Problém s chlazením (motorem?)
Napsal: stř kvě 31, 2017 5:09 pm
Tak nevím, zda-li mám opět zahnojený chladič a trubky, nebo se stalo něco jiného, po problému s vodou závažného....
Jak jsem psal ve vláknu srazu ve Rvasicích, po cestě domů jsem proklepal vodní trubku a vařil. Samozřejmě jsem čuměl po okolí a né na budíky, a asi s tím nějakých 10-15km ujel. Ať to zkrátím, při celé té anabázi a únicích vody mi začala blikat kontrolka mazání (myslím že k tomu blikal i CHECK ENGINE) a motor chcípat.
Trubky jsem opravil, vodu nalil. Motor normálně startuje, možná trochu víc prdí, ale to bych spíš přisuzoval zvětšující se díře v bývalém katalyzátoru (ten jsem vytloukl ven, bo byl načatý). Vypadá že nežere ani vodu, ani olej, ani žádná větší spotřeba benzinu. Dnes při jízdě po tankodromu zvaném D1 docházelo párkrát k tomu, že při jízdě s lehkou nohou (cca rychlost 85km/h) začala stoupat rafička teploty vody, do nějakých 70-75% stupnice. Z kopce jsem vyřadil, nechal motor na volnoběh brblat, nic, teplota pořád stejná. Byl jsem před stoupáním, zařadil znovu 5ku, šlápl na to a rozjel se na nějakých 100-105 km/h a tplota se kupodivu vrátila do normálu. Tak nevím co tomu může být, jestli to mám přidřený, nebo v prdeli vodní pumpu,... Napadá prosím někoho co tomu je, nebo jak diagnostikovat a konkretizovat závadu? Díky předem.
Jak jsem psal ve vláknu srazu ve Rvasicích, po cestě domů jsem proklepal vodní trubku a vařil. Samozřejmě jsem čuměl po okolí a né na budíky, a asi s tím nějakých 10-15km ujel. Ať to zkrátím, při celé té anabázi a únicích vody mi začala blikat kontrolka mazání (myslím že k tomu blikal i CHECK ENGINE) a motor chcípat.
Trubky jsem opravil, vodu nalil. Motor normálně startuje, možná trochu víc prdí, ale to bych spíš přisuzoval zvětšující se díře v bývalém katalyzátoru (ten jsem vytloukl ven, bo byl načatý). Vypadá že nežere ani vodu, ani olej, ani žádná větší spotřeba benzinu. Dnes při jízdě po tankodromu zvaném D1 docházelo párkrát k tomu, že při jízdě s lehkou nohou (cca rychlost 85km/h) začala stoupat rafička teploty vody, do nějakých 70-75% stupnice. Z kopce jsem vyřadil, nechal motor na volnoběh brblat, nic, teplota pořád stejná. Byl jsem před stoupáním, zařadil znovu 5ku, šlápl na to a rozjel se na nějakých 100-105 km/h a tplota se kupodivu vrátila do normálu. Tak nevím co tomu může být, jestli to mám přidřený, nebo v prdeli vodní pumpu,... Napadá prosím někoho co tomu je, nebo jak diagnostikovat a konkretizovat závadu? Díky předem.