Stránka 1 z 1

Rozdělovač

Napsal: úte lis 15, 2005 3:03 pm
od Petr+Barča
Ahoj všichni .
Nemáte někdo tušení , jaký je rozdíl v rozdělovači na E10 a
E12 starší typ?
Když nastavím klikovou hřídel na značku a vačkovou taky na značku ,
neukazuje mi palec rozdělovače kam by mněl . Je možný že by to byl
ten rozdíl .
Za rady díky Petr+Barča.

rozdělovač

Napsal: stř lis 16, 2005 1:44 pm
od Jarda
Petře, já jsem se byl ptát mechanika který mi seřizoval auto a měl jeden náhradní rozdělovač, ale ze starší ( 1989 ) 1.2 ccm a měl stejný problém tak tam vrátil původní rozdělovač. :?: :!: :?:
tak nevím, on sám na to nepřišel.

Napsal: čtv lis 17, 2005 9:43 am
od Petr+Barča
Jardo , díky za odpověď , alespoň vím že to nebude jenom
můj případ . Ten rozdíl tam asi fakt bude . Budu muset asi
sehnat rozdělovač s jiným nastavením . Ahoj Petr+Barča .

rozdělovač

Napsal: čtv lis 17, 2005 10:07 am
od Jarda
Petře který ty máš rok výroby? zkusil bych ti poslat ten můj rozdělovač.
víko rozdělovače je stejné, vnitřek vypadá také stejně. :twisted:
nemáš to tak daleko do Hostovic, tam je poměrně dobrý mechanik něco od něj vyzvědět. :shock: já se tam chystám, ale potřebuji mít čas celý den a také tu jízdu chci spojit s něčím užitečným. Jarda

Napsal: úte lis 22, 2005 2:15 pm
od Petr+Barča
Ahoj Jardo . Jelikož mi někdo v noci rozbil okýnko , tak jsem
musel do Hostomic na vrakáč . Zastavil sem se tam v dílně
a skoušel vyzvědět nějaké rady . Rozdělovač snad mám správný,
ale to nastavení vačky a kliky je nějaké podivné . Poradily , udělal
jsem jak řekli snad to bude dobrý , ale hlava mi to pořád nebere.
Ahoj Petr+Barča.

rozdělovač

Napsal: úte lis 22, 2005 2:33 pm
od Jarda
je stím mechanikem řeč???
měl jsem na měj mobil ale při kolapsu mobilu jsem o něj přišel

Napsal: úte lis 22, 2005 3:05 pm
od Petr+Barča
Nevím jestli myslíš ten servis co je z druhé strany vrakáče .
Dalo se tam snima mluvit . Bylo jich tam víc , ale tajnosti
nedělali . Ahoj.

Napsal: čtv pro 15, 2005 8:23 pm
od Petr+Barča
Pro všechny kdo sledovali tuto rubryku .
Základní nastavení motoru se provádí takto :
Kliková hřídel se nastaví na značku , vačková hřídel se nastaví taky na značku . Nasadí se rozvodový řemen a dál se to neřeší. Rozdělovač a ventyly se nastavují později až podle značek na kolečku klínového řemenu . Obsáhlou reportáž o kompletním rozebrání a složení motoru připravujeme z Honzou včetně fotodokumentace .
Zatím ahoj Liberáci P+B .

zámena rozdelovača

Napsal: ned kvě 21, 2006 6:42 pm
od Lubomír
Osobne vyskúšané: na E12tkový motor ide krásne dať rozdelovač zo staršieho E10:
Starší E10 mal iba dva vývody, takže som trošku maturoval s pripojením toho z E12, ktorý má predsa zástrčku s 4 kolíkmi. Aspoň ten môj...
Ale rýchlo som zistil, že jeden fúz je zem a druhý prebytočný je tienenie. A už beží. Dôležité je, aby fungovala tá membránka na podtlak, nôže sa stať, že je ohnutá po demontáži motora alebo bozku s niekým, čo má slabšie brzdy alebo drieme za volantom... Preveriť sa dá najlebšie stroboskopom, podľa pohybu rysiek na remenici po pridaní plynu.

víko rozdělovače

Napsal: čtv čer 28, 2007 10:42 am
od narkomanix
tak jsem vyměnil víko rozdělovače a palec (úplně nový)jak jsem už psal auto se celkem uklidnilo už nehopsá rozdělovač kope tak že tam neudržím ruku bolest velka a s kombinací bolestí brńavky když jsem se praštil do dveří jak jsem se lek nevím jestli to ještě někdy budu skoušet ručně starý viko kopalo mnohem miň čím to je a jak se toho zbavím a kam prosim příjde ta hadička od podtlaku co je na víku dik za odpověď

Napsal: čtv čer 28, 2007 11:02 am
od Karel
Hadička z víka je jenom odvětrání,aby tam nekondezovala voda.Nech ji volně.Pokud bys chtěl vymyslet něco extrovního , tak ji prodluž a zaveď do sání před filtr.
Kope :arrow: kope :evil:
Vyndej kabely i kdyby byly nové :!: a přeměř ohmické odpory a ty budou od 2 do 7kohm.Naměříš li víc nebo nekonečno vyměnit :!: . Hrozí probití palce,víčka nebo zničení zapalovacího trafa/cívky/.Popsáno v akci "Ostrov 2006" Skontroluj případně vyměň svíčky a vzdálenost elektrod je předepsaná u klasické jednoelektrodové svíčky na 1,1mm u 3elektrodové je 1mm.Sám jsem u svých miláčků toto po údržbě rozdělovačů kontroloval a nic nekopalo :!: Je tam někde závada :!: A kabely a koncovky očistit aspoň jednou do roka :!:
K.
:twisted:

Napsal: čtv čer 28, 2007 12:33 pm
od dědek
K tomu co ti Karel radí, ještě poznámka. To, že víčko "kope" opravdu neni snad špatným víčkem , ale především tím, že energie z cívky se nevybíjí na zapalovací svíčce. Tam hledej nejdříve. Možná ti někdo prodal nevhodné svíčky.(Pak koncovky na svíčky a nakonec samotné kabely.) Cesta z indučky na víčko bude O.K. Dědek