Čerpadlo
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Čerpadlo
Nevíte jaké výkon má čerpadlo na E 12 (jako nějaký průtok nebo tak něco)? a je stejné i na E 10? Popř. čím by šlo nahradit. Jo a jak se měří ten průtok??Dík
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 947
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Skúšali sme to u nás na Liberku a vytekalo to pomerne rýchlo. Do handry samozrejme, stačí tak sekundu-dve nechať a hneď vidíš ako je na tom čerpadlo.
Tu to je: viewtopic.php?t=379&highlight=%C4%8Derpadlo+benz%C3%ADn
Tu to je: viewtopic.php?t=379&highlight=%C4%8Derpadlo+benz%C3%ADn
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
.. to znamená, že čerpadlo by mělo vytlačit benzin asi do výšky 1,4 - 3 m. Takže jak už se tady někde psalo - nastavit hadičku a zvednout metr nad motor je naprosto průkazná zkouška. Co se týče dopravovaného množství, motor Libera určitě ani při největším zátahu nevezme víc než 25 litrů za hodinu. Takže zkouška č.2 - hadičku strč do půllitrové flašky a když ji čerpadlo do minuty naplní, tak to musí stačit.Karel píše: 11,2 - 23,3kPa K.
Ovšem nevím, jestli čerpadlo bude ochotné běžet při stojícím motoru. Po zapnutí zapalování je v chodu nějakých 5 vteřin a obávám se, že pak ho nevypíná tlak, ale časové relé. Čerpadlo má (jak taky jinak) komplikovanou ovládací elektroniku .. třeba může být chyba v ní.
Pak ještě jedna eventualita (z vlastní zkušenosti) - v odvzdušnění nádrže se může ucpat hadička nebo vzbouřit ventilky. Jak ubývá benzín, dělá se v nádrži podtlak, který čerpadlo nepřemůže. Pozná se to snadno - při otevření nádrže se do ní vcucne vzduch.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Nazdar chlapi. Nevím proč tak bazírujete na tlaku čerpadla. Když jsem kdysi zkoušel kolik sežere motor na volnoběh benzínu, tak jsem ho pouštěl samospádem z petky do karbce tak z 50 cm a normálně to fungovalo i se na to dalo v pohodě jezdit. Jinak si myslím, že ta čerpadla jsou kostrukčně po mechanické stránce nesmrtelná a pokud něco klekne, tak je to ovládací elektronika, nebo se něco ucpe.
Martin.
Martin.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Dobré čerpadlem to nebylo očistil jsem kontakty na indučce, doladila se bohatost a vyměnil se nějaký odpojovač volnoběhu či co to bylo- se furt zapínal a vypínal a kolísal volnoběh vapadlo to jak kdyby to přisávalo. Taky sem vyčistil nádrž prověřil svíčky a předstih a hle auto už jede. Za tepla necuká, za studena taková malá díra v plynu na začátku za tepla zcela zmizí takže pohoda.
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje