Stránka 1 z 2

jak dopadlo libero na slovensku

Napsal: čtv bře 29, 2007 6:34 pm
od Jarda
XXcomputer.gif
dostal jsem dnes omluvu ze srazu:
Vaz. p. Jaroslav, dakujem za pozvanku, velmi si to cenim, ale s
najvacsou pravdepodobnostou sa nezucastnim zrazu 2007, pretoze moje
Libero sa uz skoro vobec nepodoba na Libero. Prikladam do posty
obrazky povodneho aj sucastneho stavu a sam to pochopite. Riskujem sice ze ma vylucite z klubu, ale ine sa z toho vraku za 4 tis. Sk spravit
nedalo.
S pozdravom
Vlado Fabry
Zvolen


Obrázek
Obrázek

Napsal: pát bře 30, 2007 2:15 pm
od Tuti
:) No mně se to líbí - je z toho vidět fortel a může v tom být prima svezení :!:

Napsal: pát bře 30, 2007 6:10 pm
od Jarda
me to úplně uchvátilo

Napsal: pát bře 30, 2007 6:10 pm
od michalson
Vypadá to fakt moc dobře,někdo se tu ptal jestli je libero vhodné na stavbu traktůrku a je vidět,že je. :wink:

Napsal: pát bře 30, 2007 6:44 pm
od Petr+Barča
To je móc pěkný , nebylo by ještě pár podrobnějších fotek ?

P+B.

Napsal: pon dub 02, 2007 7:36 am
od dědek
Já si nemyslím, že to je "traktůrek", spíš čtrřkolka k vyblbnutí v terénu. Určitě je o dost lehčí než "civilní Libero" a tak i rychlejší. Jen by mě zajímalo, jak jsi to vyřešil s pérováním a tlumiči. Dědek

Napsal: pon dub 02, 2007 9:00 am
od peple
Taky celej napnutej čekám že nám k tomu Vlado něco napíše :)

Napsal: úte dub 10, 2007 7:04 pm
od Jarda
pokračování slovenské parádní likvidačky:::::::::::

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

prestavba

Napsal: úte dub 10, 2007 8:29 pm
od Lubomír
Kto vie, ten i umí...
Ak sa podarí, tiež niečo pripojím, na Slovensku je to tak, máločo sa vyhodí...
Navrhujem tiež udeliť titul "Maturita z Libera"!

Napsal: úte dub 10, 2007 8:40 pm
od kosma.d
Tak to je nářez. To opravdu zrak přechází nad lidskou důmyslností a schopností ručiček "Čechoslováků". To je opravdu nádhera. qcheerleader.gif

Napsal: úte dub 10, 2007 8:59 pm
od Vlado
Cau Liberaci.
Prijemne ma prekvapili Vase ohlasy, tak zopar technickych info.:
Razvor skrateny z 1805 na 1500mm, tak isto kardan. Riadenie je krizenec Skody 120 a Libera, pruziny vzadu su skratene zo S 120 (originalne boli na tri kusy zlomene). Ram bol komplet rozmontovany a opieskovany. (Vsetky srouby isli odkrutit - to sa mi u Skodlivky 120 nestalo). Chladic Citroen 1,9 BX, ventilatory 2x S 120, vyfuk Yamaha 750. Zapalovanie tranzistorove doplnene predradenym tranzistorom aby zosilil signal z bezkontaktneho snimaca v prerusovaci. (Sam sa divim ze to funguje). Elektrika od piky prerobena, ale zachovane su vsetky potrebne funkcie (kontrolky, 4WD, svetla tlmene/dialkove...), plaste Mitas 12" na malotraktory (asi TS-06). Brzdy original s posilnovacom, akurat trubky dopasovane na mieru.
A teraz negativa: kedze plaste maju vacsi priemer ako originaly, netrufol som si zaradit 3 rychl. st. (mozno to skusim ked budem mat 5-bodovy bezpecnostny pas). Spekulujem ci sa da 5-ka prerobit na prevod pomalsi ako jednotka aj za cenu vyroby noveho veka prevodovky. Podla prevodoveho pomeru 3,454 pre jednotku mi vychadza hnacie koleso 11zubov, hnane 38. (Je to tak? alebo 22/76 zubov.)
Pruziny vpredu su original, a su moc tvrde. Bud tam primontujem 100kg zavazie alebo zozeniem meksie struny. Mimochodom odtrhla sa mi guma od tej plechovej vanicky kde je pravdepodobne navulkanizovana. Da sa to zalepit? Mate s tym skusenosti?
A este mam problem s karbecom, ale to som tu uz pisal a musim skusit opravit co mi poradil Samuel (prepac za skomolenie mena naposledy) s klapkou sytica.
To je zatial od oktobra 2005 vsetko. Zatial to skusam na dvore, potom chcem na motokrosovej drahe a potom ... uvidim ...
Vlado.

Napsal: čtv dub 12, 2007 11:51 am
od covex
Jen doplnim: Nadrz je z trabanta! :)

Napsal: čtv dub 12, 2007 7:02 pm
od Vlado
Je to tak, na nu som pozabudol.
Vlado.

Napsal: úte dub 17, 2007 2:27 pm
od Petr+Barča
Plynový pedál z š 120 ? Je to parádní stroj . Dohodli jsme se z Honzou , že mu postavíme bratříčka . Vlado klobouk dolů před tebou .

P+B.

Napsal: úte dub 17, 2007 7:55 pm
od Vlado
Urcite to jie je az taky kumst, a rad sa s Vami podelim o skusenosti, lebo prototyp nikdy nie je naj. ... Na inspiraciu Vam potom mozem odfotit detaily co Vas bude zauimat. :idea:
Vela zdaru
Vlado.

Napsal: sob srp 25, 2007 10:10 pm
od Patrik 1
fakt dobrý, jak dlouho trvala stavba?
a mozna bych to trochu okapotoval aby se stim dalo radit i v desti.

Napsal: ned srp 26, 2007 8:02 pm
od Vlado
Menej ako dva roky. A to som jednu zimu spekuloval len nad motorom, ako ho spojazdnit, kupil som ho v mierne rozobratom stave.
Kapotovat to uz asi nebudem, je to len fan mobil do pekneho pocasia.
Mimochodom dnes som to skusal na fakt necestach, a nenasiel som miesto kde by to nepreslo (po strome sa vysplhat uz nevie).
Mokrym miestam a brodom sa vsak vyhybam, kedze je to benzin a dost nizko polozeny.
Vlado

Napsal: ned srp 26, 2007 8:11 pm
od Patrik 1
tak ten motor zavař do nějaký plechový bedny a nech koukat jen výfuk a sání

Napsal: ned srp 26, 2007 8:19 pm
od Martinekk
Motor, respektíve plastové diely by sa upiekli. Už keď je origo v libere, je mu moc teplo...

Napsal: ned srp 26, 2007 8:53 pm
od Patrik 1
taky mě napadlo že to není moc výhodné řešení ale nějak by se to proti vodě utěsnit dalo