Red and Greens
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2471
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: red liberos
Z ceho to je?:)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: red liberos
Nechystáš se náhodou na airbag ? Ostatně ten by šel napasovat i do volantu modelu od 96, jen by se musel přečalounit střed. Japonci v tomhle volantu s pytlem evidentně počítali a docela by mě zajímalo, jestli se třeba někde jinde po světě jako výbava aspoň nabízel.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
tyhle volanty se dávaly do vivia,ty co jsou v liberu 96 a vejš,se do vivia dávaly taky.Volant s třema žebrama se mi ale líbí víc. http://carbores.blogspot.cz/2012/06/sub ... ve-in.html
na airbag se nechystám
na airbag se nechystám
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
pomalu,ale jistě
tady ještě fotka srovnanýho předku:
http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... raz000.jpg
a zase kus nový práce:
http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... z001_1.jpg
tady ještě fotka srovnanýho předku:
http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... raz000.jpg
a zase kus nový práce:
http://misuss.rajce.idnes.cz/Restaurova ... z001_1.jpg
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2471
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: red liberos
Mit nove Libero je sen kazdeho stavajiciho majitele.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne pát lis 15, 2013 7:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne pát lis 15, 2013 7:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: red liberos
eeeej,si ma predbehol
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
Na pořádný auto,musej jít pořádný zástěrky.Doporučuju všem,udělal jsem je z 50l kanistru na kyselinu Měl jsem to v plánu už roky,ale než se k tomu člověk dokope...ještě je dám dopředu a to bude teprve žrádlo.
Gari,neměl si je už na autě?Mám pocit,že jo.
Gari,neměl si je už na autě?Mám pocit,že jo.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
Naposledy upravil(a) Mis.us dne pát srp 09, 2013 9:59 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: red liberos
cau, ako sa ti osvedcili tie medene vodne trubky ? Kolienka si cinoval pajkou alebo plamenom ? diky
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
Gari,cín nepoužívám.Dá se to i cínem,ale lepší je stříbro.Pájim plamenem. Dělám to jednoduše,žádný fitinky nekupuju,koupim si jen potřebný průměry trubek a sám si je naohejbám a napájim na ostro,jako to mají Japonci.
zatim jsem neměl žádnej problém s měděnejma rourama.Mišus
zatim jsem neměl žádnej problém s měděnejma rourama.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: red liberos
diky, spravim to teda tak ako mas ty
Re: red liberos
sory,este jednu otazku mam: z telesa termostatu vychadzaju 2 male hadice s ohriatou vodou -jedna ide k vymenniku voda/olej a druha,ak sa nemylim,ide na ohrev telesa skrtiacej klapky. otazka-kam to ide dalej- myslim tym vystupne/druhe/ hadicky- z vymennika a od telesa klapky. mam pocit,ze z ohrevu klapky ide k vodnej pumpe-zhora k malemu kolienku,co si mal hnile.Ale od vymennika netusim.. maju tieto hadice v ceste nejaky ventil/solenoid?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: red liberos
v pohodě je to naopak -od vodní pumpy teče voda do tělesa klapky,z tělesa klapky do termostatu,z termostatu do výměníku a z výměníku do velkýho okruhu,tj prostrřední roura co vede k chladiči (vodní pumpa-chladič) u novějšího modelu. Jestli ti jde o solenoid,tak něco takovýho tam je-řekl bych,že je to něco jako záklopka,aby voda tekla jen jednim směrem.Tenhle mechanismus je zabudovanej přímo ve škrtící klapce.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: red liberos
vdaka za info,uz sa makam na trubkach,napokon predsa len reparujem 8rocne nerezove,aj ked som takmer dokoncil medene-neverim tym zvarom,vyzihana med. ta voda ale naozaj tecie naopak-ohriata z telesa spod termostatu smerom k vymenniku/klapke a naspat k vodnej pumpe(kolienko usti k stredu vrtule)
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: red liberos
ale je logické, že voda je ohrievaná teplom z hlavy, a je nasávaná vodným čerpadlom! smer prúdenia je správny...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka