LPG a vše co je s tím spojeno

E12 superdeluxe, standard
Nik
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 24
Registrován: pát pro 10, 2010 1:07 pm
Bydliště: Černošice

Re: LPG a vše co je s tím spojeno

Příspěvek od Nik »

Ahoj vsici,
to co jsem tu nasel o LPG, uz asi neni aktualni. Kazdopadne ceny zde uvadene jsou prepisknute a problemy asi take. Ja jsem nasel nyni (12/2010) firmu, ktera to umi od 14500,- do 19500,- a nadrz misto rezervy lze:
Dobrý den pane Honc.
Odpovědi na Vaše dotazy jsou níže.

Přestavby jsou realizovány tak , jako by byly přímo od výroby.
Negarantujeme nejlevnější ani nepreferujeme nejdražší přestavby na trhu, ale naší doménou je ,, maximální VÝKON, ÚROVEŇ, PROFESIONALITA"

Případné další dotazy Vám rádi zodpovíme případně nás můžete krátce navštívit.
Věříme, že budete maximálně spokojen a jsme Vám plně k dispozici.
Hezký den přeji.
S pozdravem Hrachovec J.


LOVATO SERVICE & AutoGasMOTORS

tel. 571 658 493
info@plyndoauta.cz
www.plyndoauta.cz
----- Original Message -----
From: Honc, Petr
To: info@plyndoauta.cz
Sent: Tuesday, December 07, 2010 10:54 AM
Subject: Dotaz na prestavbu LPG


Dobry den,
Mel bych k vam několik dotazu:

Na sve hlavni internetove strance uvadite, ze delate všechny schvalene prestavby a v seznamu schvalenych ministerstvem dopravy uvadite i Subaru Libero 1.0 a 1.2. Delate tedy i Libero ? - Na lpg přestavujeme i Libera- jezdí nám jak auta s karburátorem tak se vstřikováním.

Je to mysleno obecne, nebo to znamena, ze 1.2i schvalena není (prave zvazuji nakup Libera a tusim, ze 1.0 a 1.2 jsou karburatory a " i " ze znamena strikacku) ? - Motory ,,i" znamenají vstřikování paliva.

Je vase internetova stranka aktualni ? Slysel jsem, ze Lovato uz není povoleno . - nevím kde se dají tyhle zavádějící informace sehnat, ale značka Lovato je v česku od r. 1992 a stále zde je a má zastoupení. Dost často si ji však pletou se značkou lovtec, která je zřejmě kvůli své kvalitě na ůstupu.

Uvadite informacni cenik. Mohu tedy pocitat s tim, ze Libero karbos mne u vas vyjde do 12500,- a strikacka do 18500,- (vzal jsem to nejvyssi ve sloupecku) ? - co se týče ceny tak karburátor s toroidem by vás u nás přišel na 14500,-kč a vstřik s toroidem do 19.000,-kč.

Je možno do Libera umistit toroidni nadrz (tu místo rezervniho kola) ? - určitě lze do staršího modelu dát i toroid který je poměrně náročný na instaklaci, ale již jsme jej dělali. Co se týče nového modelu, již si nedokážu vybavit kde je rezerva.

Jsem pomerne z daleka. Je možno tuto prestavbu naplanovat a udelat během 1 dne (tj. na pockani ) ? - montáž by se dala provést i během jednoho dne za předpokladu, že máme k dispozici mixér . Tento mixér však objednáváme pouze se zálohou. Nádrže jsou běžně skladem .

ALE BACHA ! U jine firmy (milan@gera.cz - jsou z HK, p. Radek - to "R" je s hackem, "a" s carkou) jsem se dozvedel :
Jen jako u všech SUBARU by bylo vhodné nainstalovat přimazávání ventilových sedel a dříků od firmy Flashlube za cenu 1900,- kč vč.DPH

Tak vzhuru do prestavby ! Nik.
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a vše co je s tím spojeno

Příspěvek od Martinekk »

Máte dakto LPG? Ak hej, tak kde máte nádrž? Mne bolo poedané že sa do staršieho namiesto rezervy nádrž nezmestí. Je moc vysoká... Dnes som sa na to pýtal. Kto máte tento alternatívny lacný pohon, môžete nafotiť čo to všetko obnáša? Ďakujem.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Nik
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 24
Registrován: pát pro 10, 2010 1:07 pm
Bydliště: Černošice

Libero - LPG

Příspěvek od Nik »

Vazeni, tak jsem pod plynem.
Firma zhotovitel info@plyndoauta.cz p. Hrachovec Zubri u Roznova pod Radh.(staci se odvolat na mne, jsem nejaky Honc) ma zkusenosti se starym i novym Liberem. Karburatorove predela za 14000 Kc, strikacku za 19000.
Doporucuje se primazavani ventilovych driku a sedel (neni nutne) napr. Flashlube, pridelaji za cca 2500.

