Stránka 3 z 3

Re: prosim o pomoc

Napsal: pát srp 22, 2008 10:15 am
od Karel
Pajas píše: Zajímalo, zda ty čísla na SPZ se po určité časové době dají znova do provozu....
Ptal jsem se, a rozhodně neé :!:
K.
:lol:

Re: prosim o pomoc

Napsal: pon srp 25, 2008 6:52 am
od dědek
Zpátky RZ se opravdu nevrátí, ale všiml jsem si zajímavé věci, a to, že v jednom kraji fasují čísla jednotlivé "Úřady" asi nějak dopředu a tak se stává, že někde autům přidělují RZ ( např 2L8....) a jinde už ( 3L0.....). Tak, že brácha v České Lípě má RZ větší (mladší) než já a má auto o čtyři měsíce starší. Dědek

Re: prosim o pomoc

Napsal: pon srp 25, 2008 7:30 am
od Pajas
No s těmi čísly radši nemluvit. Jaktože že nikdo nemá krásnou koncovku, jen ti co si to "zaplatí"

Re: prosim o pomoc

Napsal: úte říj 28, 2008 10:26 pm
od ašíc
Dle tvrzení MVCR by veškeré SPZ měly být jedinečné (shodují se jen staré: např. HO, v druhu provedení - osobní, nákl. traktor, cizinec, moto, atd.). Pokud by se SPZ ze zákona měnily, budou naprosto jiné, např. nejprve číslice, pak písmena. Pověřený městský ouřad fasuje číselnou řadu v rámci kraje. Takže proto ty značné rozdíly v pořadí. Bohužel nejsme SRN, kde reg. značku vytvoří přímo na úřadě, na základě podkladů z počítače. Také nechápu, proč, když mám okřápané, poškozené, polámané po havárii originál značky, proč když je odevzdám, mi oprávněná firma nemůže vyrobit za poplatek, ty samé, nové. hat46.gif

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř říj 29, 2008 7:12 am
od dědek
To je tím, že nezaplatíš samozřejmě za "čísla" (čert ví kolik je jejich cena?) , ale za "práci "úředníka, který musí sednout k počítači, zrušit staré a zapsat nové , a dojít do skříně pro nové. Pokládám si však otázku: co se děje s RZ na vozíky, karavany atd. Dříve byly jen po jednom, ale teď je to normální RZ , kdy úředních s igelitu vybalí jen jednu značku, nalepí na ni nálepku STK a co s tou druhou stejnou? Asi se vyhodí .(Já bych věděl, jak ji využít) Dědek

Prosim o pomoc

Napsal: úte zář 22, 2009 3:22 pm
od Raper
Kupil som motor od Martinekka teda prapôvodný majitel Dedek, slapal uplne v pohode podla reci aj co som na vlastnej koži zazil, hodil som ho do svojho a slo rovnako ako u Martina -vyborne, pozical si auto brat po cca14km mu zdochlo na krizovatke a odvtedy slo cukane t.j cca 17 km, brat vraj nezanedbal teplotu motora a aktualne sindromy su: neudrzi volnobeh, cuka s motorom teda si mylim ze nevydarene zapaly ale svicky som vycistil a po nejakom case chodu motora skontroloval a su v poriadku - teda palia a nezanasaju sa. Matinekk to odhadol na bohatu zmas ale ani 11.5otacky tomu moc nepomohlo. Skuste mi prosim poradit co by to mohlo byt. Auto stalo 1.5 mesiaca ale to nieje podla mna smerodajne. Inak zahrieva sa dost vyrazne sanie (je teplejsie ako blok motora) nikdy som si vsak nevsimol ci je to bezne. Mohla by byt chyba v elektrike zeby kde si prebijal plus do kostry a aj tak slo len zle?? Prosiim raddte, vopred Vdaka.

Re: prosim o pomoc

Napsal: úte zář 22, 2009 8:33 pm
od Petr+Barča
Skus dát nové těsnění pod sání . Možná jde voda do směsi . Jestli to ještě bíle pokuřuje tak to možná bude v tom .

P+B.

Re: prosim o pomoc

Napsal: úte zář 22, 2009 9:16 pm
od Martinekk
Mne biele pokuřovalo tiež. A tesnenie to nebolo, mal som jeden jednosmerný ventil opačne zapojený... To mi robilo za studena na sytič. Za tepla všetko ok. Ale spotreba veľká, proste moc bohatá zmes, blabotanie do výfuku...

Re: prosim o pomoc

Napsal: úte zář 22, 2009 10:48 pm
od Lubomír
To Raper:
Skontroluj ešte všetky hadičky, nezabudni na káble a konektory, aj VN podotláčaj.
To Petr+Barča:
tesnění pod sání - čo sa tým myslí? pod rozvidleniny sacího potrubí? alebo pred rozvidlením? (falošný vzduch?)

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř zář 23, 2009 2:17 pm
od Raper
VN som obriadil vzduch skontroloval - bez zlepsenia, mohlo by ist o problem s alternatorom?? alebo akonahle by odisiel alternator baterka by sa hned vystavila,?

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř zář 23, 2009 2:27 pm
od Karel
Raper píše: problem s alternatorom?? alebo akonahle by odisiel alternator baterka by sa hned vystavila,?
To snad neé. Změř napětí za chodu motoru na alternátoru, a na baterce. Měly by to být stejné hodnoty.
K.
:D

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř zář 23, 2009 5:24 pm
od Pajas
Cukání: Co benzín po 1,5 měs. stání- není tam nějaká voda, či ucpané filtr benzínové či dokonce nedejbože to nasálo bordel do karbeca. Filtr benzínový používat radši sítkový jak papírový na papírovém to hned nepoznáš, jestli je špinavé či jak. Dále se mrkni na karbecu na ten "odpojovač volnoběhu" takový váleček vedou k němu dva či jeden drát, ten se často kazí a volnoběh to nedrží, dál zkontroluj víčko jestli tam není špína či okem neviditelná sůl, jiskru by to pak házelo všade možně. Dál se mrkni do indučky tam taky dovnitř jak vede VN kábl bývá taky někdy oxidace...Dál už mě nic nenapadá teď

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř zář 23, 2009 8:27 pm
od Petr+Barča
Těsnění sání je mezi hlavou a sáním . Vedou tam vodní kanálky a může to propouštět vodu přímo na jednotlivé válce . Na volnoběh to vypadá že to jde na dva válce a v otáčkách to bíle čoudí . Zrovna jsem to opravoval .

P+B.

Re: prosim o pomoc

Napsal: stř zář 23, 2009 8:48 pm
od Lubomír
Díky, za objasnenie, dávam tam vždy ten červený tmel, nikdy tento spoj neskladám nasucho, takže som sa s tým nestretol.
Ono kde je voda, tam skladať nasucho tesnenie ide iba nové, použité už sa bojím. Ale nové už nemám, tak som tam na E10tkový motor vystrihol z takého zeleného hrubého papiera na tesnenia a drží dodnes. Ale pre istotu som použil aj tmel, nemám vôlu vracať sa k takémuto spoju, ak by bol netesný mojou lenivosťou...

Re: prosim o pomoc

Napsal: čtv zář 24, 2009 7:07 pm
od Petr+Barča
Taky jsem tam mněl červený silikon , ale po 60,000 Km asi odešel a začal pouštět vodu . Myslel jsem že je to těsnění pod hlavou , tak jsem to celé rozhodil a úplně zbytečně . Mohl sem si ušetřit spoustu práce a peněz .

P+B.

Re: prosim o pomoc

Napsal: čtv zář 24, 2009 10:37 pm
od Lubomír
Uf, tolko práce :( ale tip na závadu je to vzácny, osobná skúsenosť je osobná skúsenosť. A zdá sa , že ten čierny silikón nebude spolahlivý? - aj si odmastil tie styčné plochy pred zlepením? A nechávaš silikón troch "zavadnout" pred montážou, alebo tak narychlo do čerstvého to zosadíš a doťahuješ? -ja to nechávam trochu zaschnúť, potom sa to nevytlačí všetko von pri doťahovaní matíc...