Bratříčci
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
bratríčci
...môj vrakáč....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Zeťák nechtěl jezdit s nápisem http://www.libero dědek a prefixem OK1 TDI , Tak jsem to "dočasně" odstranil Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Když mám teď obě, musím přiznat, že novější je holt novější. A na ten tvar krabice novějšího jsem si už zvykl. Musím oponovat všem, kteří tvrdili, že v novějším je míň místa. Mě to připadá spíš naopak.Jo a do novějšího se mi nějak líp nastupuje a vystupuje. A to nejhlavnější- o poznání silnější motor hned "odspodu".Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Už bylo na čase...
Koncept nesoucí název Mud Master-C je podle automobilky přímo stvořen do terénu a to i navzdory své šířce a malému objemu motoru. Ten činí 660 cm3, ale vzhledem k speciálnímu pomalému převodu zvládne tenhle vůz vylézt na nejeden kopec. Díky systému posuvné osy pohonu, která se posouvá vůči ose kola, lze měnit světlou výšku podle situace. Maximální dosažitelná světlá výška je pak 370 mm.
Vevnitř může překvapit strohý interiér, který je ale „prošpikován“ různými technickými zařízeními, jako je například LCD display a elektronick panel nástrojů. Odkládací prostor konceptu je koncipován pro horská kola, při otevření střechy však zvládne i větší náklad.
Podle prvotních informací není výroba podobného vozidla až tak nereálná
Ááách
Óóóch
A tady je to kouzlo...
I s tím volantem v pravo bych se smířil...
K.
Koncept nesoucí název Mud Master-C je podle automobilky přímo stvořen do terénu a to i navzdory své šířce a malému objemu motoru. Ten činí 660 cm3, ale vzhledem k speciálnímu pomalému převodu zvládne tenhle vůz vylézt na nejeden kopec. Díky systému posuvné osy pohonu, která se posouvá vůči ose kola, lze měnit světlou výšku podle situace. Maximální dosažitelná světlá výška je pak 370 mm.
Vevnitř může překvapit strohý interiér, který je ale „prošpikován“ různými technickými zařízeními, jako je například LCD display a elektronick panel nástrojů. Odkládací prostor konceptu je koncipován pro horská kola, při otevření střechy však zvládne i větší náklad.
Podle prvotních informací není výroba podobného vozidla až tak nereálná
Ááách
Óóóch
A tady je to kouzlo...
I s tím volantem v pravo bych se smířil...
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne čtv říj 18, 2007 2:25 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4