Dale to dela Gera Hradec Kralove, kontakt p. Radek ("R" je s hackem, "a" s carkou ). Cena strikacky 24 000 a za Flashlube 1900.

Chce to prijet s cistym filtrem a dobrymi svickami, protoze oni to po montazi ladi.

Legislativa:
Zhotovitel vystavi technicke papiry. Dale je treba vyplnit zadost o zapsani zmeny (Hrachovec mi ji dal predvyplnenou) a v registru motorovych vozidel ze mne stahli poplatek 50 Kc. Na emise kvuli tomu nemusim.
Hrachovec ma bud pobocku nebo sml. partnery i v SK. Lze tedy zajistit i legalizaci pro nase bratia. Ovsem tam jsou vyssi poplatky a po montazi udajne musi na emise.
Podle predpisu musim 1 x za rok nebo 10 000 Km na revizi. V CR neni kde kontrolovat, tedy vzdy jsem ignoroval a jezdil jednou za 2 roky pred terminem STK. Stava to kolem 200 Kc.

Technicky popis - bezpecnost
Nadrze maji dnes uvnitr elektroventil. Pri kolizni udalosti se to tak proste muze uzavrit jiz v nadrzi. Plneni ma take 2 ventily, u plniciho hrdla i opet v nadrzi.
Dale u zplynovace (reduktoru) je krokovy motor napojeny na ridici elektronickou jednotku (strikacka), nebo dalsi elektroventil (karburator). Posledni elektroventil je na privodu benzinu.

Provedeni - Hrachovec je ochotny hracicka, podle pozadavku udela, co se vejde do predpisu.
Nadrz:
Lze treba valcovou dovnitr, ale ja nechtel ubirat misto. Zvolil jsem kulatou (toroid) misto rezervy vpavo uprostred pod podlahou.
POZOR! Pokud z podlahy vyzenete ty hadice atd. jinudy, tvrdi Hrachovec, ze se tam vejde podle predpisu 40 litrova nadrz. Ja to nevedel, takze mam jen malinkou 25 l (ze Smarta). Ta je jeste mensi, nez puvodni rezerva. Rezerva patri samozrejme dopredu jako u kazde poradne VW T1. Jeste budu resit, respektive okouknu kolegy na srazu. Kryty netreba, nadrz je ocelova, v pripade kolize se proste promackne.
Lze LED indikator stavu paliva, nebo si proste vynulovavat pocitadlo Km.

Nastaveni:
Hrachovec nastavuje automat. prepnuti na plyn po zahrati na 25 st. C, prepnout na rezim "pouze benzin" lze rucne tlacitkem. Mam zkusenost, ze staci mnohem nizsi teplota, dokonce i studena masina to bere. Pokud cuka, lze ponechat jeste chvili na benzinu prave timto tlacitkem. Takze vyminit si, aby to nastavil nize. Ja mam 15 st. a sneslo by to jeste mene.

Jizda: Normalni. Spalovani je cistsi, motor ma mekci chod. Nepocituji zmenu.
Ahoj Nik
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a vše co je s tím spojeno

Příspěvek od peple »

Sloučil jsem s ostatním LPG.
Ještě nám předhoď nějaký fotky :)
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1758
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Re: LPG a vše co je s tím spojeno

Příspěvek od dědek »

Tak po návratu ze setkání jsem líčil jak Sysel předělal své kamárádce Libero na LPG a kolik ho stála legalizace. Subaru Libero novější je čtyřbod a tak spolu s obdobnou nádrží by mohly náklady korespondovat i s tím, co by předělávka stála i Suzuki Grand Vitaru . Sysle prosím tě , můžeš sem hodit kontakt na člověka, který ti to dělal (nebo na moje SZ) a zda by si nechtěl" přividělat" na té Vitaře a o kolik jsem se sekl při porovnání s tím , co chtěl po tobě. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
Fox_25
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 16, 2009 6:15 pm
Bydliště: Vsetín

Re: LPG a vše co je s tím spojeno

Příspěvek od Fox_25 »

Nik

Díky ti za dobré zprávy, po tom co jsem četl že to ofiko nejde jsem to vzdal. Do hrachovce se určitě podívám a uvidím co mi pán řekne pěkného. LPG už mám v Passatu a díky tomu je to žrout kilometrů. O návratnost taky nemám strach, teď když ušetřím peníze bokem projedu 2-3 tisíce měsíčně.
Subaru Libero E12 SUPERDELUXE RV99 > Lehce ohnívá ale jezdí

ohnívá=je v pubertě, vyrážejí mu pupínky pod lakem
Odpovědět