startovací klapka
- Mirek Budsky
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned bře 11, 2007 7:35 pm
- Bydliště: Praha
startovací klapka
prosím o pomoc schaním navod pro zakladní seřízení startovací klapky je to ta první před difuzerem co je ovladana podtlakem termo sitičem a mechanizmem od škrtící klapky děkuji za pomoc
Mirku, napiš co přesně co to dělá a nedělá, jinak jediné seřizování je šroubem s pojistnou matkou proti kulise s ryskou a zatím tři karburátory, které jsem měl vymontované (a zas zamontované) měly za studena nastavený mechanismus (tu páčku s plastovým pidipouzdrem) proti rysce a bez problémů fungovaly. Pokud Ti liberko blbě startuje a klapka zůstává viset v poloze otevřené (už se mi to taky stalo) je nejspíš zaneřáděná pružina, která ho vrací když motor chladne nebo prachem přidřená osička klapky. V tom případě stačí vyčistit a namazat.
Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
- Mirek Budsky
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned bře 11, 2007 7:35 pm
- Bydliště: Praha
tak co to děla poskladal jsem motor a první jízda strašna obří díra v plynu žadnej výkon po všech možnejch kontrolch všeho ale opravdu všeho jsem zjistil že když přiškrtim hadici od filtru do karburatoru tak nastala změna k lepšímu tak jediný co by tohle mohlo ovlivnit je tato klapka tak jsem naslepo s tou klapkou začal laborovat a povolil jsem ji na tom štelovacim šroubku a auto začalo jezdit ale neni to uplně špiglnígl tak bych potřeboval zjistit zakladní nastavení aby to bylo přesně tak jak ma dik za pomoc
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
A maš nastavenú základnú vôľu na klapke? (0,54mm)
v poslednom riadku je to, a musí to tak byť, inak súbeh charakteristík trysiek, obohacovačov a sytičov nefunguje a motor ide iba na ten malý karburátor zvaný sytič, a ten je len pre jeden režim - studený štart
No a nezabudni na 2,5 a viac otáčok na tej skrutke bohatosti zmesi. Až potom skúšaj vypúzdriť ten falošný vzduch na hriadeli klapky! A skontroluj, či nie je vybité zavesenie závažíčok v rozdelovači, ak máš EF10.
v poslednom riadku je to, a musí to tak byť, inak súbeh charakteristík trysiek, obohacovačov a sytičov nefunguje a motor ide iba na ten malý karburátor zvaný sytič, a ten je len pre jeden režim - studený štart
No a nezabudni na 2,5 a viac otáčok na tej skrutke bohatosti zmesi. Až potom skúšaj vypúzdriť ten falošný vzduch na hriadeli klapky! A skontroluj, či nie je vybité zavesenie závažíčok v rozdelovači, ak máš EF10.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
nastavenie
doplním fotkou len čo sa k tomu dostanem, toto je prvá pomoc...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
zakladne nastaveni karbecu
tak som to odfotil, ako to robím ja:
a nastavujem to pomocou medeného drátku 0,5 CuL, keď začne škrabať z neho lak, som si istý, že je tam približne správne nastavenie. Tú polohu skrutky si zapamätám tak, že počítám, koľko otáčok je do uplného dotiahnutia, a tak to iba občas (po emiske, keď sa tam "odborníci" vrtajú tak, že mám problém odísť zo dvora, -ale emisie sú OK-, taká díra je tam aj pri zahriatom motore!) skontrolujem, nastavím, prípadne o nejakú štvrť otáčku dostavím, aby bolo auto živé. To je všetko. O tú skrutku je opretý krížováčik, bohatosť zmesi je imá kapitola, už som to písal niekde, a dostal som dobrú radu, funguje to.
a nastavujem to pomocou medeného drátku 0,5 CuL, keď začne škrabať z neho lak, som si istý, že je tam približne správne nastavenie. Tú polohu skrutky si zapamätám tak, že počítám, koľko otáčok je do uplného dotiahnutia, a tak to iba občas (po emiske, keď sa tam "odborníci" vrtajú tak, že mám problém odísť zo dvora, -ale emisie sú OK-, taká díra je tam aj pri zahriatom motore!) skontrolujem, nastavím, prípadne o nejakú štvrť otáčku dostavím, aby bolo auto živé. To je všetko. O tú skrutku je opretý krížováčik, bohatosť zmesi je imá kapitola, už som to písal niekde, a dostal som dobrú radu, funguje to.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka