Stránka 1 z 1

Pomoc

Napsal: čtv zář 13, 2007 9:28 pm
od Loser
Pred tydnem jsem si koupil nove liberko a ted mne začlo lehce zlobit. :cry: Motor kdyz je studeny tak naskoci uplne hned ale kdyz s nim ujedu par kilometru (asi 5km) tak najednou zdechne a musim cekat než schladne a přitom tepota je ani ne v polovine. Dik za radu co s tim!

Napsal: pát zář 14, 2007 8:53 am
od Tuti
V první řadě by to chtělo zjistit, jestli je ve zdechlém stavu jiskra na svíčkách :arrow: a když ne, tak na kabelu od cívky.
A co to vůbec znamená - zdechne: Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Nebo postupně ztrácí výkon až se udusí? Nebo začne cukat a pak se zastaví?

Napsal: pát zář 14, 2007 10:34 am
od Loser
Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Elektrikou to neni al myslim ,že to je tim automatickym sitičem teď na tom ještě pracuju. 6 to zjistim tak dam vědět.

Napsal: pát zář 14, 2007 12:02 pm
od Tuti
Loser píše:Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit?
To já jsem se ptal, tys měl odpovědět. Jestli tohle je odpověď (to by za tím neměl být otazník :lol: ), tak to na sytič nevypadá.


Ještě jedna úvaha, která sem vůbec nepatří, ale teď mě to napadlo, ani nevím proč. Kdyby se někdo jednou do fóra zaregistroval a potom by se třeba zaregistroval znova pod jiným jménem (ať už z jakéhokoliv důvodu), měl by tu starou registraci zrušit, aby v tom nebyl bordel.

:evil:

Napsal: pát zář 14, 2007 12:57 pm
od Martinekk
Presne túto istú závadu spôsobovala vadná zapaľovacia cievka u našeho miláčika. Bola škodovková... Po výmene za originál liberácku auto ide ako nové. Staršie liberko E10, 1986, 2WD.

Napsal: úte zář 18, 2007 11:31 am
od Loser
A kolik ta cícka stojí a kde se dá sehnat???

Napsal: úte zář 18, 2007 4:23 pm
od Martinekk
To poradia iní, my sme nakanibalili z druhého liberka. Ale asi bude lepšie si jednu najskôr požičať a vyskúšať. Čo ak to nieje ono...

Napsal: úte zář 18, 2007 7:16 pm
od dědek
Tato "závada" postihla na loňském setkání nad Děčínem Jardu a byla to indučka. Na fóru najdeš rady, že Libero nemá rádo improvizaci v podobě indučka jako indučka. Od Ostravy je to do např.Hostivic dost daleko, ale na fóru najdeš kontakt a když zavoláš, určitě se dohodnete na přijatelné ceně na nějaké cívce z rozebraného Libera. Ten termosytič pracuje celkem plynule a nemůže způsobit skokovou změnu. A pozor. I když nějakou jiskřičku na jedné zkušební svíčce mimo motor spatříš , neznamená to, že je cívka dobrá. Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek

Napsal: úte zář 18, 2007 7:46 pm
od Martinekk
U nás to bola cievka zo škodovky, asi nemá rada teplo...

Napsal: stř zář 19, 2007 7:15 am
od Karel
dědek píše: Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
Doufám, že to byl pokus o vtip :arrow: jinak můžeš měřit třeba dvoumetrem :idea:
K.
:evil:

Napsal: stř zář 19, 2007 11:18 am
od dědek
Karle promiň, měří se samozřejmě ohmický odpor primáru a sekundáru cívky tak, že dvoumetrem ani odměrným válcem to nepůjde , ale stačí obyčejný multimetr s rozsahem " ohmy" . Dědek

P.S. Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.

Napsal: stř zář 19, 2007 12:43 pm
od Karel
dědek píše: Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
Jen si dělej srandičky...
K.
:twisted: