Stránka 1 z 2

výměna zámku u pátých dveří

Napsal: ned kvě 04, 2008 7:25 pm
od ix
jelikož se zase nějakej zmrd pokoušel vlýzt mi do auta, zničil mi zámek u pátých dvěří. takže nejdou odemknout. snad půjde otevřít zevnitř. nemáte někdo tip co s tím? zámek tam mít nemusím, ale otevírat je potřebuju, jinak to auto pro mě nemá smysl... dát tam centrál? nebo si sehnat zámek někde na vrakovišti? nemáte někdo plonkovej?

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: ned kvě 04, 2008 8:35 pm
od covex
Co v tom aute vozis, ze se tam nekdo musi dobejvat..
K zamku se normalne dostanes zevnitr auta po oddelani calouneni. Na vrakaci ho urcite sezenes, central je tu popisovanej, akorat soupacky jsou trochu narocnejsi.

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 7:01 am
od ulus
Na vrakáči. A pokud máš někoho šikovnýho, vymění ti i vložku a můžeš používat stejný klíč. Ale je s tím dost práce, známej mi to dělal na Alfě.

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 8:22 am
od peple
ix píše:... jinak to auto pro mě nemá smysl...
Ostatně jako každý jiný auto co mu nejdou zamknout dveře :lol:

Jinak přesně jak píše covex - oddělat čalounění a seš tam. Jiná možnost než opravit neexistuje
Můžeš ještě zaslepit zámky a spoléhat se jenom na centrál. Dělá to tak spousta "tunerů" - co ale s tím když zkolabuje baterka...?

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 8:56 am
od Karel
peple píše: - co ale s tím když zkolabuje baterka...?
Toto se da zalohovat jako domaci alarm malym aku,nebo udelat tajny konektor neco jako zasuvku pro zapalovac treba za naraznik, tak aby nebylo videt./nepisou mi hacky/
K.
:cry:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 10:59 am
od dědek
Já myslím, že pokud se vybije baterka, otevřu i s centálem řidičovi dveře normálně klíčkem (trochu větší odpor při překonávání táhla motorku) a je to? Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 1:43 pm
od peple
dědek píše:Já myslím, že pokud se vybije baterka, otevřu i s centálem řidičovi dveře normálně klíčkem (trochu větší odpor při překonávání táhla motorku) a je to? Dědek
:?: :?: :?:

Dědku - čti to prosím celé :!: Pak nebudeš radit že otevřeš klíčkem když tam zámky nebudou :wink:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 05, 2008 6:38 pm
od ix
peple píše: Ostatně jako každý jiný auto co mu nejdou zamknout dveře :lol:
ony právě nejdou odemknout, ten blbec se tam ani nedostal. v autě nic nebylo, panel rádia nosím od posledního ukradení s sebou

centrál mám na předních, ale odemykám si klíčkem (pro Dědka) a nemám pocit že by to šlo nějak ztuha...

jenže já bych to chtěl udělat tak, aby to otvírání reagovalo na otevření dveří u řidiče, ono bohužel reaguje jen na dálkáč, kterej nepoužívám (kam s ním taky ;)

