Merák paliva
Merák paliva
Nazdar liberáci.Mám taký problémek s meračom paliva.Neviem čo sa mu stalo ale jednoducho prestalo ukazovať.Neviem či odyšiel plavák alebo je to niekde inde.Dokáže niekto poradiť?Napríklad nejaká schéma od toho?Kde sa čo nachádza?
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Merák paliva
Ak by bol problém v meráku, mám celú palubnú výbavu, celý ten budík so všetkými ukazovateľmi , a môžem Ti ho poskytnúť , dohodneme sa.
Najprv kontroluj ohmmetrom, čo je v jednotlivých kábloch, obyčajne je ručičkové meradlo súčasťou nejakého mostíkového zapojenia, ktoré je rozvažované bežcom na plaváku palivomera v nádrži, ale vôbec by som sa nedivil nejakému inému elektronickému šialenstvu...
Najprv kontroluj ohmmetrom, čo je v jednotlivých kábloch, obyčajne je ručičkové meradlo súčasťou nejakého mostíkového zapojenia, ktoré je rozvažované bežcom na plaváku palivomera v nádrži, ale vôbec by som sa nedivil nejakému inému elektronickému šialenstvu...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
merák paliva
Velmi správne, ale pozor, na mojom Liberku nabieha tá ručička do polohy dosť pomaly oproti škodovkám, zdá sa že je hodne elektricky zatlmená , aby neposkakovala pri každom výmole, a aj nádrž je uložená na dĺžku autíčka, takže aj zabrzdenie by sa prejavilo na pohybe ručičky.
Preto by som simuloval skrat na tom prívodnom dráte, ale premerať treba aj odpor proti zemi = karosérii. Tak by sa dalo usúdiť na miesto poruchy. A čo nínusové spojenie s karosériou, nie je žožrané hrdzou? V týchto miestach sú naše Liberká v tomto veku asi všetky dosť narušené. Prajem úspešnú opravu....
Preto by som simuloval skrat na tom prívodnom dráte, ale premerať treba aj odpor proti zemi = karosérii. Tak by sa dalo usúdiť na miesto poruchy. A čo nínusové spojenie s karosériou, nie je žožrané hrdzou? V týchto miestach sú naše Liberká v tomto veku asi všetky dosť narušené. Prajem úspešnú opravu....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Nazdárek.No problém mám vyriešený.Dakujem za odpovede.Problém sa skrýval len v rozpojenom drotku ktorý viedol na podvozku ktorý som náhodne objavil pri inej oprave.Boli to dva vodiče vedla seba a jeden bol odpojený.Klasická spojka v gumovom priesvitnom obale.Už len mať vela penazí aby ručička bola stále len hore.Ešte raz dakujem.