Stránka 1 z 3

Bratříčci

Napsal: stř led 03, 2007 8:05 pm
od dědek
Obrázek

Napsal: stř led 03, 2007 8:18 pm
od peple
Jak ty to děláš že jezdíš oběma :wink:

Napsal: čtv led 04, 2007 6:37 am
od dědek
To se"kluci potkali" na novoročním obědě u dcery. Starším jezdí teď v zimě zeť. Dědek

Napsal: čtv led 04, 2007 5:02 pm
od Tuti
Koukám, že "identifikační znaky" šly ze starého pryč .. :lol:

bratríčci

Napsal: čtv led 04, 2007 9:56 pm
od Lubomír
Obrázek
...môj vrakáč....

Napsal: pát led 05, 2007 7:41 am
od dědek
Zeťák nechtěl jezdit s nápisem http://www.libero dědek a prefixem OK1 TDI , Tak jsem to "dočasně" odstranil Dědek

Napsal: pon led 08, 2007 4:53 pm
od covex
Ty startsi libera jsou podle me proste vzhledove hezci..:) Skoda ze uz jsou to takovy dedci..:)

Napsal: úte led 09, 2007 8:21 am
od dědek
Když mám teď obě, musím přiznat, že novější je holt novější. A na ten tvar krabice novějšího jsem si už zvykl. Musím oponovat všem, kteří tvrdili, že v novějším je míň místa. Mě to připadá spíš naopak.Jo a do novějšího se mi nějak líp nastupuje a vystupuje. A to nejhlavnější- o poznání silnější motor hned "odspodu".Dědek

Napsal: úte led 09, 2007 8:33 am
od peple
S tím nastupováním je to jasný. U nového vyšší dveře a menší náklon "A" sloupku

Napsal: sob led 20, 2007 10:29 pm
od peple
Dvě generace:
Otec a syn
dve_generace02.jpg
dve_generace02.jpg (99.74 KiB) Zobrazeno 2107 x
Dědeček a vnuk
dve_generace01.jpg
dve_generace01.jpg (152.54 KiB) Zobrazeno 2107 x

Napsal: stř zář 12, 2007 11:47 am
od peple
Subaru Domingo 1200 zlove.gif Sambar Classic 660
bratri3.jpg
bratri3.jpg (48.3 KiB) Zobrazeno 2106 x
bratri2.jpg
bratri2.jpg (44.53 KiB) Zobrazeno 2106 x
bratri1.jpg
bratri1.jpg (53.16 KiB) Zobrazeno 2106 x

Napsal: čtv říj 18, 2007 1:43 pm
od Karel
Už bylo na čase...
Koncept nesoucí název Mud Master-C je podle automobilky přímo stvořen do terénu a to i navzdory své šířce a malému objemu motoru. Ten činí 660 cm3, ale vzhledem k speciálnímu pomalému převodu zvládne tenhle vůz vylézt na nejeden kopec. Díky systému posuvné osy pohonu, která se posouvá vůči ose kola, lze měnit světlou výšku podle situace. Maximální dosažitelná světlá výška je pak 370 mm.
Vevnitř může překvapit strohý interiér, který je ale „prošpikován“ různými technickými zařízeními, jako je například LCD display a elektronick panel nástrojů. Odkládací prostor konceptu je koncipován pro horská kola, při otevření střechy však zvládne i větší náklad.
Podle prvotních informací není výroba podobného vozidla až tak nereálná



Obrázek
Ááách


Obrázek
Óóóch


Obrázek
A tady je to kouzlo...


Obrázek

I s tím volantem v pravo bych se smířil...
K.
:evil:

Napsal: čtv říj 18, 2007 1:56 pm
od Martinekk
Už len aby sa začal vyrábať, a bol dostupný u nás tak za 100-200 tisíc. Ale to asi nebude nikdy...

Napsal: čtv říj 18, 2007 2:31 pm
od Polevoj
Tak to je bomba! To chci toothy10.gif

Napsal: čtv říj 18, 2007 2:34 pm
od Karel
Polevoj píše:Tak to je bomba! To chci toothy10.gif
Seš až druhej, postav se do fronty :!:
K.
:cry:

Napsal: čtv říj 18, 2007 3:46 pm
od Petr+Barča
Doufám že udělají i prosklené a šestimístné . 3 ve frontě .

P+B.

Napsal: čtv říj 18, 2007 3:55 pm
od Karel
Petr+Barča píše:Doufám že udělají i prosklené a šestimístné
Bral bych i pikapa.
K.
:shock:

Napsal: čtv říj 18, 2007 4:02 pm
od Patrik 1
A nevadí vám, že to není Subaru ...... a už vůbec ne Libero?!! :evil:

Napsal: čtv říj 18, 2007 4:08 pm
od Karel
Patrik 1 píše:A nevadí vám, že to není Subaru
A víš, že vůbec,ale fakt vůbec nevadí :!:
K.
:?

Napsal: čtv říj 18, 2007 4:10 pm
od Petr+Barča
Patrik 1 píše:A nevadí vám, že to není Subaru ...... a už vůbec ne Libero?!! :evil:
Nevadí , zkrátka by k liberku , suzuce carry a áru 10 přibylo ještě jedno šikovné autíčko .

P+B.