Stránka 1 z 2
Vyvařování...
Napsal: čtv črc 12, 2007 2:43 pm
od peple
Napsal: čtv črc 12, 2007 4:45 pm
od narkomanix
chválím fakt pěkná práce proti tomu je to moje dilo uplná fušeřina
jedine co mě zbilo tak bylo viko a domeček nadrže a ten bazmek co drží posuvné dveře, ale moc dobre to nedopadlo kitování jsem úplně vypustil
a nazávěr ještě jednou chválím až se to stříkne človek to ani nepozná
Napsal: čtv črc 12, 2007 5:43 pm
od Polevoj
Perfektni fotoserial
Napsal: čtv črc 12, 2007 6:03 pm
od Jarda
šikula
Napsal: čtv črc 12, 2007 9:44 pm
od peple
narkomanix píše:...až se to stříkne človek to ani nepozná...
O to se snažím, ale posoudíte až sami na příštím srazu.
Zadní blatníky i podběhy jsou v dobrý kondici až na místo vzadu opět u zástěrky. Ten malinkej puchejřek na blatníku co sem zapomněl vyfotit vypadal taky nevině, ale jen sem rozříz blatník tak se zevnitř vysypala hromada hlíny a bordelu(škoda že není vhodná doba na sázení brambor
).
Podběh stejně jako vepředu potřeboval asi 3cm vyspravit - teda jenom úplnej spodek u spoje s blatníkem tam kde se držela vlhkost v tom sajrajtu. Ve zbytku podběhu byly ještě patrný odtokový kanálky tak sem je udělal radši taky.
Tady sem se rozhodl dát 0.5mm pozink plech. Normálně by se špatně vařil, ale stačí jen kousíček(1-2mm) na krajích obrousit a jde to dobře.
Druhá strana "nemlich stejná"
Kyt a plnič nemám nafocen páč mě to neba...
Přes víkend mám v plánu všechno nastříkat(báze/klarlak) a to mě už ba, tak sem přihodím pár fotek
Na úplnej konec vystříkám dutiny protože za celejch deset let se k tomu nikdo neodvážil...
Napsal: pát črc 13, 2007 2:46 pm
od Mira
Moc pěkné.
Ale představa, co mě čeká
, ty puchýřky kolem nádrže mám velmi podobné.
Mira
Napsal: sob črc 14, 2007 9:48 pm
od Lubomír
Hm, tak ono i tie novšie trpia tou istou chorobou...., vypadajú tak krásne novo...
si šikovný, ja som to absolvoval len s nitovacími kliešťami, niekedy som to aj tmelil, tak mám z toho Nautilusovský znitovanec, ale podstatné je, že to drží.
Ale tento seriál je fakt lepší jak profi. Držím palec, nech to vydrží dlho...
A ešte raz: umíííí!
Napsal: pon črc 16, 2007 10:58 am
od kosma.d
Peple, jsi šikovný. Stačí na to i levná svářečka CO z baumaxu ? za nějakých 5tis. ?
Napsal: úte črc 17, 2007 8:44 pm
od peple
Za pět tisíc nic zázračnýho nečekej.
Ujasni si na co ji chceš. Jestli jako já převážně na plechařinu a krátký sváry tak ti bude stačit okolo 150A(ale pod 150 mašinu nekupuj). Teda bavíme se o technologii svařování
Metal Inert Gas (MIG) a o síle svařovaného materiálu 0,5 - 5mm.
Drát o síle 0,6 - 0,8 a max 1mm(pětikilový klubo okolo 500kč). K tomu bombu(stačí si nechat předělat ze staršího hasičáku-za předělávku 200kč, za náplň taky tak) a redukční ventil(lepší ale stačí i bez předehřevu- cca 2000kč).
Samotná svářečka musí mít:
plynulý posuv drátu
plynulé nastavení proudu (na obyč plechařinu ale bude stačit možnost volit mezi 4-6 proudy)
Správný nastavení je základ. S dobře nastavenou svářečkou se i úplnej amatér naučí rychle svařovat.
Takže shrneme
pod 8 až 10 tisíc se asi za samotnou(novou) svářečku nedostaneš (a to neřeším značku mašiny - Americký nebo Ruský, stejně všechno China
)
Před čím varuju rovnou, tak to jsou "pseudo svářečky" za super cenu z Baumaxu a nebo OBI který svařujou pouze trubičkovým drátem a nedá se k nim připojit bomba s náplní CO
Se studiem můžeš začít třeba
zde a hlavně článek
jak se nenapálit
Napsal: stř črc 18, 2007 8:46 am
od Tuti
Nejdůležitějším příslušenstvím svářečky (a ostatně jakéhokoliv nářadí) jsou šikovné ruce. Sice se nepovažuju za nešiku, ale tak čistou práci jako Peple bych bez zácviku neodvedl. Takže těch pár děr co se mi na autě objevilo svěřím profíkovi - snad si na tom dá záležet.
Napsal: stř črc 18, 2007 9:27 am
od peple
Nesmíte zapomenout na dobrou
svářecí kuklu
Napsal: stř črc 18, 2007 2:45 pm
od Karel
Tuti píše: jsou šikovné ruce
Za důležitou věc povžuji ale chuť se něco nového naučit
dá se to posat česky jako syndrom lenosti.
K.
Napsal: stř črc 18, 2007 5:13 pm
od kosma.d
Karle, máš pravdu. Rád se něčemu novému učím a obzvláště na svém autě, po těch skušenostech se servisy. Nic jiného člověku ani nezbývá.... a co si člověk udělá na svém vlastním autě sám, tak má jistotu, že mu to dlouho vydrží. Ale stou svářečkou je to poměrně velká investice. Raději "zatím" zůstanu u nytovaček.
Napsal: pon črc 23, 2007 3:58 pm
od peple
A zde je konečná povrch úprava
Napsal: pon črc 23, 2007 7:49 pm
od covex
Az pojedu okolo tak to teda hned musim omrknout...
Napsal: pon črc 23, 2007 8:49 pm
od peple
Přijeď to omrknout a budeš mrkat
Napsal: čtv črc 26, 2007 12:17 pm
od peple
To co sem dělal, nafotil a dal sem je úplná prkotina proti tomu co se dělá jinde.
Zde je například rekonstrukce nad kterou se nestačím divit. Ani né tak nad tím jak se co dává dohromady(autogen bych na svařování auta nepoužil), ale nad vybavením(kladivo, sekáč, kus kolejnice...) a výrobou dílů doslova na koleně...
Obrázky se načítaj pomalejc, ale vydržte a stojí to za to
Napsal: čtv črc 26, 2007 3:39 pm
od Polevoj
N E U V E R I T E L N E
Ten Thajec je kouzelnik!
A Peple je taky moc sikovny
Napsal: čtv črc 26, 2007 8:22 pm
od veros
Pochopil jsem to z obrázků dobře, že si podle starého auta udělal z plechu nové?
--Věroš
Napsal: čtv črc 26, 2007 9:20 pm
od peple