Dík Vladino, ušetřil jsi mi hledání
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ona ta elektrika je celá divná, přemýšlím, zda je na tom autě něco normální ... Teď jsem si vozil zadek v novějším autě a přišel jsem na zajímavou věc - u Libera na dálkový světla skoro nic nevidím, a u toho novějšího se světla nepřepínaj, ale k potkávacím se rozsvítila ještě dálková ...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
A bude světlo ...Docela dlouho mi trvalo, než jsem přišel na to, jak se pouští větrák topení (vepředu, vzadu maká ), ale něco je opět včudu, neboť větrák nevětrá ..., vnitřní osvětlení - mám ho zapojené tak, že svítí jen když otevřu dveře, jak je zavřu, tak si v autě nerozsvítím ...., vedle šoupadel ovládání topení je nějaký spínač, který nic nedělá, takže půjdu po drátech a někam snad dojdu.
Ještě malinko k motoru. Měl jsem špatně zapojený podtlak na rozdělovač, již je zapojen na víčko karbecu. Klapka sytiče zůstávala přivřená, našel jsem zdeformovaný ovládací mechanismus vpravo od karbecu, už to maká. Hladina benzínu v plovákové komoře už je mezi ryskama, byla tak 3mm pod, ale to auto na první cvrnknutí naskočí a drží volnoběh, nemusím dvakrát spínat klíček, aby natlačila pumpa, nemusím šlapat na plyn, abych do difusoru nacákal benzín ( to jsem tu vyčetl na fóru ...) Jen to pořád jede do půl plynu, když dám víc, nic se neděje, jako bych odpojil benzín, když dám plný, tak to jede, ale škube. Aby auto mělo aspoň trochu výkon, tak stejně musím přivřít klapku sytiče tak napůl ( není nad mechanický sytič z E 10
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Takže mě čeká minimálně rozdělovač a karbec. Ten už jsem jednou rozebíral a nemůžu najít něco jako obohacovač zvýšeného zatížení ( má to Škoda, má to VW ), to auto asi jede jen na jednu trysku. Karbec mi připadá dost jednoduchý, štelovat se dá jen bohatost směsi a pak naklonění klapky. Nic jinýho jsem nenašel ...
![bduh.gif bduh.gif](./images/smilies/bduh.gif)
Předstih - na fóru se dohadujete, kolik stupňů - nevím, blok je hrozně zas....špinavej a orezlej, tak tam nic nevyčtu, ale není jen na setrváku ryska a někde okýnko, jako je to u jiných vozítek ? Ryska na setrváku doprostřed okýnka a otočit rozdělovačem při zapnutém klíčku, když hodí jiskru, mělo by to být dobré ...Krom Škodovky, kde je u rozdělovače na bloku stupnice to fungovalo u všech starších aut. Teda až technika STK, který mi předstih nastavil na horní úvrať
To auto mě začíná bavit čím dál víc ..... a ještě něco, kluci mi v hospodě autí přejmenovali na " Su u baru ..."
Zdarec všem a díky za případné rady a náměty ...