Zdravíčko. Nevydržel jsem ani týden bez svýho starýho bílýho autobusu a dneska jsem si přivezl z Chotěvic jeden novější kousek. V jízdních vlastnostech je to opravdu skok dopředu, jsem nadšenej. No nic, jdu ho dál zkoumat, zatím. http://autobazar.automix.centrum.cz/~ca ... t=24485880
Dík. Jen bylo uvnitř hrozně špinavý, teď už vypadá trochu k světu. Celkem tam měli 4 Liberka, sešli jsme se tam ještě s jedněma lidma (byli někde z Moravy) a ty si brali červený co stálo hned vedle.
Pořád jsem úplně vedle z toho, jak to pěkně jede. Hele s tím spojlerem je to nějaká telepatie asi... přesně jsem věděl co napíšeš. Jestli chceš, můžeme se někdy srazit, že by jsi se mrknul.
No je pravda, že po okně stejká pár čůrků vody, místo toho aby se celý zasmolilo. S tím ještě provedu nějakej výzkum. Nejdřív ale musím spravit ventilaci, fouká jen na trojku.
Taky se připojuji ke gratulantům. Chotěvice znám. Docela se "specializují" na 4x4. Byl jsem tam několikrát. Já si ale nevybral. Na můj vkus jsou i docela drahý. Jen si myslím, že tohle co jsi si vybral bude spíš mít najeto za těch 14 let asi o sto víc.Autobazar vlastní jedna paní, která po technické stránce nechává vše na svém "příteli".Tak že na dost otázek jsem nedostal odpověď. A jde tam i něco "usmlouvat", když na místě najdeš "závadu",kterou ti neřekli (třeba i nalomená klička u dveří) Ale jinak potvryuješ moje slova,že "novější" je o dost lepší snad po všech stránkách. Dědek
S těma kilometrama mi to bylo taky podezřelý, nebyla u toho ale původní servisní knížka, takže nevim... ale taky těm 70tkm nevěřim. Autíčko ale vrčí pěkně, tak zatím paráda. Jako jediný z těch co tam měli vypadalo, že se v něm nikdo moc nevrtal. A je pravda, že pár plastů co mi uvnitř chybí mi paní sežene, bude to už v ceně. S tímhle bych si už troufnul vyrazit na nějakej srázek.
Tuti: Tak v Praze jsem s tím ještě nebyl. Ale v Chotěvicích stálo ještě jedno stejný barvy i s pruhama, rok 96. Tak už třeba taky jezdí.
peple: Tak tu zázračnou krabičku jsem už amputoval, na přístrojovce zůstaly jen ty hodiny. A otáčkoměr to byl, diodovej. Ale ukazoval nějak divně a při jízdě rachtal. Kdyby ho někdo chtěl, leží mi doma.
Mirku, nechci ti ubírat elán do oprav, ale ta oprava toho přepínače rychlostí ventilátoru spočívá v tom, že vymontuješ komplet celou palubku a odpojíš ji od drátů a ovládání vzduchotechniky (cca. 2 hod. práce a 100 kurev). Pak vymontuješ ten přepínač a koupíš si nový. Zpět to jde rychleji, ale ta stovka těch prodejných holek tě nemine.
Koukal jsem, že se k tomu nepůjde moc dobře dostat. Jde mi spíš o to, jestli je opravdu potřeba kupovat novej přepínač. Původní už spravit nepůjde? Pořád mám za to, že to bude "jen" nějakej odpor.
Předevčerem jsem tam vrazil palubku zpátky a ten přepínač jsem si moc neprohlížel, ale pochybuju, že jde rozebrat. Až potom jsem si vzpoměl, že jsem slíbil kdysi Karlovi, že mu to vyfotím. Omlouvám se, nevyfotím, jsem už sklerotik.
Martine, Karlovi jsi to nesliboval, ale mě.Už to ale není třeba.Závada není v přepínači na palubce, ale až v tělese topení. To bez totální demontáže a odpojení "vodovodních"hadic není opravitelné. Určitě ti motorek jde jen na nejvyšší rychlost, že ? Je to tím , že se přerušilo jedno s odporových vinutí umístěných jako obvykle v průvanu "krabice" tobení. To se občas stává a pokud není rozborka zmíněné krabice pracnější než přinesený užitek, je oprava taky jednoduchá. Jedná se o pár závitů odporového drátu s odporem tak do 1 ohmu. Já tenhle problémek řešil v listopadu a náprava byla uzkutečněna PŘIŘAZENÍM zmíněného odporu paralelně k přerušenému, ale ne v té krabici ,ale v prostoru za přihrádkou v přístrojovce. Svorkovnice je za rádiem dosažitelná po vyjmutí rádia a vnitřek přihrádky je taky celkem snadno demontovatelný. Pak stačí zvolit jen ten "pravý" drátek a motorek se už točí.Celý problém je v tom, že ventilátor je stavěný (a vlastně celá konstrukce ventilace vzduchu) pro především přívod chladného vzduchu pro ochlazování a to že může foukat taky teplý je až druhotné. V našich podmínkách však v létě ventilátor většinou nezapínáme a "klimatizaci" zajišťují otevřená okna a nejvíce se však ventilátor točí "na teplo" v zimě. A to právě na ten odporový drátek fouká teplý vzduch a bohužel čím teplejší, tím na větší kus "odporu" pro nižší otáčky motorku. Chvilku trvá než se vyznáš v těch tuším šesti drátech na svorkovnici, ale jde to docela dobře. Jen dej bacha na to, aby jsi nespustil ventilátor jaksi napořád bez možnosti vypnutí. To jde udělat taky a to musíš začít "zkoušet" drátky z druhé strany svorkovnice, Dědek