Hlavní problém prasklého rozvoďáku byl mezi volantem a sedačkou - tedy u mě

. Jelikož moje tři poslední auta měla rozvod řetězem a nebo ozubenými koly, tak jsem si neuvědomil a po koupi liberka neudělal základní věc - výměnu rozvodového řemene. Nevyměnil jsem ho ani tento podzim při výměně svíček, oleje a filtrů.

Jezdil jsem si o 106, přesněji o 105 (na tachometru mám 105 tis.

). A pak to prasklo. Naráz, napříč, pod úhlem 30°. Podle vzhledu řemene měl mechanik dojem, že je na autě od výroby

a že to byla otázka času.
Od včerejšího vyzvednutí z opravy jsem ujel 150 km a musím zaklepat, motor šlape jak švýcarské hodinky, či spíše japonské digitálky

. Mám dojem, že i lépe než když byl nový, přesněji staronový

. Hlavně aby mu to dlouho dlouho vydrželo.
P.S. Ještě jednou díky za rady.
Jiří