Stránka 1 z 1
Pomoc
Napsal: čtv zář 13, 2007 9:28 pm
od Loser
Pred tydnem jsem si koupil nove liberko a ted mne začlo lehce zlobit.

Motor kdyz je studeny tak naskoci uplne hned ale kdyz s nim ujedu par kilometru (asi 5km) tak najednou zdechne a musim cekat než schladne a přitom tepota je ani ne v polovine. Dik za radu co s tim!
Napsal: pát zář 14, 2007 8:53 am
od Tuti
V první řadě by to chtělo zjistit, jestli je ve zdechlém stavu jiskra na svíčkách

a když ne, tak na kabelu od cívky.
A co to vůbec znamená - zdechne: Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Nebo postupně ztrácí výkon až se udusí? Nebo začne cukat a pak se zastaví?
Napsal: pát zář 14, 2007 10:34 am
od Loser
Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Elektrikou to neni al myslim ,že to je tim automatickym sitičem teď na tom ještě pracuju. 6 to zjistim tak dam vědět.
Napsal: pát zář 14, 2007 12:02 pm
od Tuti
Loser píše:Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit?
To já jsem se ptal, tys měl odpovědět. Jestli tohle je odpověď (to by za tím neměl být otazník

), tak to na sytič nevypadá.
Ještě jedna úvaha, která sem vůbec nepatří, ale teď mě to napadlo, ani nevím proč. Kdyby se někdo jednou do fóra zaregistroval a potom by se třeba zaregistroval znova pod jiným jménem (ať už z jakéhokoliv důvodu), měl by tu starou registraci zrušit, aby v tom nebyl bordel.

Napsal: pát zář 14, 2007 12:57 pm
od Martinekk
Presne túto istú závadu spôsobovala vadná zapaľovacia cievka u našeho miláčika. Bola škodovková... Po výmene za originál liberácku auto ide ako nové. Staršie liberko E10, 1986, 2WD.
Napsal: úte zář 18, 2007 11:31 am
od Loser
A kolik ta cícka stojí a kde se dá sehnat???
Napsal: úte zář 18, 2007 4:23 pm
od Martinekk
To poradia iní, my sme nakanibalili z druhého liberka. Ale asi bude lepšie si jednu najskôr požičať a vyskúšať. Čo ak to nieje ono...
Napsal: úte zář 18, 2007 7:16 pm
od dědek
Tato "závada" postihla na loňském setkání nad Děčínem Jardu a byla to indučka. Na fóru najdeš rady, že Libero nemá rádo improvizaci v podobě indučka jako indučka. Od Ostravy je to do např.Hostivic dost daleko, ale na fóru najdeš kontakt a když zavoláš, určitě se dohodnete na přijatelné ceně na nějaké cívce z rozebraného Libera. Ten termosytič pracuje celkem plynule a nemůže způsobit skokovou změnu. A pozor. I když nějakou jiskřičku na jedné zkušební svíčce mimo motor spatříš , neznamená to, že je cívka dobrá. Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
Napsal: úte zář 18, 2007 7:46 pm
od Martinekk
U nás to bola cievka zo škodovky, asi nemá rada teplo...
Napsal: stř zář 19, 2007 7:15 am
od Karel
dědek píše: Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
Doufám, že to byl pokus o vtip

jinak můžeš měřit třeba dvoumetrem
K.

Napsal: stř zář 19, 2007 11:18 am
od dědek
Karle promiň, měří se samozřejmě ohmický odpor primáru a sekundáru cívky tak, že dvoumetrem ani odměrným válcem to nepůjde , ale stačí obyčejný multimetr s rozsahem " ohmy" . Dědek
P.S. Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
Napsal: stř zář 19, 2007 12:43 pm
od Karel
dědek píše: Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
Jen si dělej srandičky...
K.
