indukční cívka

Jak na to - vychytávky, které se můžou hodit
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Tak to je parádní diagnostika :D Díky za ní. Když bude hlava dole, určitě budu dělat kroužky na všech válcích a ventily taky, no prostě komplet rozvody a pro jistotu olejovou vanu. Bojím se ale olejový a vodní pumpy :? Teď ale liberátor potřebuju protlačit STK (2/17) a tohle udělat při lepším počasí - zapeklitý oříšek. Patrně to bude STK na měsíc a dlouhý seznam závad k odstranění... :(
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1797
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: indukční cívka

Příspěvek od Mis.us »

Hele Soptíku, já vim, že je to Tvoje věc, ale proč to neuděláš celý? To, co máš v plánu je, že stejně celej motor rozebereš. Neni škoda vyměnit i ložiska na klice? a dát ji třeba přebrousit? Dát všude nový gufera? Navíc rozvodovej řetěz na vyvažováku už bude vyběhanej(může se rozervat) a vodítko projetý až na hliník. Na komplet G.O se vejdeš do 25tisíc -když si to budeš dělat sám. Navíc z Originálních dílů...M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Ahoj, no to bych samozřejmě rád, dokonce jsem překvapen tou cenou za origo díly :) Čekal jsem víc. Ale i tak je to dost na to, abych to z rodinného rozpočtu vzal najednou :? To bych nejdřív musel řešit k de spát a to v téhle zimě je v Liberu nicmoc :roll: Navíc zubařka mi teď řekla, že si budu muset už nechat udělat zuby, to je 14 litrů nevratná investice "do huby" no a navíc mě liberátor musí 2x do týdne odvézt a přivézt do práce a domů. Proto bych teď před STK chtěl udělat jen to nejnutnější a v létě to pak rozhodit celý. Dva týdny letní dovolený by mě na to snad pak mohly stačit.

Mimochodem, byla by tu k sehnání elektroschémata na tuto Libero 98? Koukal jsem, že některá jsou na poptání a za kvalitní si samozřejmě i zaplatím...
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1797
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: indukční cívka

Příspěvek od Mis.us »

to ten motor nech radši jak je. Přesuň to celý až na to budeš mít finance. Je to vyhazování peněz a zbytečná práce.

Elekroschéma tady jitě někdo má. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997
Subaru legacy 2.0 turbo (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Albedo
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 356
Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: indukční cívka

Příspěvek od Albedo »

Soptíku, poslal jsem ti soukromou zprávu ;)
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
Uživatelský avatar
Soptík Hřensko
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 136
Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
Typ Libera: E12
Bydliště: Hřensko

Re: indukční cívka

Příspěvek od Soptík Hřensko »

Díky moc, hned už vim, odkud vedou a k čemu slouží ty tři samovolně visící dráty u motoru a pod palubkou... :idea:
Odpovědět