Ventil nemá jít profouknout!,pokud neni motor nastartovanej,když je,tak nevim jak se to chová,to jsem nezkoumal....ulus píše:Ještě jsem si vzpomenul, jak vede tenká hadička z vývodu nad klapkou - myslím, že vede někam k benzínu, kdy tam má být podtlak? Když jsem jí zkoušel profouknout pusou, šlo to zlehka tam i zpět, při sání byl cítit benzín.
Libuška už zase jede
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1955
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Libuška už zase jede
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Libuška už zase jede
momentalne ma napadá ešte hadička uplne dolu pod parohami sania - je ta Tčko do prostredneho chobotu sania - ta hadička bola u mna jak kamen, asi aj mala trhlinu...
a este jedna vec - naberal si benál tam kde inokedy? - posledná dobrá rada v manuále je - zmenit pumpu!!! (nekvalitný benzín - a to bola nedávno velká téma o nekvalite benzínu v novinách aj na nete) - nejni si obeťou pumpára?
a este jedna vec - naberal si benál tam kde inokedy? - posledná dobrá rada v manuále je - zmenit pumpu!!! (nekvalitný benzín - a to bola nedávno velká téma o nekvalite benzínu v novinách aj na nete) - nejni si obeťou pumpára?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
Díky všem, vezmu to postupně.
Tuti: rozdělovač - pokud jsi myslel předstih, tak tam teď mám 7, zkoušel jsem i 10 stupňů, 12 stupňů, v otáčkách to prostě netáhne, jak by se to auto zaseklo. Na volnoběh si motor pěkně brumlá, až na odchylky +-20 otáček. Katalyzátor jsem spálil, když mi prasknul výfokový ventil, momentálně jsem bez vnitřku, potrubí je průchozí.
Covex: libero by EGR nemělo mít. Ten test canister selenoid projdu, hadičku k němu taky.
Lubomír: ta hadička i kovové téčko dole se mi jeví v pořádku, ale sundám sání a zkontroluju. Benzín beru stále stejný nekvalitní Vyměním opět filtr, nemám tlakoměr na benz. pumpu, ale seženu změřím (ale po odmontování vstřikovače a sepnutí pumpy vystříkne benzín).
Chtělo by to zkusit vyměnit vstřikovače, ale nemám jiné a nové se mi kupovat zatím nechce, už jsem do toho teď nasypal dost. Beru to jako poslední možnost s pístními kroužky.
O víkendu se na to vrhnu a když nic nepomůže, tak sundám hlavu a opět vyměním těsnění. Škoda, že nejde nastartovat s odkrytým ventilovým víkem, abych viděl, odkud je ten kouř, jestli to valí nějakým guferem nebo to je jen z oleje - dával jsem nový nekvalitní na proplach, ale těch pár kilometrů, co jsem na něm najel....
Zkusím v sání ucpat všechno, co není potřeba a znovu zkusit podtlak. Koleno sání jsem přetěsnil, tam by problém být neměl. Samotná komora bez klapky těsní, takže to těsnění pod kolenem bude dobrý.
Tak a ať ještě posbírám informace. Když nastavím řemenici na značku horní úvratě, je píst v nejvyšším možném bodě? Dal jsem do díry od svíčky plastovou tyčku, pak pootočil řemenicí a píst šel ještě kousek nahoru (válec 1, tzn. první válec od řemenu).
Jak nastavujete vůli ventilů? Vycházím z obrázku
Nastavit na značku horní úvratě, seřídit tam, kde jsou tečky, otočit o 360 stupňů a zase seřídit. Ale toto mi nějak nevychází (pokud beru zylinder 1 ten co je u řemenu, totpunkt jako značku horní úvratě, EIN jako sací ventil, AUS jako výfukový ventil a Kurbelwelle jako klikovou hřídel, tzn otáčí se šroubem co drží řemenici k alternátoru).
Tuti: rozdělovač - pokud jsi myslel předstih, tak tam teď mám 7, zkoušel jsem i 10 stupňů, 12 stupňů, v otáčkách to prostě netáhne, jak by se to auto zaseklo. Na volnoběh si motor pěkně brumlá, až na odchylky +-20 otáček. Katalyzátor jsem spálil, když mi prasknul výfokový ventil, momentálně jsem bez vnitřku, potrubí je průchozí.
Covex: libero by EGR nemělo mít. Ten test canister selenoid projdu, hadičku k němu taky.
Lubomír: ta hadička i kovové téčko dole se mi jeví v pořádku, ale sundám sání a zkontroluju. Benzín beru stále stejný nekvalitní Vyměním opět filtr, nemám tlakoměr na benz. pumpu, ale seženu změřím (ale po odmontování vstřikovače a sepnutí pumpy vystříkne benzín).
Chtělo by to zkusit vyměnit vstřikovače, ale nemám jiné a nové se mi kupovat zatím nechce, už jsem do toho teď nasypal dost. Beru to jako poslední možnost s pístními kroužky.
O víkendu se na to vrhnu a když nic nepomůže, tak sundám hlavu a opět vyměním těsnění. Škoda, že nejde nastartovat s odkrytým ventilovým víkem, abych viděl, odkud je ten kouř, jestli to valí nějakým guferem nebo to je jen z oleje - dával jsem nový nekvalitní na proplach, ale těch pár kilometrů, co jsem na něm najel....
Zkusím v sání ucpat všechno, co není potřeba a znovu zkusit podtlak. Koleno sání jsem přetěsnil, tam by problém být neměl. Samotná komora bez klapky těsní, takže to těsnění pod kolenem bude dobrý.
Tak a ať ještě posbírám informace. Když nastavím řemenici na značku horní úvratě, je píst v nejvyšším možném bodě? Dal jsem do díry od svíčky plastovou tyčku, pak pootočil řemenicí a píst šel ještě kousek nahoru (válec 1, tzn. první válec od řemenu).
Jak nastavujete vůli ventilů? Vycházím z obrázku
Nastavit na značku horní úvratě, seřídit tam, kde jsou tečky, otočit o 360 stupňů a zase seřídit. Ale toto mi nějak nevychází (pokud beru zylinder 1 ten co je u řemenu, totpunkt jako značku horní úvratě, EIN jako sací ventil, AUS jako výfukový ventil a Kurbelwelle jako klikovou hřídel, tzn otáčí se šroubem co drží řemenici k alternátoru).
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
S tim EGR mas asi pravdu - zmatek je to, ze v Subaru Fast je pod Emission Control Libera kapitola EGR. V ni jsou ovsem magneticke ventily - z nich predevsim volnobezny ventil a cidlo vakua (podtlaku/tlaku - druck sensor) coz je ta "krabicka" o ktere psal Lubomir. Pak je tam PCV a to je prave ta rozdvojena hadice. I tak si ale myslim, ze do teto hadice skutecne muze unikat ledacos. Viz napr. http://www.youtube.com/watch?v=c1Jb_sfpZsI
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Libuška už zase jede
k ventilom: - dlho som nemal žiadny manuál k dispozícii o pootáčaní o 360, len údaj o vôli ventilov na štítku nárazníka a tak som sa spolahol na "sedlácký" rozum, a nastavoval som vždy ten ventil, kde bola vačka na odvrátenej strane, teda keď zhora nebola vidieť - robím to tak dodnes, nevadí, že je treba pootočiť klukou, mám tam orech a račnu, tak je to jednoduché, nič si nemusím pozerať v manuáli...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
Lubomír: ano, tak jsem nastavil ventily taky.
A teď k poslednímu stavu. Beru vše zpátky.
Podtlakový senzor - předpokládám, že je to MAP senzor /tzn. absolutního tlaku/, vyndal jsem ho vem, přivedl 5V a na výstupu mám bez podtlaku 3,7V. Předpokládám, že by tam mělo být cca 4,6-5V, po vytvořen podtlaku /pusou/ napětí klesá. Řekl bych, že je KO, ale taky může záležet na konstrukci. Nemáte někdo změřenou charakteristiku závislosti napětí na tlaku a rozsah senzoru?
Lambda - s určitostí KO, charakteristika na skopu to potvrzuje, nějaké napětí kolem 0,6Vrms sice dává, ale po přidání plynu se hodnoty mění jak je napadne..
A teď k poslednímu stavu. Beru vše zpátky.
Podtlakový senzor - předpokládám, že je to MAP senzor /tzn. absolutního tlaku/, vyndal jsem ho vem, přivedl 5V a na výstupu mám bez podtlaku 3,7V. Předpokládám, že by tam mělo být cca 4,6-5V, po vytvořen podtlaku /pusou/ napětí klesá. Řekl bych, že je KO, ale taky může záležet na konstrukci. Nemáte někdo změřenou charakteristiku závislosti napětí na tlaku a rozsah senzoru?
Lambda - s určitostí KO, charakteristika na skopu to potvrzuje, nějaké napětí kolem 0,6Vrms sice dává, ale po přidání plynu se hodnoty mění jak je napadne..
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
Pokud pres vikend vydrzi slusne pocasi chystam se zmerit lambdu, muzu zkusit i ten sensor... lambda musi byt zahrata na provozni teplotu, aby davala spravne vysledky.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Libuška už zase jede
nezabudni fotit priebehy! máme sa čo poučiť od znalých veci...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
Vysledek je v tematu o lamda sonde viewtopic.php?f=13&t=153&p=17386&hilit=lambda#p17385 . Obrazky jsem chtel ulozit a publikovat. Ovsem mereni moji lambda sondy bych zvladl jedine osciloskopem pomalych deju a este bych tam musel vlozit vyhlazovaci filtr. Sonda totiz zadne velke odchylky behem jednoho cyklu motoru nevykazuje, napeti jemne kolisa kolem 0.45V, az pri pridani nebo ubrani plynu "plave" od 0.2V-0.8V coz je podle me spravny rozsah, ovsem jestli tak ma sonda na liberu fungovat to nevim. Nemam novou ani grafy z nove se kterymi by se to dalo porovnat.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
Co se tyce sensoru podtlaku, tak meril jsem ho u sebe v aute za behu. Napajeni 5V, po zahrati na volnobeh cca. 1.7V, pri prudkem pridani plynu vylitne na cca 3V, po ucpani privodu vzduchu do motoru klesa napeti az na 1V, pak motor samozrejme chcipne. Bez privedeneho podtlaku se v aute sensor neda zmerit, protoze auto okamzite po vytazeni hadicky chcipne. Posledni co jsem videl bylo napeti 3.7V.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
Podtlakový senzor jde změřit i venku, jsou tam tři tři piny v konektoru označené:
V - napájení +5V
G - zem/kostra
O - výstup
bohužel u sebe nemám T-čko k měřáku podtlaku, ale už jsem pořídil druhý auto, tak až pojedu pro další hadice, koupím, změřím a udělám graf.
Jak říká moje žena, ty už to máš jako koníčka.
Lambdu jsem měřil nejlevnějším digitálním skopem od Tektronixu, šlo to i bez uzemění, rušení je vidět taky, měřeno na odhaleném kabelu bez stínění, kostra je. Pomaloběžný OPD220 mám na krámě, ale moje lambda je pravděpodobně KO, takže toho moc vidět nebude.
V - napájení +5V
G - zem/kostra
O - výstup
bohužel u sebe nemám T-čko k měřáku podtlaku, ale už jsem pořídil druhý auto, tak až pojedu pro další hadice, koupím, změřím a udělám graf.
Jak říká moje žena, ty už to máš jako koníčka.
Lambdu jsem měřil nejlevnějším digitálním skopem od Tektronixu, šlo to i bez uzemění, rušení je vidět taky, měřeno na odhaleném kabelu bez stínění, kostra je. Pomaloběžný OPD220 mám na krámě, ale moje lambda je pravděpodobně KO, takže toho moc vidět nebude.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
Jo cerveny drat na sensoru je 5V, cerny zem a zluty vystup. Ale nemam cim generovat podtlak ani prenosnej zdroj 5V, proto jsem to musel delat za chodu.ulus píše:Podtlakový senzor jde změřit i venku, jsou tam tři tři piny v konektoru označené:
V - napájení +5V
G - zem/kostra
O - výstup
bohužel u sebe nemám T-čko k měřáku podtlaku, ale už jsem pořídil druhý auto, tak až pojedu pro další hadice, koupím, změřím a udělám graf.
Jak říká moje žena, ty už to máš jako koníčka.
Lambdu jsem měřil nejlevnějším digitálním skopem od Tektronixu, šlo to i bez uzemění, rušení je vidět taky, měřeno na odhaleném kabelu bez stínění, kostra je. Pomaloběžný OPD220 mám na krámě, ale moje lambda je pravděpodobně KO, takže toho moc vidět nebude.
Moje lambda na Liberu proste neukazuje zadne vyznamne odchylky od stredni hodnoty 0.45V behem jednoho cyklu motoru. Pouze po vyraznejsi zmene jako priadani nebo ubrani plynu se hodnota zmeni a pak pomalu ustaluje opet na 0.45V. Nevim zda to je dobre, ale minimalne lambda pracuje v rozsahu jaky ma mit 0.2-0.8V se stredni hodnotou 0.45V. Na mereni tohodle staci obyc DC voltmetr a tahani za lanko plynoveho pedalu.
Vzhledem k tomu, ze Libero je auto konstrukcne z roku 93, moc se mi nezda ze by jeho RJ vyhodnocovala neco jineho nez stredni hodnotu DC signalu z lambdy s nejakou nizkou vzorkovaci frekvenci, pokud to nedela analogove - tim se eliminuje ruseni a jeden drat bohate staci.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
Po přečtení nabídky z brněnského Subaru to podtlakový senzor být nesmí. Cena 8765,- mi přijde jak vymyšlená. Že je to japonec, tak bych akceptoval i něco kolem 2tisíc, ale tohle?
Vstřikovač přes 4tis, to je taky masakr. Buď jsem se spletl v čísle dílu nebo fakt nevím, co si o tom mám myslet.
Asi budu muset někde časem kanibalizovat.
Vstřikovač přes 4tis, to je taky masakr. Buď jsem se spletl v čísle dílu nebo fakt nevím, co si o tom mám myslet.
Asi budu muset někde časem kanibalizovat.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1955
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Libuška už zase jede
u subaru jsou tyhle ceny normální je to elektronika,sežen si starší sice nemáš takovou jistotu,ale je to lepší než drátem do oka.taky by Ti mohl pomoct motorář z čisté u ml.boleslavi,je přes subaru a dělá i libera: subarumb.cz
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
chlapi neměl jste náhodou někdo v ruce podtlakový senzor z justyny? je ve stejný krabičce, skoro stejný jak subaru tak denso značení, ale ten rozdíl by mohl být třeba v rozsahu (nedaří se mi najít o tom z justy žádné informace, ani servisák pro justy 1.2i). dneska jsem chtěl měřit ten můj, ale nakonec jsem musel odjet z práce dřív a odvézt ženu do porodnice.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libuška už zase jede
Nemel, ale pokud to ma stejny cislo a vypada to stejne, tak to bude stejny.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Libuška už zase jede
Jo, a podtlak by měl býti identickej taky... hih. Bez obav, neni co zkazit. Jo, a porodnice? - budeme mít dalšího Liberáčka? - nebo Liberačku? - se pochval!!!
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
OK, zkusím koupit a vyměnit, když tak ho zase prodám.
A malej Toník už je na světě, jen mě mrzí, že z porodnice Libuškou nepojede. No na druhou stravu, žena je ráda, že bude mít pohodlí. Škoda, že nejde napasovat hydraulika z Xantie na Libero
A malej Toník už je na světě, jen mě mrzí, že z porodnice Libuškou nepojede. No na druhou stravu, žena je ráda, že bude mít pohodlí. Škoda, že nejde napasovat hydraulika z Xantie na Libero
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1955
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Libuška už zase jede
jak to vypadá s Libuškou?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Libuška už zase jede
Momentálně nejsou peníze a čas. Občas se chodím kouknout do garáže a posadit se za volant. A stále tvrdě odrážím jakoukoliv zmínku o rozprodání na díly (a nových drahých dílů jako kolena výfuku nebo lambdy):D Asi skončím jako strejda, který měl starého moskviče 408 a stále říkal "Ivánka neprodáme." Prodali, ale až když strejda oslepnul.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.