Stránka 2 z 2

Napsal: stř pro 12, 2007 10:22 am
od Karel
dědek píše: Jinak jak jsou na tom rozvody, prozradí stroboskopická lampa. Ojetý motor vykáže velké "cestování" značky na setrváku nebo řemenici a je jedno, jestli je vačka "honěná" řemenem nebo řetězem .
Tak teda nějak půl na půl.
Již dávno tomu co kolega generálkoval motor na Favorita. A od základu.
Po týdnu mu přijel majitel generálku reklamovat.A přesně co popisuješ
to poskakování značky. A tvrdil, že nevyměnil rozvodový řetěz.
Musel ho před zákazníkem vyndat a ukázat mu ho. Emoce opadly , ale cukání ne. Kolega tvrdil, že je to v elektrice,a tak mně na to zavolal
Hledal jsem hledal přiznám se, že dýl než je obvyklé. Ale našel.
Majitel Favoritu si opravoval sám rozdělovač, a proto,že to neuměl tak nevymezil dostatečně vůle mezi rotorem"hvězdicí" a pólovými nástavci. A v určitých otáčkách někdy drnkal rotor o stator. A problém byl na světě.
Takže neposednost rysky mohou mít na svědomí třeba i kdejaké vůle.
K.
:evil:

Napsal: pát pro 14, 2007 3:40 pm
od covex
Karel píše: A tato LX15LTC-1 by měla být zcela nejlepší pro naše autíčka

a tady je "standartní" zbarvení izolátoru.
K.
:roll:
Karle, jak si na tuhle svicku prisel? Ja na strankach brisk.cz v katalogu nasel pro Libero jen

Kód: Vybrat vše

SUBARU  	Libero i,4WD,Transporter  	1,2  	40kW  	EF12E  	05.93-  	   	
1,1  	LR15YC-1  	LR15TC-1  	LR15YPP-1  	LOR15LGS  	LR15YS-9  	13
LX jsem nasel ze se pouziva pro octavky..

To standardni zbarveni mi rika jedine - porad mi to pali olej, protoze mam svicky cerne :(.

Napsal: pát pro 14, 2007 4:28 pm
od Karel
covex píše: Karle, jak si na tuhle svicku prisel? Ja na strankach brisk.cz v katalogu nasel pro Libero jen

Kód: Vybrat vše


To standardni zbarveni mi rika jedine - porad mi to pali olej, protoze mam svicky cerne [/quote]
Tu svíčku jsem vybral jako nejlepší v poměru cena-výkon/hodnoty/.
Olej, to znám :(  použij teplejší svíčky.Motor opravit, nebo se s tím smířit :!: 
Zatím se smiřuju  :twisted: 
K.

Re: Svíčky

Napsal: stř zář 23, 2009 3:05 pm
od covex
Pokud hledate podrobny popis typu a funkce svicek, tak na strankach Brisku maji pekne manualy:
Technicky manual s popisy spravneho a spatneho vzhledu jistriste: http://www.brisk.cz/downloader.php?id=2&idx=120
Rady svicek Brisk, jejich vlastnosti a znaceni: http://www.brisk.cz/downloader.php?id=2&idx=140

Re: Svíčky

Napsal: ned úno 07, 2010 8:54 pm
od Mira
Taky doslo na vymenu svicek. Dal jsem DENSO DNSW20EPR-U11 - 85 kc/ks. Typ nasli v obchode, tak jsem to vic neresil.

Mel jsem problemy s vynechavanim valcu popisovane v mnoha jinych vlaknech. Po zahrati motoru po caa 4km jizdy zacal vynechavat motor, neslo pridat plyn, ale po dalsim kilometru uz jel zas bez vypadku. Tak jsem se chystal na kolecko svicky, kabely, rozdelovac, palec, cela elektrika, rozborka motoru :). Zabral hned prvni krok. Pravda, vytazene svicky mely polovicni tloustku elektrody, takze vetsi zapalovaci napeti, a navic na povrchu ( a mozna i mezi keramikou a matkou ) kompletne rezave.
Presto vsechno mely svicky zhruba spravnou barvu.

Mira

Re: PepleBUS

Napsal: pát led 14, 2011 5:01 pm
od Tuti
To já jsem pred Vánoci zaznamenal rekordní četnost poruch - nejdřív mi odešel startér, pak se ucpal palivový filtr a nakonec upadl pedál plynu. Do toho se ještě vmáčklo jedno ranní vlhké nestartování. Tak jsem si říkal, co jsem Běloušovi asi proved :twisted: . Že by to byl svérázný způsob oslavy jednoho roku v mých službách? Přitom k výročí dostal nový olej, těsnění pod víko ventilů a zásuvku k tažnému.
Mimochodem při tom nestartu jsem vyndal i svíčky a ta z druhého válce vypadala takhle:
Sv_2.jpg
Sv_2.jpg (67.85 KiB) Zobrazeno 9456 x
Sv_1.jpg
Sv_1.jpg (70.44 KiB) Zobrazeno 9456 x
Svíčky mají za sebou asi 15 tisíc, ale zbývajíci dvě jsou v pohodě, tak nevím, co si o to mám myslet.
--
PS: Peple, promiň, že jsme ti to tady zasvinili :arrow: tak nás vykaž třeba do pokecu :)

Re: PepleBUS

Napsal: sob led 15, 2011 5:04 pm
od dědek
Jo svíčky jsou prevít.Taky jsem jednou koupil některé škodovce v Semilech čtyři nové svíčky, dojel do Jičína a tam je vyměnil. Zpátky jsem ujel nějakých dvacet km a motor začal koktat. Závadu jsem hledal asi hodinu a když jsem měl snad všechno překontrolovaný až na svíčky(to jsem si myslel, že když jsou nový- nemůžou být zdrojem poruchy) došlo i na ně.Nejdříve jsem si myslel, že jsem vůl a vyměnil jen dvě a dvě nechal starý, ale po nahlédnutí do krabiček jsem zjistil, že opravdu dvě nové svíčky pálí jen když se jim zachce a po namontování těch starých, auto běželo bez problémů. Od té doby uběhlo už dost vody a až loni na podzim soused vyměnil ve svém "myšáku" svíčky a pořád když se rozjel auto nemělo výkon a přitom na volnoběh běžely všechny válce jak mají.Příčina? Opět jedna nová svíčky (za dvě stovky) si dělala taky co chtěla. Poučení? Nemusí vždy všechny svíčky vypadat stejně a když je jedna (nebo dvě) od pohledu opotřebovanější, nemusí to být ventily či "ukouslým"pístem. (Pro jistotu to chce prověřit kompresní zkoušku, ale skoro na 99% bude závada ve svíčce). Dědek

Re: PepleBUS

Napsal: ned led 16, 2011 1:44 pm
od škatulka
Tuti, můžeš pro zajímavost uvést značku té "kvalitní" svíčky?

Re: PepleBUS

Napsal: ned led 16, 2011 9:41 pm
od Tuti
škatulka píše: Tuti, můžeš pro zajímavost uvést značku té "kvalitní" svíčky?
Jsou to BERU, kus byl asi tak za 70 Kč.

Re: PepleBUS

Napsal: ned led 16, 2011 10:21 pm
od vojta
tak se svíčkama mohu po dnešní zkušenosti potvrdit - mám bus čerstvě ze servisu po udělané hlavě...subíkovi dali také nové svíčky, po asi 50 km jsem dle jejich doporučeni dal nové kabely ke svíčkám (tesla blatná) , na volnoběh se to zdálo v pohodě ale jinak auto jelo na dva válce - prostřední svíčka najednou přestala dávat jiskru - vrátil jsem jednu svoji původní a vše je v pohodě...všechny byly od BRISK..teď už to jede jak má :)

Re: Svíčky

Napsal: sob kvě 28, 2011 8:24 pm
od vojta
tak se svíčkama si ještě užiju :) tenkrát v servisu sem dostal novou sadu a hrozně karbonovali - je to hroznou spotřebou oleje, netěsnost kroužků - písty..dokuď tedy neuspořím na písty tak sem se smířil s občasným očištěním svíček, mohu potvrdit že BRISKY LR17YS-9 vydrží při větší spotřebě opravdu více, ale tisíc km po výměně jel subík zas na dva válce, až na třetí pokus jsem našel vyníka, když jsem chtěl svíčku očistil našel jsem však toto bduh.gif :
svicka_brisk.jpg
svicka_brisk.jpg (73.6 KiB) Zobrazeno 9265 x
po výměně zas motor spokojeně brumlá....

Re: Svíčky

Napsal: ned kvě 29, 2011 7:35 pm
od covex
A zbytek svicky si hleda cestu bud do oleje nebo do vyfuku..:(