Byla to fakt "fajnová" práce.
Nejdřív sem si říkal že vybrousím tu "povrchovou rez", sem tam kytnu , obrousím a stříknu, ale ouha

Po rejpnutí do puchýřků u předního blatníku(u nádrže) bylo jasné že musím k převozu z dílny do garáže přibalit i svářečku a nemálo plechu.


Zaříznul jsem tedy do živého(nezkorodovaného) plechu u blatníku(používám řezný kotouč o síle 0,8mm) a podběh v místě u zástěrky už křičel že chce taky...


Po vyvaření a natření podběhu byla odhalena nemilá věc. V horním růžku blatníku je spára cca 2mm mezi podběhem a blatníkem která tam asi nemá co dělat(na pravé straně totiž není). Tudy se celou dobu dostávala voda a bordel od předního kola dovnitř a tudíž...



Je čas na hru s papírem. Šablonu pak přeneseme na plech(použit 1mm - originál je 0,5mm) a ten pak tvarujeme a tvarujeme...






Nastřihnout a chytit tvar...


Sedí to dobře...


...tak nastartuju svářečku...


...svařím a obrousím.


Blatníček v celé své kráse ještě před svařením...




Teď už jen dodělat spodek ve tvaru prahu





A levá strana je hotová





Nakonec práce co mě moc nebaví - kytování a broušení, nástřik plničem a zase broušení...


Pravá strana v rychlosti:





Pokračování příště...