Mám takový problém se startováním

E 10, E 12
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Mám takový problém se startováním

Příspěvek od Čarli »

Mám takový problém se startováním, pokut stojím z liberem dýl jak cir.14hod.
a potom chci nastartovat, tak to prostě neblafne, jiskra v pohodě,necháputo.
Když ho roztáhnu na trojku, hytne na pár metrech,je fakt že ho musím potom chvilku nechat zahřát, protože když jsem náhle hned sešlápl plynový pedál tak to znovu chcíplo, ale potom už mužu jet kam koli a v pohodě nastaruju hned. Dojedu do práce tam jsem 12hod. potom vpohodě nastartoju,dojedu domů stojím 14-16hod.a nenaskočí motor.
Měl sem ho do tři dny v servisu včera jsem ho dovezl,Měnili mí víčko rozdělovače svíčky kontrolovali hadičky atd. řekli že by mělo být vpohodě,jínak už neví čím by to mohlo být,
zaplail jsem 1200kč,přijel jsem domů v 20:30hod. a dnes 12:10hod. nemužu nastartovat
DIK ZA RADY :wink:
Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště: Praha

Příspěvek od Michal »

Tohle mi to delava obcas taky... zapnu zapalovani, startuju, ale v okamziku kdyz uz to skoro chytne, tak se to jakoby uplne zakousne a v tom pripade vetsinou pomuze uz jenom roztlaceni bo poradny nabiti baterky.
Problem bude nejspis v elektrice, konkretne v prechodovych odporech a v tom pripade by melo pomoci lepsi ukostreni.
V lete jsem s tim byl u pana Svadlenky a ten mi tam naistaloval takovej ten sirokej kovovej ukostrovaci pasek a to to vyresilo.
Nedavno mi to sice zacalo delat znovu, ale kdyz jsem to otevrel, tak se ten pasek dotykal motoru a kdyz jsem ho srovnal tak, ze se niceho nedotyka, tak se to zatim zda byt v poradku, tak to snad bylo jen tim...

Nevim, na co v motoru je presne uchycenej pac se v tom zatim moc nevyznam, ale jestli mas zajem, tak to urcite muzu vyfotit :wink:
Uživatelský avatar
Michal
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 18
Registrován: stř lis 09, 2005 2:12 am
Bydliště: Praha

Příspěvek od Michal »

slibena fotka:
Obrázek
Na druhy strane to bude asi chyceny nekde na kastli, ale tam jsem s fotakem nedostal :(

Btw. zkusil jsem po vic jak 24ti hodinach zase nastartovat a chytnul v poradku..
Toz jestli ti to dela to samy, tak si to tam stak zkus taky nainstalovat a doufam, ze se ti ho podari obojkem taky zkrotit :lol:

Taky jsem z toho byl dlouho nestastnej a zkousel vsechno mozny, nez to pan Svadlenka vyhmatnul - respect! :wink:
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Míšo

Příspěvek od Čarli »

Dobrá rada to se cení, myslím že ty tvé zkušenosti využijí i ostatní,uvidíme
volal jsem p.Švadlenkovi odpoledne, ujišťoval mě že to jsou startovací kabely,
že jsou navlhle,zítra zkusím tu kostru a v pondělí objednám kabely.
Dik za foto :wink:
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

srartování

Příspěvek od Jarda »

čarli vracím se k tvému problému. pod palubní deskou je šedá krabička do které vede několik kabelů, při zapnutí klíčku před startem by mělo být slyšet cvakání které po chvilce ustane, ( pulzuje palivové čerpadlo ) pokud toto pracuje zkus odpojit přívod paliva od karburátoru a pri zapnutí klíčku by mělo palivo vytékat krátkou dobu. zkontroluj i palivový filtr je za nádrží pod prahem, může tam být zamrzlá voda což zamezuje prvnímu načerpání benzínu. budu přemýšlet a ptát se co dál. napiš co jsi zjistil
přeji ti aby to byli jen kabely
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Podle prvního dopisu bych si dovolil tipnout na nedostatek energie v baterce. A to bud jiz "nedrzi" nebo je nedostatecne dobijena, nebo ma
starter nadstandartne velky odber proudu/vyndat -opravit/nebo ty KABELY,
ale u kabelu ke startovani "vlhkost" az tak nevadi . Takze merit,merit...
Ja bych postupoval takto: kdyz to nechytne tak zmerit napeti na baterii
a to by nemelo klesnout pod 10V max 9,5V,totez merit primo na starteru
pisu primo to znamena silny kabel co vede od baterky proti svorniku co drzi starter na motoru. namerene hodnoty by se nemely moc lisit lit.rika max 8% to je asi do 0,8V je-li rozdil vetsi tak merit + na baterce proti
+ na starteru je-li to OK tak merit rozdil napeti mezi minusem na baterce a tom popisovanem svorniku bude-li tam rozdil vetsi jak 0,3V tak opravit kostry. Dalsi zpusob jednodusi jak hledat ubytek napeti pri nezdarenem startu je rukou osahat kabelova oka a vsechny silove spoje a hledat kde se to hreje /ta chybejici energie se musi premenit v teplo!/
Dalsi moznost je zmerit odebirany proud pri startu stejnosmernym klestovym ampermetrem ale ten asi kazdy nevlastni.Predpoklasam ze mas v poradku to nejdulezitejsi jako jsou ciste a SUCHE svorky na baterce-nemazat!!! je to jenom povera i olej nebo vazelina je jakasi izolace!!! Vsechno mereni provadet v okamziku kdyz to nechce nastartovat ne v klidu !!!
Preji uspech.
K. :shock: :shock: :evil: :D :D :D
Nikdo není dokonalej.
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Příspěvek od Čarli »

Tak dnes jsem to nevyřešil,pročistil jsem veškeré kontakty zesílil kostru startovacíma kabelami jsem se připojil druhému autu a nic,zbývají kabely a nebo padá to palivo za dvě hodiny jsem nic nevyřešil , ale ještě jsem si uškodil nešťastně jsem si urval koncovou trupku výfuku, je fakt že bych ho do technické musel stejně měnit byl docela shnilý , ale teď ? Celá ta část od konce až po ten ohyb, a ten ohyb jak jsem si všimnul je jak z tvrdého perníku takže to navařit nepůjde.Brzy naschle ve fóru výfuky. :x :cry:
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Tak s tim vyfukem to je smula.
Cetl jsem "pada palivo" ja jsem puvodne vyrozumel,ze starter netoci
tak jak ma, to se omlouvam. Pokud mas podezreni ze tam nejde benzin tak pouzij radu od Jardy odpojit hadici od karb zkusit nastartovat a musi z ni vytekat pripadne srtikat be.kdyz jsme to hledali na Škodivkach tak se na cerpadlo na strane vytlaku dala plastova pruhledna hadicka a volny konec
se podrzel do vysky asi 1,5m a hned bylo jasno kdyz bude dost be na privodu do karb tak hledat dal...napr.je-li dost be v karb. neni-li pricpany
ventil na plovaku? i ten filtr bych pro zkousku vyradil. Sdel dalsi podrobnosti.
K.
:shock: :shock: :D
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

není nutné startovat, stačí jen zapnout klíček měl by krátkou dobu pulzovat benzín!!
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Ano souhlasím.
Ale hlavní duvod proc nenastartuje bude asi "linej starter" furt z toho popisu zavady nejsem moudrej...
K.
:( :( :( :o
Naposledy upravil(a) Karel dne pon led 09, 2006 11:53 am, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Petr+Barča
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 549
Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Petr+Barča »

Nedávno jsem mněl problém ze startováním . Při otočení klíčku mi zaskočil pastorek , ale stávalo se že startér občas nechtěl točit .
Pořídil jsem jiný startér a závada se opakovala . Oba startéry venku z auta přes kabely z baterky fungovaly , ale v autě ne . Nakonec to bylo
zoxidovaným okem kabelu co vede od baterky na kostru . Vyčistil , zapojil a funguje to v pohodě .
P+B.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

I to se stava.Doporucuji vzdy merit na voze.
K.
:o :o :o
Nikdo není dokonalej.
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Příspěvek od Čarli »

Tak nic nového,celou noc jsem měl baterku na dobíječce,a odpoledne nic,motor točil ale nechytlo to,palivo ale asi nepadá protože jsem startoval
na plyn,taže jsem musel být roztažen,trojka sešlápnout spojku klíček samozřéjmě v zapalování po 6m povoluju spojku a motor naskakuje,zajel sem do elektro servisu,zítra večer jim tam mám nechat auto proměří ho,prý se straci určitě napětí,no nevím vzhledem ktomu že jsem měl baterku doma na dobíječce,je ale fakt že když jsem se propojil star.káblema z druhým autem (na baterku)tak to točilo jako by motor byl ztuhly namělo to ty prave točky.Ještě obědnám ty kabely asi z Tesly Blatná,jak bude něco nového tak se ozvu nabo se ozvěte Vy.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Ja mam VYSOKONAPETOVE kabely/ne startovaci/take z Tesly za185,-
a naprosta spokojenost .
Takze roztahnout to jde , nejdriv bych to rozchodil na be a az pak skusit plyn tak ze pri startu je asi malo energie na zapaleni smesi tak to bych meril napeti "15" na indukcni civce kdyz tam nebude pri startu ta sama hodnota jako pri startu na baterce tak hledat : kostra,spinaci skrinka /v pramenci el instalace pro snadnejsi manipulaci byva konektor na rozpojeni pramence/,
imobilizer a tajny vypinac - to pokud tam je. Pojistky nejspis ne obvod zapalovani se nejisti . Kdyz mas LPG je v poradku el.venil na be ? cvaka a je pruchozi?
K.
:shock: :shock: :D
Naposledy upravil(a) Karel dne úte led 10, 2006 11:17 am, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Příspěvek od Čarli »

Na benzín startuju često na plyn do -5 ale občas jsem se zapoměl a i při -12 na lpg v klidu to chytlo,mě to totiš jezdí na lpg líp než na benál.
Ta indukčni civka?kde jí najdu?
Myslím že by bylo dobré udělat foto mutoru z popisem co je co,určitě by to pomohlo mnoha fandum a taky mně, mnoho vyrazu znám, slyšel jsem jak nějaké veci nastavit co snima mám dělat ale nejsem si jisty jestli je to ten správný šroub,jestli mi rozumíš? :wink:
Polevoj
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 214
Registrován: pát lis 25, 2005 7:41 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od Polevoj »

Ja bych to tipoval na kabely. Mival jsem podobny problem, hlavne v zime. Myslim, ze mas svod v nekterem kabelu a pri startovani ti to proste nedokaze hodit dostatecnou jiskru, protoze odber starteru je prilis velky. To by vysvetlovalo to, ze pri roztlaceni ti to chytne. Taky na to funguje rozdelat pod rozdelovacem ohen a vysusit ho :) . Jo, jednu dobu jsem sebou vozil varic! :D
Čarli
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 23
Registrován: pon lis 21, 2005 6:56 pm

Příspěvek od Čarli »

:lol: Jo to už mi říkal p.Švadlenka v neděli,aď použiju led lampu na plyn ja lechce přenosná.
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Tak auta jsem opravoval dost dlouho v znackove zarucni opravne/zadny zakovsky prebor/ ale ze se ma rozdelovac ohrat otevrenym plamenem tak
to jsem panove teda jeste neslysel...
Slysel jsem o "eterovych" startovacich smesich , ale primy ohen to nikdy!
K.
:x :shock: :D
Nikdo není dokonalej.
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

nejsem žádný opravář, syn je autoeletrikář, ale souhlasíme s Karlem na :twisted: rozdělovač oheň :?: :?: :!: :!: vyčistit, vysušit, oheň néééééé
Uživatelský avatar
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702
Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Karel »

Tak tak, tady se resi stale odstraneni nebo zmirneni nasledku neceho.
Musi se to ale najit a odstranit /tzn. opravit/ vlastni puvodni pricina
tak je to panove . Pak teprve bude klid a spokojenost.
K.
:twisted: :P :D
Nikdo není dokonalej.
Odpovědět