XCP rust blocker

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2334
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Nezkokusel jste nekdo
http://www.xcp-protection.cz/xcp-blog/xcp-na-podvozek/
jestli to je opravdu takovy zazrak jak to popisuji?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1788
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Nezkoušel, ale bude to mít stejnej efekt jako konkor. Řekl bych že konkor je ještě lepší, protože zároveň maže. Tohle bude něco na bázi syntetickýho vosku, kterej nezasychá ( moje představa). Možná do toho přidali nějaký kyseliny, aby to tu rez zaroven žralo, pravda konkor lišku dolů nedá respektive neodstraní tu hnědou barvu rzi:D, ale dá dolů chrusty rzí a pak už to dál nerezne. Aplikace se samozřejmě taky musí opakovat několikrát do roka, aby to mělo vynikající efekt. Především je důležitý auto mejt. Já meju nesčetně krát za rok auto jak zespodu, tak vršek, konzervuju spáry na podvozku měděnou vazelínou ve spreji a zbytek konkorem a rezavý auto nemám (konzervaci dělám vždy při přezouvání pneu) , ale chápu, že ne každej se tomu může věnovat.

(Celoroční provoz) m.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1493
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Tuti »

Podle mě se to hodí tak na skutečného veterána, se kterým se vyjede na pár akcí do roka za pěkného počasí.
Kombinace posypu sůl/kamínky to asi hodně rychle zlikviduje a nedovedu si představit, že konzervuju třeba čtyřikrát do roka - kór u Libera, kde je před stříkáním potřeba posundávat spoustu krytů a pak se členitý podvozek komplikovaně meje a ještě aspoň tři dny v teple suší.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Pánové, srovnávat Konkor a XCP je asi stejné, jako srovnávat M6AD a Mobil 1.
Ale vážně, dostal jsem se k XCP, protože jsem hledal něco, co by fungovalo na orezlá ramena, nápravy, zavěšení která na mě vždycky koukají při výměnně kol. Tchán si dodnes míchá takovou patlaninu z vazeliny, parafinu, Konkoru a dalších sajrajtů a matlá tím celej spodek. Což je dost humus, ale funguje to. A já hledal něco podobnýho v poněkud sofistikovanější podobě. Klasické nástřiky spodku se mi totiž vůbec neosvědčily. Stálo mě to vždy cca 7 000 a za dva roky se to muselo dělat znova.

První, co jsem našel, byl Fluid Film. Je celkem dobrej, ale má slabý inhibitory a hlavně se brzo omeje. Je dobrej třeba na konzervaci venku uloženýho a zakrytýho náhradního motoru, na což jsem taky zbytek použil. Ale musí to být přikrytý.

Na XCP jsem přišel asi před 4 roky na Youtube, kde je nespočet testů z nichž je jasné, že na rozdíl od všeho možného XCP vydrží i přes stříkající vodu, sníh, sůl, přes celou zimu. Pokaždý, když měním kola nebo olej, všude, kde to jde, nebo v motorovém prostoru, když vidím kousek něčeho rezavého, stříkám XCP.

Bylo to pěkně drahý, sprej v UK s poštou vyšel na 650,- ale prostě to fungovalo, pak mě nebavilo kupovat to v UK (zkrátka drahý) a tak jsme tady začali XCP od října 2020 prodávat. Vlastně jen proto, že nic lepšího podobnýho není a v ČR (a ani v SRN) se to nedalo sehnat. Pouze v aviatických shopech v UK (používá se to v leteckém průmyslu, na což to má i certifikaci).

Moje zkušenost je, že to skutečně dokáže slabou vrstvu rzi vyžrat, minimálně zastavit a přitom to udělá ochranný měkký film. Při výměně kol to vždycky najdu tam, kde jsem to nastříkal (jaro, podzim) a kde chybí, dostříkám. Na skrytějších místech to vydrží i rok. Celej spodek dělám z lenosti jen jednou do roka, na zimu. Při koupi kanystru 5 L http://www.xcp-protection.cz/xcp-rust-blocker-5-l/ je cena za jeden spodek cca 600 Kč, což je litr XCP.

Přikládám foto ramene, kde jsou vyznačena místa kde byly původně zrzavý koláče. Na fotce je rameno, které bylo, a to dost ledabyle, nastříkáno 3 měsíce. Auto jezdilo na podzim a ten byl relativně deštivý. Je tam velmi dobře vidět film, stále drží.

Chápu nedůvěru, proto nabízím, že poskytnu zdarma jedno balení XCP Rust Blocker 400 ml na váš test. Očekávám za to objektivní zhodnocení a popis testu, dojmů, foto na vašem fóru. Testující dostane slevu 10 % na další nákup a všichni ostatní na
SUBARU LIBERO fóru slevu 5 %.
http://www.xcp-protection.cz/xcp-rust-blocker-original/

rameno_XCP.jpg
rameno_XCP.jpg (418.96 KiB) Zobrazeno 2858 x
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2334
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Je to sice reklama, ale aspon priznana a pro nase veterany muze byt i uzitecna. Ja sice nejsem asi nejkompetentnejsi poskytnout nejaky srovnani, ale jestli se nikdy jiny neozve tak ja ten vzorek vemu - akorat to asi nebude Jablonec co? Jen ted nemam idealni testovaci vozidlo/misto - nejlip by bylo to vyzkouset pres zimu na trubce ramu Libera - nastrikat tam XCP, resistin a konkor vedle sebe.. ono roli hraje i cena ze - konkor 101 je za 60Kc 400ml, resistin ml 500ml za 110,- Cim to XCP strikat/cistit naradi, kdyz to je z kanystru? Jak je na tom tepelna odolnost? U Libera je problem, ze nektere casti ramu jsou blizko vyfuku, coz jsou ty mista, ktery nejvic hnijou potrebuji nejcastejc osetrovat. Co aplikace XCP do dutin? Ma to smysl? Casto uz tam jsou zbytky vosku/resistinu apod. jak se to s tim chova. MMCH to jsou informace ktery mi na webu XCP celkem chybi, neco jako technicky list ze...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Resistin je přesně příklad toho, co je náročné na aplikaci, aby to trochu drželo a co taky vyschne, popraská a je to na prd. Navíc to pod tím rezne. Vlastní zkušenost. Když už, tak je daleko lepší nějaká speciální barva, třeba Hammerite, kde je cena samozřejmě taky úplně jinde. Konkor fakt vydrží jen chvilku, jeho snášenlivost s některými povrchy není dobrá, je agresivní, je hořlavý.

XCP je pořád pružný a mírně lepkavý. Nikdy to neuschne úplně - výdrž je taky odvislá od síly vrstvy. Doporučuje se nechat nástřik zaschnout a pak dát ještě jednu vrstvu. Na stránkách http://www.xcp-protection.cz mám odkazy na Youtube, kde jsou různý testy. Sice tam není Konkor, ale daleko lepší přípravky a XCP to vždy vyhrálo.

Různý info tady:
http://www.xcp-protection.cz/xcp-blog/
a tady:
http://www.xcp-protection.cz/vase-pribehy/

Naposledy mě nadchlo toto: http://www.xcp-protection.cz/vase-pribehy
(http://www.xcp-protection.cz/xcp-lubricate) okamžitě to vyvzlínalo a neskutečně to maže.

XCP stříkám pistolí na spodky nebo klasickou levnou stříkací pistolí. Čistit to lze odmašťovačem. Flash point je nad 100 °C. Do dutin je XCP ideální protože vytlačuje vlhkost, má vysokou vzlínavost a rozliv.

Zbytky původní ochrany nevadí, nabalí - přilepí se to na všechno, vleze to škvír, nic nerozpouští ani nereaguje kromě rzi. Samozřejmě, na kov se to přicucne nejlíp. Do porézních a popraskaných nátěrů XCP proniká díky olejnaté struktuře a vytlačuje vlhkost.

Technický listy na web dodám. Máme to teprve od listopadu a protože na výdělek je to tak na pokrytí provozu shopu, dělám vše v jednom člověku ve volných chvílích. Ceny se určitě v budoucnu zvednou, aby mělo smysl se tím vůbec zabývat, ale zatím je to na úrovní nadšení pro věc, co funguje. Dovozce to naštěstí chápe, protože výrobce ve Skotsku (https://xcp-protection.com) jede především průmyslovou ochranu strojů a obrovských tiskových rotaček atd., průmyslovou chemii, což je hlavní výdělečná činnost dovozce do ČR.

V Liberci jsem k dispozici kdykoliv. Až bude lepší počasí a covidová situace, můžeme se klidně sejít někde u garáže.

Nabídka na test platí. Mohu třeba i odlít jako náplň do stříkací pistole, což by bylo pro mě lepší ;-)
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1788
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Fakt o kterém píšeš (že je konkor agresivní) je naprostá blbost. Používám podobnej systém jako tvůj tchán, jen jiný příměsy. Vše je hořlavý, celý auto je hořlavý....... Konkor má výbornou schopnost vzlinuti, není agresivní a konzervuje na poměrně dostačující dobu. Kdybych tuhle kejdu dal na svý krásně nalakovaný auto zespodu (zbleju to jakousi kejdou neznámé barvy) to je stejný efekt (na pohled) jako resistin apd. Navíc je na fotce vidět jak se na to krásně lepí kamínky, což úplně fajn není, stejný efekt jako bílá nebo měděná vazelína ve spreji.....konkor a měděnou vazelínu používám nejčastěji a jsem s tím nejspokojenější. (Už přes 12 let)

Rust blocker je drahej jak sviňa, a jen tak pro zajímavost, není to dlouho co jsem to sundaval z legacy (předevčírem) a šlo to jen ředidlem... Němečtí soudruzi to nacakali skoro všude , katastrofa. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

S tím Konkorem je to fakt blbost! Sorry! Sorry! Sorry!
Já měl těsně před tím diskuzi o WD-40 a ten fakt není dobrý na gumu a plast je relativně hořlavý. To se omlouvám, plynule jsem přešel na Konkor.

To, že XCP jemně lepí je pravda, musí, aby nevysychal. Ale když se podíváš na fotku, tak kamínky a bordel je přilepenej úplně všude, kde to stříkaný vůbec nebylo! Trochu demagogie, že. Když máš kolem baráku prašnější cestru, tak nenaděláš nic. Ono to jde taky omýt a nástřik zůstane. Jasně že vapka z 10 cm tomu povrchu nepřidá.

Dolů to jde odmašťovačem i saponátem. Používat ředidlo je nesmysl. To není barva. A ano, XCP je proti jiným podobným prostředků a barvám velmi špatně hořlavý! Ostatně jako třeba Fluid Film, taky hodně blbě hoří.

Drží to slušně. Proto je to dobrý. Taky to cákám všude. XCP je proto, aby to šlo jednoduše aplikovat a fungovalo to. Běžný motorista, který takový věci řeší, nebude dělat žádnou alchymii. Prostě vezme sprej, pistoli a jede. A ono to funguje.

A žádnou barvu to nemá! Je to nahnědlý, transparentní! Srovnávat XCP s resistinem je absurdní nesmysl, to je smradlavá barva, která vyschne a praská. Bůhví, o čem to píšeš, ale určitě ne o XCP. Ukaž mi na fotce tu barvu? Nejtmavší je trojnásobná vrstva vlevo.
vrstvy_XCP.jpg
vrstvy_XCP.jpg (138.36 KiB) Zobrazeno 2801 x
Výdrž Konkoru a XCP otestuju. Vsadím se, že při jednoduchým testu (http://www.xcp-protection.cz/vase-pribehy/xcp-funguje) XCP s přehledem vyhraje.

Zajímalo by mě, jak víš, že na spodku auta si měl XCP? V Německu se totiž XCP neprodává. Asi ti to řekli - "Rust Blocker", jenže to si na pixlu napíše každej druhej výrobce barvy na rez! To neznamená, že je to XCP. Podle tvého popisu to XCP zřejmě vůbec nebylo (ředidlo na sundání, tmavá barva jako resistin atd.).

Jinak, pokud ti tvůj způsob ochrany vyhovuje, tak super! Vůbec netvrdím, že je to špatně, nebo že to umím líp! Umím prd, proto mám XCP ;-). Jen říkám, že XCP funguje parádně a černý klasický nástřiky spodků, jaký dělají a autoservisech běžně jsou drahý a neefektivní. A v tom kontextu XCP není vůbec drahá věc. Jak jsem už psal, za nějakých 600 - 1 000 Kč mám rok klid (jasně, a tvoje práce). Je to prostě jeden z efektivních způsobů ochrany a není třeba se přebíjet, kdo má větší pravdu.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2334
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Ja teda pouzivam uz jen resistin hnedej neprelakovatelnej, kterej prave taky nevysycha. Ten klasickej prelakovatelnej cernej mi prijde ze jen zalepi rez, pod nim to rezne a pak se to cele oloupe. Posledni roky jsem ram a ramena strikal konkorem, ale dost to vyprchava nebo proste mizi, nestrikam to teda na lakovany dily. Vyhoda je, ze to hezky voni, nelepi a ani se to pak neloupe, coz me treba na obvyklych vyplnich dutin stve, ze to na slunci vytejka a lepi, zvlast jsem z toho nadsenej kdyz mi do toho zapadne neco ve dverich. :) Ja to XPC proste vyzkousim, jestli mi to usetri vybrusovani a prelakovavani rezavejch mist po zime, tak je to vyhra - jsem teda zvedavej co to udela na lakovanych castech. Na zazraky ale moc neverim a letosni zimu uz jsem prosvihl.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Ptal jsem se všude možně na nástřiky spodků - klasický, jak známe všichni - jak to udělat, aby to pod tím nehnilo, neloupalo se to. A bohužel to hnije i pod voskovýma nástřikama. Odborníci se shodli na tom, že je třeba mít úplně čistý, odmaštěný a holý podklad. To je ale i při pečlivé přípravě u běžné ojetiny nerealizovatelné. To by musel být spodek auta úplně oholený a opískovaný.

Lakovaný části jsem zatím moc nezkoušel. Na to je ten fialovej XCP Rust Blocker Clear Coat http://www.xcp-protection.cz/xcp-rust-b ... lear-coat/ Tady je vidět, co udělá XCP Lubricant & Protect když steče na lak a nenechá se to zaschnout. Jeho úkol je ale dobře mazat a chránit pro rzi, ne chránit lak. http://www.xcp-protection.cz/vase-pribe ... a-nesmyje/
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2334
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Prave, ze nejvetsi problem vsech vzlinavych prostredku je, ze poskozuji lak, protoze ho proste "odlepi" od plechu. Treba tusim u WD40 je to psane (ted jsem to nehledal), ze by se nemel dostat na lakovane casti, tak me celkem prekvapuje, ze nekdo caka lubrikant na kliky. Nicmene reseni primrzani klik by me taky zajimalo i kdyz Libero s tim zrovna problem nema. :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1788
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Xcp to asi nebude, ale podobná kejda určitě- říkám tak každý chemii na auta:D (má to vpodstste průhledný, lehce do hněda zbarvený povrch) .Můžu za sebe říct, že to celkem fajn ochránilo vše před jakymkoliv vlivem (jak oxidace hliníku- byla tím zastrikana převodovka, tak i klasická koroze železa-motorovy prostor, včetně komponentů) ..nevím jak dlouho ten rust blocker je na trhu (bližší informace jsem si nezjišťoval), ale tohle co bylo na tom legu je jistě starý cca 6-7 let a odmastovac brzd, líh ani saponát (s přídavkem louhu) to dolů nedaly, až nitro....to mne na tom sralo. Jestliže se xcp dá po několika vrstvách a několika letech dát dolů saponátem, beru zpět moje blbý řeči, protože to je poměrně fajn evoluce v sortimentu voskových konzervačních sraček....:D otázka je, jak moc dlouho to máš otestovaný (tátovi jsem renovoval auto v roce 2009-2011, vše natřený alkytonem s pragoprimer základem a každej rok to má před a po zimě péči -omytí wapem- s chemií a následný nastříkání konkorem a rezavý to není...a jestli dobře počítám je to deset let a nerad bych na to dával sracku, co lepí a špatně se meje..(pro úplnost auto jezdí celoročně a denně) m.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1493
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Tuti »

Jako prodejce samozřejmě musíš naslibovat zázraky :D , ale celkem věřím, že to může i slušně fungovat. Koneckonců Konkor 101 je na světě už nejmíň 40 let a od té doby určitě chemický průmysl nějaký pokrok udělal. Cena za ošetření Libera bude krapet vyšší než píšeš, protože spotřeba je oproti normálním autům dvojnásobná, ale klidně bych dal i víc za něco, co by vydrželo nějak výrazně delší dobu. Jak jsem psal výš - pořádně nastříkat spodek Libera je piplačka. Mně osobně zabere celej den jenom než auto postupně vyzvedám a napodkládám do manipulační výšky, odstrojím všechny kryty a zástěrky, důkladně to umeju a kompresorem vyfoukám škvíry, aby to mělo šanci vyschnout. Pak pár dnů (podle počasí) technologická pauza na uschnutí, nástřik a nakonec zase půl dne k nastrojení do původního stavu. V podstatě nejmíň času zabere samotné stříkání.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
spm
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 45
Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Český Brod

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od spm »

Zase Libero se ještě tak moc odstrojovat nemusí... na Outbacku mám nástřik Dinitrolem (zatím dobrý, nikde to nerezaví :-) a po 2 letech to bylo vymyté akorát na pár nejexponovanějších místech), ale co se týče té aplikace, tak je to ještě větší oser, protože se z toho musejí sundat všechny ty nesmyslné plasty, které to kryjí... a pak je tam zase vrátit :-)
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2334
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od covex »

Tak bud rad ze ti ty plasty jsou jeste oddelat.. :) Nejhorsi je porad resit ty ukrouceny srouby :(.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1493
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Tuti »

spm píše: úte bře 02, 2021 9:54 am Zase Libero se ještě tak moc odstrojovat nemusí...
Řekl bych "jak který" - nevím, kolik krytů je na Outbacku, ale když na Liberu jsou všechny co tam mají být a fakt to odstrojuješ všechno, málo jich taky není. Ono záleží na tom, na jaký servis mělo auto v životě štěstí - leckterý mechanik když třeba urve šroub radši kryt zahodí, než by se s tím odvrtával. Šak vono to pojede i bez toho...
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Tak odstrojování je už každýho boj. Na místech, který není zatížení bezprostředně vodou, bahnem, sněhem, to vydrží samozřejmě déle, protože to nevysychá. Já jsme nikdy nebyl spokojen s klasickýma nástřikama spodku, vždycky to po 2-3 letech začalo znovu vylézat, proto volím jiný postup, který je ve finále o dost levnější a účinnější a jedním prostředkem udělám rovnou dutiny i motorovej prostor.
Foto je z auta r. 2017, od začátku ošetřovaného XCP 1x ročně, 10 měsíců po posledním nástřiku. Provoz v horském středisku Aviemore ve Skotsku.
xcp_nastrik_1-rok_3leta.jpg
xcp_nastrik_1-rok_3leta.jpg (200.52 KiB) Zobrazeno 2654 x
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1788
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Nj ale v Anglii se nesoli :|

Prej na většině území (známej tam jezdil filmovat)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Player
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
Typ Libera: SDX SR
Bydliště: Jablonec

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Player »

Mis.us píše: stř bře 03, 2021 1:12 am Nj ale v Anglii se nesoli :|

Prej na většině území (známej tam jezdil filmovat)

Koukám, že si expert a na všechno máš odpověď! Přesně víš, co máš napatlaný na autě, aniž si to někdy viděl, víš, že to stojí za prd, aniž bys to zkusil a hlavně víš, že se v Británii nesolí, protože to říkal známej. Bomba.

Cituji z článku o silnicích v Evropě z roku 2019:
Sůl nad zlato
Co se týče samotné údržby, princip je v podstatě všude podobný. Jako rozpouštědlo pro větší plochy se ještě nenašel lepší prostředek, než je chlorid sodný, čili kuchyňská sůl. Ostatní látky jsou buďto neúměrně drahé, nebo neúčinné. A proto se kromě České republiky v zimě vydatně solí i v Německu, Francii, Anglii, Holandsku nebo Dánsku . V Norsku se můžete setkat se směsí soli a písku, v Rumunsku míchají sůl se škvárou, silničáři ve Slovinsku nebo Španělsku si občas vypomůžou i chloridem vápenatým.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1788
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: XCP rust blocker

Příspěvek od Mis.us »

Auta dělám s tátou od svých pěti let a s tím klukem co dělá u filmu a jezdí po celým světě se znám dvacet let, ale spíš koukám že ty kopirujes texty z internetu:D to auto co si posílal fotku s těží vidělo sůl, když se podívám na vejfuk, hovoří to jasně- kouknu vidím. Ostatne jak psal lubos....reklama je jedna věc, fotka druhá, ani jedno nemusí být založeny na pravdě....:D Autoklempirina je můj hlavní job :D a já rozhodně nemám důvod lhát, mluvím ze zkušeností.

Ještě sem můžeš nakopírovat ty stupidni články o tom jak, jak ti velcí experti píšou o tom, že se motor před jízdou nemá zahřívat, jinak ho to zničí :D nic ve zlým ne?:D chceš prodat, já píšu své názory a zkušenosti, líbit se ti to nemusí. XCP je prostě lepší vosk co nezaschne a možná to dokáže trošičku odstranit rez......co na tom? Když to někdo bude chtít vyzkoušet tak to přece vyzkouší ne:D jsme na fóru, tak to ber trochu s nadhledem. (Nemluvě o tom, že se nám ani nepředstavis a těžko říct jestli máš vůbec Libero, už jen to není úplně ok)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Odpovědět