Čerpadlo

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Čerpadlo

Příspěvek od Pajas »

Nevíte jaké výkon má čerpadlo na E 12 (jako nějaký průtok nebo tak něco)? a je stejné i na E 10? Popř. čím by šlo nahradit. Jo a jak se měří ten průtok??Dík
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 947
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Ktoré? Olej, voda, benzín...
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Myslím benzínové
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 947
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Tu na fóre to niekto písal(tuším Dědek), ako vyskšať funkčnosť benzínového čerpadla. Vyvedieš benzínovú hadičku, ktorá vedie do karburátora, dáš meter nad motor, a musí benzín pekne vytekať.
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

No mně asi vynechává nebo valí pomalu. Kámoš to měřil nečím, ale nevím čím. Takže nevím. A vytékat proudem nebo jak????Na tom měřáku tam bylo kolem 2 nevím jaké jednotky. Když jsme to zkoušeli na škodovce u ace pumpy a pumpovali jsme, tak to ukazovalo 4
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 947
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Skúšali sme to u nás na Liberku a vytekalo to pomerne rýchlo. Do handry samozrejme, stačí tak sekundu-dve nechať a hneď vidíš ako je na tom čerpadlo.

Tu to je: viewtopic.php?t=379&highlight=%C4%8Derpadlo+benz%C3%ADn
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 551
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

E10 a E12 má čerpadlo stejný , akorát je to jinak zapojený na elektriku , ale na funkčnosti to nic nemění .

P+B.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

No, ty čerpadla co jsem měl já, vypadaly každé jinak. U staršího typu kostka, u novějšího váleček. :shock:

Martin.
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 947
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

On zrejme hovorí o staršej E10 a staršej E12. Zatiaľ čo som videl, všetky na starších modeloch boli rovnaké kocky.
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Mohl by mi někdo změřit tlak co dává čerpadlo???Vydělat hadičku před karbem. Měnil jsem palivový filtr a je to už mnohem lepší ale za studena to střílí a nechce startovat. a občas to škubne jak za tepla či studena. Jo a ještě dotaz má Liberko na nádrží výpušták??Asi mám dost bordelu v nádrži.
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Pomůže mi někdo??Aspon s tím výpuštákem jestli ho má liberko nebo né.dík
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 947
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martinekk »

Na palivovej nádrži u staršieho tuším je. Niesom si istý.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 551
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Je tam určitě . Když vypustíš nádrž , tak se budeš divit , jak dlouho ještě motor poběží , než se spálí všehen benzín v trubkách .

P+B.
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Díky moc!!Ještě kdyby mi někdo napsal ten tlak a budu uplně spokojený :D
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Pajas píše:uplně spokojený :D
11,2 - 23,3kPa
K.
:(
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 551
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Odpoj hadičku u karburátoru a jestli stříká benzín , tak bych tlak čerpadla neřešil , protože to bude asi jinde .

P+B.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1576
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tuti »

Karel píše: 11,2 - 23,3kPa K. :(
.. to znamená, že čerpadlo by mělo vytlačit benzin asi do výšky 1,4 - 3 m. Takže jak už se tady někde psalo - nastavit hadičku a zvednout metr nad motor je naprosto průkazná zkouška. Co se týče dopravovaného množství, motor Libera určitě ani při největším zátahu nevezme víc než 25 litrů za hodinu. Takže zkouška č.2 - hadičku strč do půllitrové flašky a když ji čerpadlo do minuty naplní, tak to musí stačit.
Ovšem nevím, jestli čerpadlo bude ochotné běžet při stojícím motoru. Po zapnutí zapalování je v chodu nějakých 5 vteřin a obávám se, že pak ho nevypíná tlak, ale časové relé. Čerpadlo má (jak taky jinak) komplikovanou ovládací elektroniku .. třeba může být chyba v ní.
Pak ještě jedna eventualita (z vlastní zkušenosti) - v odvzdušnění nádrže se může ucpat hadička nebo vzbouřit ventilky. Jak ubývá benzín, dělá se v nádrži podtlak, který čerpadlo nepřemůže. Pozná se to snadno - při otevření nádrže se do ní vcucne vzduch.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Nazdar chlapi. Nevím proč tak bazírujete na tlaku čerpadla. Když jsem kdysi zkoušel kolik sežere motor na volnoběh benzínu, tak jsem ho pouštěl samospádem z petky do karbce tak z 50 cm a normálně to fungovalo i se na to dalo v pohodě jezdit. Jinak si myslím, že ta čerpadla jsou kostrukčně po mechanické stránce nesmrtelná a pokud něco klekne, tak je to ovládací elektronika, nebo se něco ucpe.

Martin.
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

:roll: souhlasím, čerpadla vydrží hodně :roll:
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Pajas
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 421
Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Dobré čerpadlem to nebylo očistil jsem kontakty na indučce, doladila se bohatost a vyměnil se nějaký odpojovač volnoběhu či co to bylo- se furt zapínal a vypínal a kolísal volnoběh vapadlo to jak kdyby to přisávalo. Taky sem vyčistil nádrž prověřil svíčky a předstih a hle auto už jede. Za tepla necuká, za studena taková malá díra v plynu na začátku za tepla zcela zmizí takže pohoda.
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje :)
Odpovědět