za dva dny průjezdu Polskem jsem viděl 3 auta na střeše, což je třikrát tolik co za celý předchozí život. Ale je fakt, že jsem na světě ještě docela krátce a moc jsem toho neviděl