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 7:46 am
od dědek
Samozřejmě, že pokud na pátých dveří bude místo zámku záslepka , nepůjdou klíčkem otevřít , ale zatím jsem neviděl žádné auto, který by mělo centrál a zlikvidovaný všechny zámky tak, že by žádné dveře nešly mechanicky - klíčkem otevřít. Já jen chtěl podotknout , že je zbytečná nějaká zálohovací baterka, když si otevřu řidičovi dveře , nabiju baterku a pak si otevřu páté dveře bez zámku. Je to jasný ? A aut, který mají páté dveře či víko kufru otevíratelné pouze buď "dálkou" nebo zevnitř jezdí hodně. Je mi ale stále záhadou, kdo hledá v Liberu nějaké cennosti, pokud tam nevystavuješ notebook , digitální foťák , drahý mobil či pětitisícovky na sedačce. Snacha jezdila celou zimu s Golfem, který nešel zamknout a auto stálo celé noci před domem, kde bydlí či na parkovištích u obchodů. A takových lidí je víc. Octávku bych měl docela strach opustit nezamčenou, ale LIbero ? Spíš ve velkém městě jako terč puberťáků, kteří se předvádí jak se dostat do cizího auta , ale odjet s ním bez klíčků ? Zkoušel jste to někdo ? Žádný imobilizér, ale kdo Libero dobře nezná - bez klíčku neodjede. Tak jen něco zničit, vyrvat rádio a CB a ukrást něco z výbavy a sluneční brýle. Neříkám, že by nikdo nikdy se nesetkal s krádeží celého Libera , ale ta pravděpodobnost je velmi nízká. Proč by kradl Libero , když vedle stojí Octávka či Fabka, Passat nebo Golf , za který zloděl dostane mnohem víc "vaty" na drogy a i jízda není překvapením. A co kdyby bylo třeba ujet poldům. S Liberem ? Ani náhodou. Jedině v zimě v horách , když na djechavičný felině mají sjetý letňáky. Ale to zase tak u zlodějů aut není známo a prostě jako spousta dalších lidí nad liberem ohrnují nos a pohrdají jim. Určitě jste se s tím v okolí setkali. Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 8:03 am
od dědek
Jo a zapoměl jsem pro "Ixe" . Do dveří u řidiče musíš dát úplně jiný mechanizmus (pohon na elektrický zavírání a otvírání. A taky tam musíš dovést i +12V na stálo. To je nyní pouze na ty krabičce , co posílá "signál" k otevření. Funguje je to tak, že jednou je to +12 na jednom drátě a podruhé (zapnutí-vypnutí) na druhém. Proto musí mít všechny oba dráty a nelze použít kostra vozidla. Tak, že sháněj pohon na centrál bez dálky pro řidičovi dveře. Pak klíčkem otevřeš všechny dveře najednou (a taky zavřeš) Profesionálně nikdo nevyrábí automobily, které by tuto funkci už z výroby neměly a v další výbavě se pak dodatečně doplňují o funkci dálkové otevírání. Výrobci tohohle velmi rozšířeného doplňku, který si doma dělá už skoro každý sám na svém miláčku, však tohle většinou opomíjejí schválně k vůli ceně . Pohon otvírání obyč. je za stovku , ale s "reverzací" už za tři i víc. Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 9:17 am
od Karel
Cosi mi napovídá, že rozměrově je podobný zámek,/zde označen jako vložka/ z řady Š 100, R 120, 1203....
páčka k táhlu by se musela vymyslet.
K.
:roll:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 9:18 am
od peple
dědek píše:...ale zatím jsem neviděl žádné auto, který by mělo centrál a zlikvidovaný všechny zámky tak, že by žádné dveře nešly mechanicky - klíčkem otevřít....
No to je divný žes to neviděl, protože to je docela standardní tunerská úprava. A ne jenom zaslepení zámků, ale i celejch klik. K odskoku dveří se pak používá elektromagnet :wink:

Není to zrovna můj šálek kávy, ale prostě to existuje, používá a funguje...

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 1:26 pm
od ulus
A v závěru to ani nemusíš otvírat dálkovým ovládáním, stačí čip, když se přiblížíš k autu, samo se odemkne, odejdeš, zamkne se :D
Pro ix: Cítím s tebou, přesně tohle se mi stalo u Alfy, v autě nic nebylo, ten blbec rozlámal půlku středového panelu, aby si odnesl rádio bez panelu. Od té doby si kupuju levné a nechávám je volně, jen zacvaklé v rámečku.
A s tím odemykáním při otevření dveří řidiče. Pro slušného elektrotechnika by to neměl být zas tak velký problém (s použitím motoru centrálního zamykání). Ale představ si, že pokaždé, když otevřeš a zavřeš dveře cvaká zámek.

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 7:20 pm
od Tuti
ulus píše: Ale představ si, že pokaždé, když otevřeš a zavřeš dveře cvaká zámek.
No jo - ale od toho je to přece centrální zamykání Všechny normální sady centrálů (snad kromě těch nejošizenějších) mívají pětidrátové ovládací motorky pro oboje přední dveře.

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 8:09 pm
od ix
motorky mám na obou předních dveří - u spolujezdce bych ho nechal, a ten od řidiče přendal dozadu. takže pak by stačilo místo něj dát k řidičovi nějakej spínač? ale nějak mě neláká představa tahání drátů do pátejch dveří :(

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: úte kvě 06, 2008 9:44 pm
od Lubomír
mám niekolko náhradných zámkov, aj s klúčikom, ale len jedným, môžem ti nejaký poslať, ak si dáš prehodiť vložku, alebo jednoducho bude na klúčoch od auta o jeden viac... napíš na SZ adresu, na cene sa dohodneme, nech je aspoň na poštovné...

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 8:54 am
od dědek
Jó, to je jiná, tuning!!!!!Ten snese všechno . Vyvařené celé části pátých dveří (Favorit , Golf , Opel ) , ale já to bral jako od automobilky- v seriové výrobě. Kdyby šly ty spojovací články prohodit (jako víka kufrů u sedanů) šlo by natáhnou i lanko a jednodušší i centrál. Ale kam potom se zámkem? Jinak pokud by nevadilo, že pátý dveře potřebují jiný klíček , šel by použít zámek snad z čehokoli. Jen upravit délku a tvar "čepičky" táhla, resp.upravit díru pro zámek A je to jedno jestli z 35-ti letýt Š - 100 nebo z Octávky z letoška. Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 10:52 am
od Karel
dědek píše:Octávky z letoška. Dědek
Dovoluji si upozornit na skutečnost, že ani náhodou. Jedná se totiž o ouplně něco jiného.
K.
:x

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 11:44 am
od dědek
Fábie ? Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 11:52 am
od Karel
U vozů koncernu VW je to konstrukčně řešeno jinak. Navíc pořizovací cena teda sady je někde nad 15,000KČ.