tak byl nas sen naplnen, poridili jsme si mb 407D. motor ma najeto skutecnych 160k, prede jako kocka. je to samozrejme line, s kratkou nakladackou prevodovkou, ale 90-100 to po rovine bez problemu jede.
dalsi neduhy jsou sjete predni gumy (tuplaky jsou vsechny nove) a desticky zrale na vymenu, kotouce na stahnuti na soustruhu. brzo taky vymena prednich tlumicu a pretesneni vany. dale koroze blatniku a prahu (v kabine, kde jinde;) dale chybi koupit topeni (chci trumatic 3000), nejaky radio dozadu (v kabine je), pb bombu 10kg, a slusnou trakcni baterku dozadu, rovnez slusnou baterku do kabiny.
zbytek je bez koroze a vybaveny, vcetne paradnich dvojitych oken s moskytierami a roletkami, nosice na motorku do 200kg, markizy 4x4m, solarniho panelu na dobijeni baterii, komplet vnitrniho osvetleni - bodovky, zarivka nad linkou, stropni osvetleni, splachovaaciho hajzliku s vlastni kartusi, nadrzi na pitnou i pouzitou vodu, cerpadla, ohrivace atd..
papiry to ma obytny, do 3,5t. pojistka u csob 3900 rocne, spotreba 10l nafty na 100km. provoz me tedy vyjde jen o malicko vice nez u libera.

fotky vnitrku zatim nemam, ale je dobre izolovany, cisty a nesmrduty:)
udelal jsem aspon takovy rychlo 3d model, akorat rozmery jsou v nem obcas v nepomeru..

clekove shrnuto: za cenu vnitrniho vybaveni mame auto zdarma:) po vyreseni vyse psanych neduhu, coz bych mel zvladnout celkem snadno, se jedna o neznicitelny tank, ktery bude brazdit (nejen) evropske cesty jeste hodne dlouho
