víko rozdělovače
víko rozdělovače
tak mi zapršelo a nestartuju Mám dotaz na zkušené kolegy. Z víčka rozdělovače vede krátká hadička, která je volně bez zapojení, tuším, že slouží k odvětrávání a vysychání, já ji v mém unikátu našel v poloze ústím nahoru a domnívám se, že právě tudy tam zateklo, v jaké poloze by měla správně být, nebo spíš jak ji máte vy, aby se tam nedostala voda?
Taky mi příjde, že je celkem dost vlhko okolo svíček, koukal jsem, že někdo tam má takovou gumu (pomůže to), nevíte jak se ten díl jmenuje? existuje replika? nemá někdo kus navíc? díky za odpověď
Taky mi příjde, že je celkem dost vlhko okolo svíček, koukal jsem, že někdo tam má takovou gumu (pomůže to), nevíte jak se ten díl jmenuje? existuje replika? nemá někdo kus navíc? díky za odpověď
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: víko rozdělovače
Jak správně tušíš, hadička má opravdu směřovat dolů. Je nepravděpodobné, že by se někomu povedlo otočit celé víčko a ještě nepravděpodobnější aby pak auto jelo, takže asi je hadička jen špatně nasazená. Ale spíš než o vodu zateklou jde o kondenzovanou vlhkost, což je v tomhle počasí klasika. Je potřeba víčko a všechny VN kabely vyčistit, osušit a zas to chvíli pojede.
Gumový kryt proti vlhkosti nepomáhá (možná v tomhle ohledu spíš situaci zhoršuje), je tam na ochranu před padáním kamínků ke svíčkám.
Gumový kryt proti vlhkosti nepomáhá (možná v tomhle ohledu spíš situaci zhoršuje), je tam na ochranu před padáním kamínků ke svíčkám.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: víko rozdělovače
Zcela správně Gumový kryt se dá koupit nový. Ale jezdí to i bez něho, je tam je kvůli nečistotám.....Tuti píše:Jak správně tušíš, hadička má opravdu směřovat dolů.
K.
Nikdo není dokonalej.
Re: víko rozdělovače
Díky za info pánové, hadička byla nasazená dobře, jen byla ohnutá nahoru a zašprajclá o kabely a jelikož nemám v uplně dobrým stavu zadní dekl motoru a nárazník v jednom má tam vlhkost a rozvířená voda od kol dveře dokořán, už při poslední delší jízdě sněho-deštěm mi to místama škubalo a na druhý den ráno už se Barča jen chechtala. Doufám, že tímhle bude problém na čas zažehnán.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: víko rozdělovače
Je zajímavé, že když začne pořádně mrznout, je vetšinou po problémech. Vzbudil jsem Libero ze zimního spánku a sundal mu zimní čepici a nic. Tak suchý hadr a "vyleštit" kablíky a víčko a už to chytlo. On je prevít ten aerosol- směs vody, soli a špíny ze silnice. Stačí jedna cesta a pucovat se musí znova. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: víko rozdělovače
jojo, pucování jsem si taky už tudle zimu užil - kvůli nastartování se to ještě dá krásně pucovat doma, ale za sněžné vánice cestou z jilemnice už to nebyl žádnej med..řekl bych že nejkritičtější je právě teplota okolo nuly... přemýšlel jsem nad nějakým krytem rozdělovače od spoda, máte s tím někdo nějakou zkušenost?
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: víko rozdělovače
mam zkušenost:Kup nový víko rozdělovače a kabely k tomu - originál - a máš pokoj.Mně se to za ty 4 roky co je mám nový ještě nestalo,že bych nenastartoval a musel vytírat a to tady v Praze je to 10krát horší než u Vás. Furt je tu jenom mokro a vlhko...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: víko rozdělovače
Jo v Praze je letos zima fakt mizerna - ted jsem tam byl a porad prsi.. Vltava zachvili vyskoci z brehu a povodne v unoru to bude radost.
Ke startovani - Od te doby co jsem vymenil vicko a kabely (tesla)+ omotal fajfky samovulkanizacni paskou je pokoj. Faktem je, ze auto je ted vic pod strechou, ale myslim ze skutecne stare kabely se stvrdlymi fajfkami jsou nejhorsi.
Ke startovani - Od te doby co jsem vymenil vicko a kabely (tesla)+ omotal fajfky samovulkanizacni paskou je pokoj. Faktem je, ze auto je ted vic pod strechou, ale myslim ze skutecne stare kabely se stvrdlymi fajfkami jsou nejhorsi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: víko rozdělovače
Mohu jedině potvrdit a doporučit.Mis.us píše:mam zkušenost:Kup nový víko rozdělovače a kabely k tomu - originál - a máš pokoj.
A klasik by řekl: má pravdu, předsedo!
K.
Nikdo není dokonalej.
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: víko rozdělovače
jojo, kabely mám tesla blatná a je jim tak rok - fakt je že auto stálo při problémech venku - když je pod střechou tak je vše v pohodě - myslím že svoje dělá i to, že mi ve VJ vyhodili těsnící gumu mezi zadním nárazníkem a kastlí, což tomu moc nepomůže... a k těm problémům toho dne - při startu brzo ráno pomohlo odvlhčení kabelů a zpoždění jsme v pohodě dohnali, subík se spokojeně projížděl zasněženou silnicí...cestou zpět už nemrzlo a na cestě přišli problémy - cákající sajrajt na víčko a obzvlášť nejšpodnější konektor byl uplně vlhkej a byl jsem rád že jsem jel na dva válce a dodrandil za občasného utírání domu - víčko je vyčištěné a vše zas funguje jak má....jen jsem si říkal že dát dospod nějaký kryt by v takových situacích pomohlo...
..inu nové je nové...ještě se zeptám na přibližnou sumu v originále, dík v.
..inu nové je nové...ještě se zeptám na přibližnou sumu v originále, dík v.
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: víko rozdělovače
Cena originálních kabelů je cca 1200 za sadu i s kabelem k cívce -můžeš je ale objednat i zvlášť.Teslu jsem kupoval taky,ale stála za starou bačkoru. Jak jsem psal origo kabely jsem kupoval v roce 08 a za tu dobu to ani jednou nezlobilo.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: víko rozdělovače
Ty Tesla kabely jsi už vyhodil ? Pokud ne, tak bych si je rád prohlédl.Mis.us píše:Teslu jsem kupoval taky,ale stála za starou bačkoru.
Na OTS ve fabrice mám býv. splužáka, tak bych se i poradil co je příčinou
poškození.
K.
Nikdo není dokonalej.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: víko rozdělovače
jsou to 4 roky,někomu jsem je už věnoval jako hromady jinejch dílů,ne teda všechny rozdávám.Mám tady ještě po dědkovi něž jsem auto zrepasoval,ale nevim jestli to jsou tesly,ale tak na 95% jo,taky stáli za starou bačkoru.
Příčina:
Nevim co na tom Karle chceš hledat,je to jednoduchy,nejsou vulkanicky upravený a kabel netvoří jeden kus jako originál-takže vlhkost se táhne do fajfky.
-Ale jestli na tom trváš,tak možná by ti pomohl Vojta,tomu to s rok starejma kabelama taky nestartuje
Příčina:
Nevim co na tom Karle chceš hledat,je to jednoduchy,nejsou vulkanicky upravený a kabel netvoří jeden kus jako originál-takže vlhkost se táhne do fajfky.
-Ale jestli na tom trváš,tak možná by ti pomohl Vojta,tomu to s rok starejma kabelama taky nestartuje
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- skotis25
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned úno 19, 2012 9:41 pm
- Bydliště: Ceska Lipa
Re: víko rozdělovače
Ahoj prosim vas kde mohu koupit originalni kabely , vicko atd? muzete mi prosim poslat link?
Skotis25
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: víko rozdělovače
Je tu uz mockrat - hledej betahase nebo Vochomurka.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- skotis25
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned úno 19, 2012 9:41 pm
- Bydliště: Ceska Lipa
Re: víko rozdělovače
Ahoj , takze dnes bylo Vvicko a kabely objednany a uz se nemohu dockat az prijdou. Dekuji vsem za rady a kontakt na p. Vochomurku,.
Skotis25