celková rekonstrukce vozu

Krok za krokem výroba, rekonstrukce, přestavba...
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Re: celková rekonstrukce vozu

Příspěvek od Martin H. »

Když jsem skoro stejnou práci dělal v roce 2006, tak mi to trvalo sedm měsíců, což je zhruba 700 až 800 hodin práce. Teď si to každý vynásobte vaší cenou práce, připočtěte cenu použitého materiálu a připočtěte si k tomu výraz ve tváři vaší manželky, pro kterou jste byl po celou dobu prakticky nepoužitelný, no a máte výslednou cenu. Jak říkám, auto pro úplné magory.

Martin.
Fox_25
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 16, 2009 6:15 pm
Bydliště: Vsetín

Re: celková rekonstrukce vozu

Příspěvek od Fox_25 »

Jo, pro úplné magory, jenže průser je ten jak se v tom člověk párkrát sveze. Už jsem řídil dost aut, ale Libero se mi dokonale vrylo do paměti a to naše musí být zachráněno stůj co stůj. Těším se na to jak si po jeho repasi našetřím na výlet do Alp. Já osobně mám hodně velkou radost z toho že se tímto autem stále pár lidí zabývá.
Subaru Libero E12 SUPERDELUXE RV99 > Lehce ohnívá ale jezdí

ohnívá=je v pubertě, vyrážejí mu pupínky pod lakem
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: celková rekonstrukce vozu

Příspěvek od Mis.us »

No a už si se do toho pustil konečně? :) Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Fox_25
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 16, 2009 6:15 pm
Bydliště: Vsetín

Re: celková rekonstrukce vozu

Příspěvek od Fox_25 »

Stále ne, sháním zvedák a chci sehnat cca dva kousky liber na ND a ty rozebrat. Vzhledem ke stavu našeho libera skončí taky nejspíše na ND, jsou dost chycené nosné části rámu a vypadá to tak že by se rám mohl rovnou udělat zgruntu nový. Hlavně bych rád nějak vyřešil aby se na rám a karoserii vůbec nedostala voda(zespod), tedy alespoň částečně.
Subaru Libero E12 SUPERDELUXE RV99 > Lehce ohnívá ale jezdí

ohnívá=je v pubertě, vyrážejí mu pupínky pod lakem
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: celková rekonstrukce vozu

Příspěvek od Mis.us »

tak to máš ještě hodně práce před sebou :-)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět