Stránka 2 z 2

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: úte zář 27, 2016 6:00 pm
od Tuti
Udělal jsi VIN na původním místě? Pokud ano, klobouk dolů, nedovedu si představit, jak bych se tam přes práh s razníkem a kladivem dostal :shock:

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: úte zář 27, 2016 8:05 pm
od Petr,Zuzka
Krátký raznice 3cm kombinačky a už se to šteluje.

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pon pro 12, 2016 6:11 am
od Karlik
Já ještě trochu přispěji k tématu, VIN mám vyražený na jakoby stejném místě na tom rámovém jeklu, ale na spodní stěně. Já jsem se na původní místo nemohl dostat, tak jsem raději metodu samoražby nedělal. Kdyby zbylo z původního vin třeba pět znaků, tak by prý ověření pravosti od Cebie nebylo potřeba, ale já jsem tam měl jen pozůstatky čtyřky a vrchní oblouček osmičky :shock: Takže tak, každopádně to byly nervy jak sviň. Možná se to liší i kraj od kraje, každý se dnes bojí něco schválit či potvrdit a pokud v ruce nemáte patřičné papíry, tak je to marný.

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: stř čer 21, 2017 6:20 pm
od Albedo
Tak se musím pochlubit, dnes jsem byl na STK, a prošli jsme! Pouze 2 lehké závady - "Povrchová koroze kabiny, karoserie nebo nástavby" a "Prachovka na hnacím hřídeli kola (poloose) je prasklá, avšak nedochází k úniku maziva". O té manžetě samozřejmě vím, shodou okolností mi dnes došla nová. Zatím jsem to měl zalepeno kouskem duše a staženo vázacím drátem. Naštěstí mne obešli obštrukce ohledně VIN, ve velkém techničáku mám řádek "VIN obnoveno alternativní metodou (rycí jehlou) na B sloupek u spolujezdce", takže pohoda. Jen emise jsem dělal na doporučení jinde, hodnoty byli mírně vyšší díky vyrabovanému katalyzátoru... Za mě se vším spokojenost, jdeme slavit :D

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: čtv čer 22, 2017 4:48 am
od Karlik
Tak to velká gratulace :D , dnes už to není jen tak projít i s normálním autem natož s liberem.

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: čtv čer 22, 2017 3:02 pm
od vojta
Taky se připojím ke gratulaci :D

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: čtv čer 22, 2017 7:14 pm
od Albedo
Děkujeme! Však tomu také předcházelo asi dvouměsíční ležení pod autem... Tak jsem doufal že to klapne ;)

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pát čer 23, 2017 1:34 am
od dědek
No jo na STK značně přitvrdili. Dříve stačilo auto důkladně odspodu umýt. Utřít prolínání oleje s převodovky , motoru a dalších kapajících míst, překontrolovat, zda-li svíti všechny žárovky jak mají a půjčit si povinou výbavu od kolegy , aby byla aktuální(lékarny) . Jo a taky gumy. Aby měly správný rozměr a nebyly ojetý. A taky aby byly údaje v TP a na autě totožný, jinak nemělo ani cenu na STK jezdit. Barva, dřív číslo na motoru a vše co je na autě namontovaný. Přídavný světla, TZ a další jen homologovaný serepetičky na autě. Pamatuji se, když v Jablonci ještě nebyla STK a kontroly sedělali před budovou inspektorátu. Tam bylo nejlepší jet když pršelo, padal sníh nebo byl slušný mráz. Na spodek nikdy nedošlo a mě stačilo , když jsem do kufru vrazil původní už nefunkční motor a vydával ho za opravený a příští týden, že půjde zpátky. Taky se mi dost vyplácelo, že jsem auto před STK nově nastříkal ( nejlépe syntetikou, která byla levná a auto se krásně blýskalo) Pak jsme taky věděli, že třeba na Š-100 je nutné koupi nový zadní kryty koncových světel nebo aspoň odrazky. Kvůli tomu mě vyhodili na STK v Liberci, kam jsme museli jeden čas jezdit. A ty fronty. Na STK aby si vzal člověk dovolenou a čtyři hodiny čekal ve frontě než odjel se známkou nebo něco dokoupit a vrátit se zpátky. Někdy to byla volovina jako byl plastový krýt na zadních sloupcích na větrání (rovněž Š-100) nebo lišty na blatníku zakrývající zbodování na Š-1000MB. To byly ale prkotiny ve srovnání s tím, když STK dostaneš jen na měsíc a ať si někde necháš opravit katalyzátor. Dědek

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pát čer 23, 2017 8:42 am
od covex
Dedku, ty fronty jsou tam ted uz zase taky, ale kvuli tomu, ze STK musi auto obhlizet minimalne 30 minut. Ze by se nejak zasadne zmenil proces TK jsem si nevsiml. Jen se to vsechno vyfoti a ulozi, aby to bylo zdokumentovane a na emisich maji povinnost zkontrolovat ze diagnostika auta nehlasi zadne zavady, coz je u Libera celkem vtipne, protoze vsichni hledaji ODB konektor, ktery tam neni, z cehoz muzou byt jemne nervozni. Pokud ma clovek auto v normalnim stavu, tak se zadna hruza nedeje.

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pát čer 23, 2017 12:18 pm
od Phweb
Vzdycky zalezi, na koho clovek narazi. Me loni s Transitem vyhodili za to, ze jsem nemel vodu v ostrikovacich, nebyly tam vsechny sedacky (jsou vyndavaci a nemusi tam vubec byt) a chybela mi jedna spona na vyfuku (ktery ale drzel a tesnil). Na druhou stranu se casto delaji emise bez nastartovaneho motoru... Kdyz bude dotycny technik chtit, duvod si najde, ale vetsina je nastesti normalnich.

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pát čer 23, 2017 4:23 pm
od dědek
Tak ještě k těm frontám. Ve Vysokém na STK se lze zaregostrovat do jejich systému a sami tě osloví a objednají na určitou hodinu a den a tak je to bez front. Dědek

Re: STK a zkušenosti s ní

Napsal: pon čer 26, 2017 10:11 am
od artvandal
Ja letos absolvoval technickou bez front, jen sem tam auto privezl a po hodine si pro nej prisel. Zjistil sem ze uz sem mel technickou 14 dni proslou, tak sem to proste zkusil bez pripravy, jen sem se pokusil vymenit zarovky nad RZtou, pac neustale praskaj. Jenze jsem zjistil ze je prasklej privodni kabel v zadnich dverich, takze to stejne bylo k nicemu:) A na technickej me akorat pochvalili jak pekne to brzdi, a jestli se muzou zeptat kde najdou VIN :)