Lubomírov autopark
Re: Lubomírov autopark
Lubo, mrkni jestli nemáš upchaté origo odvzdušnění ve ventilovém deklu. Já ho kdysi u staršího měl neprůchodný a vytlačilo mi to gufero na klice až na setrvák a tam se pomalu ubrousilo.
Martin.
Martin.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
díky za výstrahu, preveril to odvzdušnenie, je jasné , že som neurobil velmi šťastnú kúpu, motor je zdá sa na okraji cintorína (hřbitova).
Ten diel v rozdelovači - taká plastová miska pod palcom je na okrajoch drobátko vyštrbená, asi cez to olejček natečie až do víčka rozdelovača, ale za blbé považujem, že sa tam dostal. No odvzdušnenie - rozdelovača je zavedené do dutiny karosérie, a prepadová hadička z víčka smerom dolu, tak to má byť, ale je fakt, že som našiel neorigovú hadicu z ventilového víka čo sa rozvetvuje do sania a domčeka sania predratú, hneď som ju vymenil za dobrú, tak uvidím, tak po týždni jazdenia skúsim otvoriť rozdelovač.
Ten diel v rozdelovači - taká plastová miska pod palcom je na okrajoch drobátko vyštrbená, asi cez to olejček natečie až do víčka rozdelovača, ale za blbé považujem, že sa tam dostal. No odvzdušnenie - rozdelovača je zavedené do dutiny karosérie, a prepadová hadička z víčka smerom dolu, tak to má byť, ale je fakt, že som našiel neorigovú hadicu z ventilového víka čo sa rozvetvuje do sania a domčeka sania predratú, hneď som ju vymenil za dobrú, tak uvidím, tak po týždni jazdenia skúsim otvoriť rozdelovač.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
Pochopil som, že vymieňať gufero v rozdelovači asi moc nepomôže, olej je tlačený do rozdelovača v režime brzdenia motorom, vtedy prepojenie odvetrania cez filter vzduchu nefunguje- podtlak od sania tam neni, tak prepadový tlakový vzduch od netesností piestov trochu tlakuje aj priestor pod víkom ventilov a uniká spolu s olejom cez rozdelovač - je tam asi najmenší odpor. A tak sa plní rozdelovač olejovou hmlou. No , kým nepodstúpi motor omladzovaciu kúru alebo výmenu za iný bude pomáhať občasná hygiena rozdelovača a minimum brzdenia motorom. Súhlas?
P.S. nevie niekto o novšom Liberku po totálke s dobrým motorom?
P.S. nevie niekto o novšom Liberku po totálke s dobrým motorom?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
Minuly tyden mi v Liberci nabizel soused nove, se shnilym ramem, ale udajen dobrym motorem (nicmene uz pul roku stoji). Cenu nevim a je to celkem daleko.. mam se na to zeptat?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
Toš, to by som sa potešil, foto mnoho napoví, keby to šlo... zaujímavý bude aj stav tachometra, pohlad na ošlapanost pedálov pomôže tiež v odhade stavu, a korozia nie je hlavný dôvod na odstavenie, takže čo? A je to na papírech? Vzdálenost by nevadila, je to z ruky, ale konec koncov výlet je výlet... Takže jo, zeptej se prosím.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
zdravi ja vim ze to sem nepatri ale schanel si prevodovku do auti co uz neni tvoje ja něco našel tak to dam sem jestli je zajem tak to předej dal kumu to patri http://aukro.cz/item627361306_subaru_libero.html
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
Díky, doobeda som to našiel a Spirovi som volal, takže asi to zoberie. Zrejme sa prevezieme pre to spolu
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
Díky za echo, máš to u mňa...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
Souseda jsem nezastihl, takze fotky mam jen co jsem pobral z venku.
Je to starsi z nove rady (tzn. r.v. pred 1996), typ E12 deluxe ale bez otocnych sedatel. Nikdo ho asi moc nesetril, i kdyz interier nevypada nejhur. Z venku koroze na klasickych mistech.
Smrtelny problem je videt na tretim obrazku - uhnily ram - to jsem tedy jeste nevidel. V motoru je videt, ze se resil problem s elektrikou ci co, protoze kabel od baterky je vytazeny ven. Vyfukove dekly jsou vsechny vicemne v panu, ovsem posledni dil vyfuku vypada original, ac notne rezavy, drzi. Tepelny stit je udelany podle me z velke plechovky.
Nechal jsem tam vzkaz, tak kdyz se ozve dam vedet.
Muj komentar:Je to starsi z nove rady (tzn. r.v. pred 1996), typ E12 deluxe ale bez otocnych sedatel. Nikdo ho asi moc nesetril, i kdyz interier nevypada nejhur. Z venku koroze na klasickych mistech.
Smrtelny problem je videt na tretim obrazku - uhnily ram - to jsem tedy jeste nevidel. V motoru je videt, ze se resil problem s elektrikou ci co, protoze kabel od baterky je vytazeny ven. Vyfukove dekly jsou vsechny vicemne v panu, ovsem posledni dil vyfuku vypada original, ac notne rezavy, drzi. Tepelny stit je udelany podle me z velke plechovky.
Nechal jsem tam vzkaz, tak kdyz se ozve dam vedet.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
Hezkej dárce orgánů, ale až na slovač jedině českou poštou
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
súhlas, darca vyhovuje, krvná skupina správna, pacient evidentne po smrti inej ako odumretie motora, takže šanca k transplantácii motora významne velká. A na Slovač teda rozhodne po vlastných neschopný, leda odtah po americku - s nadvihnutou nápravou vo vleku, ale tipujem to na demontáž na mieste a odvoz v dieloch - časť rovno na šroťák... Plánujem plánujem, jak na to. Ozvem sa.
Jo, a predstava o hodnote - skús to prosím, má samozrejme velký vplyv na stupeň a rýchlosť akceptácie transplantácie.
Jo, a predstava o hodnote - skús to prosím, má samozrejme velký vplyv na stupeň a rýchlosť akceptácie transplantácie.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
No, zdá sa že Liberko sa stáva sviečkožrútske. Znova chod na 2 valce, už som s istotou vybral strednú sviečku, a hle,
túto mu už nevrátim, lebo sa stratil stredný kontakt - asi tam niekde vo valci už úspešne vydiera drážku... Takže motor pôjde asi skoro do prčic, tipujem, lebo ten stredný valec už vyhlodal výfukový ventil, odpísal už dve sviečky a to som najazdil nejakých 18 tisíc km. Plánujem cestu do Liberca, vlastne kde inde pre diely do Libera
to je tá od Karla, zostala tam od zimného zrazu, jak mi pomohol, reku páli, tak som mu kúpil novú na vrátenie.túto mu už nevrátim, lebo sa stratil stredný kontakt - asi tam niekde vo valci už úspešne vydiera drážku... Takže motor pôjde asi skoro do prčic, tipujem, lebo ten stredný valec už vyhlodal výfukový ventil, odpísal už dve sviečky a to som najazdil nejakých 18 tisíc km. Plánujem cestu do Liberca, vlastne kde inde pre diely do Libera
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned lis 22, 2015 4:45 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
Tak hlásim, že výmena motoru za kanibaliský kus z Liberca dopadla zatial dobre, prvých asi 300 km je motor vcelku tichý, má krásny a pravidelný zvuk, ale musí mať dosť za sebou, lebo spodok vykazoval velké vôle - asi tak tri-štyri desatiny to mlaskalo, ale panvičky boli krásne šedé, kluka krásne lesklá, tak som iba vymedzil vôle a zadekloval to, šály som nemenil, no a nastavenie ventilov bola hračka. Naskočil na prvé otočenie klúčikom. Iba som zmenil jazdný štýl za "ála E10" - motor sa musí viac točiť, myslím, že má slabšiu kompresiu, alebo je predstih malý.
No, ale výsledok snahy skoro týždňa z dovolenky je dobrý. Uvidíme, na ako dlho, aká bude spotreba...
Pôvodný motor čaká na prehliadku, ak nájdem chybu a odstránim, pôjde asi nazad.
No, ale výsledok snahy skoro týždňa z dovolenky je dobrý. Uvidíme, na ako dlho, aká bude spotreba...
Pôvodný motor čaká na prehliadku, ak nájdem chybu a odstránim, pôjde asi nazad.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
Toš, to mi nebudete veriti: tankoval som po najazdení 486km presne 30litríkov benálu - a na kalkulačku som čumákoval , a potom prepočítaval znova, teda ten vymenený motor sa ale "blejsknul" spotrebou! - A to sa nevyhol ani zápche v meste, ani pojazdom po dedine počas opráv Martinekkovho striebristošedivkobieleho tátoša. Asi sme sa konečne stretli s Hintovčekom, ulahodil som mu štýlom jazdy, aj náklad prepravoval o solídnej hmotnosti - osoby i materiál(trafko na zváranie, vrtačky, brúsky, karbošku, zveráky, farby-laky a všetky skrutky v šuflíčkoch a všetky ND, čo by sa mohli hodiť na starší, no pol rodičovskej garáže krámov).
Obviňujem z toho výborný dojazd po udržbe brzd vpredu, drobátko prehustené gumy, olej 15W40 pre motory s miliónom km, ale určite hlavne štýl jazdy - brzdenie naozaj iba minimálne, dojazdy pred zátačkami, rozjazdy s malým plynom, podradenie včas i na konci dediny pri potrebe zrýchlenia. A držím si palec, nech mi to vydrží, zima ma i Hintovček asi preverí na spotrebu. Ale teším sa tejto skutočnosti.
Obviňujem z toho výborný dojazd po udržbe brzd vpredu, drobátko prehustené gumy, olej 15W40 pre motory s miliónom km, ale určite hlavne štýl jazdy - brzdenie naozaj iba minimálne, dojazdy pred zátačkami, rozjazdy s malým plynom, podradenie včas i na konci dediny pri potrebe zrýchlenia. A držím si palec, nech mi to vydrží, zima ma i Hintovček asi preverí na spotrebu. Ale teším sa tejto skutočnosti.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Lubomírov autopark
No lubomíre 6,2l na sto , to je opravdu slušný. Souhlasím s tím, že moc dělá "přibržďování" předku a pak styl jízdy. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
Styl jizdy urcite neco nadela, i vhodny smer vetru a volne brzdy, ale 6.2l je pro me nedosazitelna meta. Kdo vi, kde ty rozdily vznikaji, ale jeden zazracny "knoflik" na motoru to asi nebude.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
"knoflík" asi ne, ale klidně to může být třeba jeden kecající snímač něčeho (teploty, polohy klapky ... ) na motoru. Nějaký mechanický odpor v motoru to nebude, kdyby tak výrazně zvyšoval spotřebu, tak se za ty tři roky co máš po generálce dávno rozběhne nebo zadře.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
ešte ma napadá, že som ten trotlúv spínač nastavil pomerne ostro - v podstate iba na volnobeh, pri inej polohe už po malom pridaní plynu spína, ale to len pokusne, že čo to urobí...
potom aj ten plech pod klukovkou na minimálne brodenie olejom určite niečo prospieva (schválne, kdo ho tam ešte má? )- aj olej predstavuje odpor...
no a prihustil som gumy - predné na 2,5, zadné na 3,0
a mám aludisky, hmotný moment zotrvačnosti myslím tiež robí spotrebu,
A HLAVNE: Nevozím zbytočné blbiny, (ale povinná výbava v tej peknej kabele z Lidlu aj s hydraulickým heverom tiež váži nejakých 6-7 kg, bandaska s olejom tam zavadzá tiež, aj s vodou do ostrekovačov, aj malá gola a velká gola tam je pod sedadlom a feldlopatka sa už mnohokrát hodila) a medzi zbytočné blbiny sa snažím nerátať svojich 25kg nadváhy
A tiež je jeden obrovský rozdiel oproti staršiemu: striekačka nadávkuje iba pri každej druhej otáčke motora, takže nižšie otáčky môžu znižovať spotrebu, samozrejme rozumne, s citom, plný plyn je drahý i tu, ale ak nepotrebujem nejak zrýchlovať, rozbieham sa na 80tku aj viac ako pol kilometra
potom aj ten plech pod klukovkou na minimálne brodenie olejom určite niečo prospieva (schválne, kdo ho tam ešte má? )- aj olej predstavuje odpor...
no a prihustil som gumy - predné na 2,5, zadné na 3,0
a mám aludisky, hmotný moment zotrvačnosti myslím tiež robí spotrebu,
A HLAVNE: Nevozím zbytočné blbiny, (ale povinná výbava v tej peknej kabele z Lidlu aj s hydraulickým heverom tiež váži nejakých 6-7 kg, bandaska s olejom tam zavadzá tiež, aj s vodou do ostrekovačov, aj malá gola a velká gola tam je pod sedadlom a feldlopatka sa už mnohokrát hodila) a medzi zbytočné blbiny sa snažím nerátať svojich 25kg nadváhy
A tiež je jeden obrovský rozdiel oproti staršiemu: striekačka nadávkuje iba pri každej druhej otáčke motora, takže nižšie otáčky môžu znižovať spotrebu, samozrejme rozumne, s citom, plný plyn je drahý i tu, ale ak nepotrebujem nejak zrýchlovať, rozbieham sa na 80tku aj viac ako pol kilometra
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lubomírov autopark
To by me zajimalo Lubomire, jestli a kam bys s timhle motorem tu spotrebu naopak vyhnal na maximum - myslim pri bezne jizde.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Lubomírov autopark
no, zima ukáže, tam sa preklz kolies už nedá oklamať, ani jazdné odpory vrstvy snehu pri ceste do hôr na lyžovačku, ani ranné studené pojazdy do práce v nevykúrenom auťáku, to sa ešte len vyvrbí tá pravá spotrebka. Ja som si vedomý, že ono sa to v lete jazdí "na spotrebu", ale v zime sa už jazdí "na živo", žiadne finty moc nepomáhajú, keď situácia chce výkon, musí ho dostať a nejde to inak ako cez trysky...
Takže sa určite pochválim zase zimnou spotrebou. No, a táto nebude trvalá, určite je to súhra náhod a priaznivých okolností, chcel som sa len podeliť o ten pocit, že s Liberkom sa dá jazdiť relatívne s dobrou spotrebou, aby nevládlo povedomie, že pod 7litrov to snád ani neni možné...
Takže sa určite pochválim zase zimnou spotrebou. No, a táto nebude trvalá, určite je to súhra náhod a priaznivých okolností, chcel som sa len podeliť o ten pocit, že s Liberkom sa dá jazdiť relatívne s dobrou spotrebou, aby nevládlo povedomie, že pod 7litrov to snád ani neni možné...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka