- sedacky.jpg (37.71 KiB) Zobrazeno 25436 x
náš Prcek
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
tak subík si z mělnického srazu přivezl zánovní prostřední sedačku a také jeden pás, který narozdíl od toho původního není rozkousaný od psa, takže díky mooooc
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
Tak subík oslavil první rok co je s náma...hrozně si to užil a objednával olej pro všechny
..no každopádně se konečně dočkal kabátku na vejfuk (viewtopic.php?f=11&t=851&p=18958#p18957), když už to bylo venku tak jsem konečně vyřešil silenblok uchycení posledního dílu k nápravě..
kovové segmenty jsou původní a použil jsem klasický škodovácký silenblok - při zmenšování jsem ještě kus gumy naříznul a funguje to tedy zároveň jako doraz mezi kovové segmenty kdyby se to chtělo časem prověsit a zvonit.
Už déle jsem měl připravený zrepasovaný větráček na výfuk ale subík opět překvapil a ten původní už natolik vyreznul že neměl na čem držet...
kdybyste někdo chtěl na zrepasování...nu ale vidíte jak je na tom...uchycení urezlo zcela, tak jsem řešil i držák. nu vlezlo se to tam
....když už sem okolo toho lezl tak jsem natřel spodní kryt motoru, kastlík vzduchového filtru, zadní nápravu...každopádně ještě přede mnou spousta práce s vyháněním lišky rezavé...
..no každopádně se konečně dočkal kabátku na vejfuk (viewtopic.php?f=11&t=851&p=18958#p18957), když už to bylo venku tak jsem konečně vyřešil silenblok uchycení posledního dílu k nápravě..
kovové segmenty jsou původní a použil jsem klasický škodovácký silenblok - při zmenšování jsem ještě kus gumy naříznul a funguje to tedy zároveň jako doraz mezi kovové segmenty kdyby se to chtělo časem prověsit a zvonit.
Už déle jsem měl připravený zrepasovaný větráček na výfuk ale subík opět překvapil a ten původní už natolik vyreznul že neměl na čem držet...
kdybyste někdo chtěl na zrepasování...nu ale vidíte jak je na tom...uchycení urezlo zcela, tak jsem řešil i držák. nu vlezlo se to tam
....když už sem okolo toho lezl tak jsem natřel spodní kryt motoru, kastlík vzduchového filtru, zadní nápravu...každopádně ještě přede mnou spousta práce s vyháněním lišky rezavé...
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
..no a z hostivického vrakáče si subík přivezl nejzadnější a přední sedačky tak i ten interiér je na tom o něco lépe, udělal jsem i koberce z dlouho připraveného zátěžáku a hrozně to celé prokouklo a řekl bych že se zvuk motoru uvnitř trochu ztišil, každopádně uplně ve předu je to dost komplikovaný a nakonec tam možná přijdou nějaké gumy kvůli praktičnosti..
no každopádně brzy se dočká GO...ale to už bude jiná story...
no každopádně brzy se dočká GO...ale to už bude jiná story...
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
když se mi větrák ulomil,tak jsem na rám přivařil vingl 40X50,ale jak je auto v celku,tak přístup je pro fajnšmekry
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
Tak subík se dočkal GO motoru, zatím to vypadá v pohodě...podrobnosti tu:
viewtopic.php?f=2&t=9&p=19219#p19219
a tu:
viewtopic.php?f=11&t=1464&p=19220#p19220
ještě ho čeká vyvařování tradičních míst okolo kol, ale vypadá to že kuli financím to bude muset zvládnout přes zimu takle, brzy ho čeká technická tak doufám že to bude v pořádku
na foto schovává puchýřky za kamarádovou přítelkyní - krajankou
viewtopic.php?f=2&t=9&p=19219#p19219
a tu:
viewtopic.php?f=11&t=1464&p=19220#p19220
ještě ho čeká vyvařování tradičních míst okolo kol, ale vypadá to že kuli financím to bude muset zvládnout přes zimu takle, brzy ho čeká technická tak doufám že to bude v pořádku
na foto schovává puchýřky za kamarádovou přítelkyní - krajankou
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
tak subík má za sebou zatím jen emise, před STK se momentálně schovává u klempíře - pod tou dekou je Triumf Spitfire takže je v dobrých rukou
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
klasická libero bolístka...původní stav:
po práci klempíře:
na straně řidiči šla ta rez až pod plast mezi dveřmi a sedačkou, už je pryč
po práci klempíře:
na straně řidiči šla ta rez až pod plast mezi dveřmi a sedačkou, už je pryč
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
Tak to byla rychlovka. No schvalne jak dlouho ti to vydrzi. Me to kolem nadrze vydrzelo rok a ted uz tam naskakujou puchyre. Ostatni podbehy zatim OK.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
Vojto ty dutiny si vystříkej něčim mastnym-wd40,nebo si sežen transformátorovej olej.Dostaneš se tam jednoduše-bud zevnitř přes díru kde vedou dráty k dotekovýmu knoflíku na osvětlení vnitřku auta,nebo přes vymezovač šoupaček-ten se jen odšroubuje. vydržíti to potom o hodně dýl
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
jojo, pán co to vařil mi ty dutiny v těch místech preventivně stříknul, já sem zatím natřel rám ale něčím mastným bych to chtěl ještě zespoda ošetřit než to napadne, myslím že to bude dobré, po zimně chci nechat stříknout aspoň spodní část auta tak se zas nějaké ty puchýřky odstraní...momentálně čekám na díly ke stabilizátoru z betahase a nové přední sklo dostane subík už v pátek
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
možná už jsem to někde psal,ale na spodek auta hlavně nestříkejte asfaltový spreje apd! co mně se osvědčlo-vyjetej olej smíchanej s grafitovou vazelínou-timhle pačokem jsem rám nařel,veškerá rez opadala a rám má ochranou vrstvu-na mastný se nalepil prach,nic lepšího neni
spodní část bude pěkně mastná,co se peněz tejče,máš ten nejdražší odstín stejně jako já -002 polku...ale auto tě bude mít zas o to víc rádo
spodní část bude pěkně mastná,co se peněz tejče,máš ten nejdražší odstín stejně jako já -002 polku...ale auto tě bude mít zas o to víc rádo
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
Vyjetej olej by byl, ale s tou grafitkou nemám zkušenost - dá se to někde sehnat? Jinak teda s pánem jsme byli dohodlí že to jen vyvaří a barvu tam dá co bude mít po ruce aby to vydrželo přes zimu a on to vzal červenou a dost ten odstín trefil, takže když se udělá komplet spodek stejně tak mě ten neoriginál lak netrápí - fakt je že jsem zvažoval taky na spodek třeba jiný odstín, ale zatím je to takle nejjednodušší
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
Ten klempíř si to přečetl na dveřích a nechal si to namíchat někde v drogerii přes laky,bohužel červená ať je to tahle světlá nebo tmavě pastelová jsou nejdraší. grafitovou vazelínu si můžeš bud vyrobit sám anebo ji koupíš v prodejně přes maziva,jen nějakej najít,mohl by si to zkusit i v železářství.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
tak jsme dneska se subíkem udělali technickou
-díly ke stabilizátoru dorazili z betahase fofrem tak jsem to hned vyměnil (3500,-), zajel pro přední sklo (3200,-), mlhovky už byli sklopené (0,-) takže rovnou i na technickou tak se to sfouklo bleskově najednou (150,-)
uuuleva
-díly ke stabilizátoru dorazili z betahase fofrem tak jsem to hned vyměnil (3500,-), zajel pro přední sklo (3200,-), mlhovky už byli sklopené (0,-) takže rovnou i na technickou tak se to sfouklo bleskově najednou (150,-)
uuuleva
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
tak liberko začlo zase trucovat, bláznivý ukazatel teploty vody jsem ukáznil opravením konektoru, přitom projel kostry po zimě a subík byl zas hodnej, dneska byl dlouhý start až startér přestal točit úplně. Myslel jsem že má baterka dost ale po dobytí furt nic. Na plusu startéru proud je. Ještě jsem očistil ukostření baterky, pojistky jsou v pohodě. Co by jste radili, startér ven, nebo ještě hledat u klíčku? Potřebujem ho teď na stěhování, takže to je docela prekérka...
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
Vojto pokud startér vůbec netočí a nevydá ani hlásku,máš v háji spínač.To je ten váleček na vrchu startéru,posunuje vidličku,která do sebe dává ozubený kola,aby mohl startér točit motorem.Kde ho sehnat nevim,mě ho sehnal autoelektrikář
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
k tomu menšímu válečku vede ještě kablík od startéru co už to má evidentě za sebou, dá se nějak odmontovat jen ten váleček nebo musim vyndat celej startér?..to bych asi musel dolu s vejfukem, je tam houby přístup..když jsem zkoušel startovat, tak se občas ozve cvaknutí ale někdy ani to.
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: náš Prcek
startér jde ven i bez demontáže vejfuku (spodní matici startéru povolíš 14mm očkem zespod a po demontáži vzduchovýho filtru vyšroubuješ startéru dlouhej šroub,taky 14mm očkem) ,je lepší když startér vyndáš a váleček/spínač demontuješ se startérem na ponku,protože nevim,jak by si spínač vracel zpět,jestli by to teda šlo,když je startér namontovanej v převodovce,musí se totiž tim háčkem,kterej ze spínače vykukuje nandat na drát od vidličky.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 535
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: náš Prcek
tak startér mám venkua už se mi ho podařilo rozebrat, vnitřek vypadá v pořádku, takže opravím kablík vyčistím a uvidí se...zatim díky moc..
.. kdybych věděl že to je jen o dvou šroubech tak moh bejt venku dávno a nemusel sem čekat až odejde uplně, hold moje neznalost v autech noo....ještě bych se zeptal jestli je možný že startér byl příčinou vybíjení baterky při stání.
.. kdybych věděl že to je jen o dvou šroubech tak moh bejt venku dávno a nemusel sem čekat až odejde uplně, hold moje neznalost v autech noo....ještě bych se zeptal jestli je možný že startér byl příčinou vybíjení baterky při stání.
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero