Dorazy v pérech
Napsal: pát čer 08, 2007 5:26 pm
Gumové dorazy zadních pružin se časem odtrhnou (to snad u každého auta ), spadnou do péra a konec. Jasně že auto jezdí i bez nich, ale domnívám se, že i tohle je jeden krůček k fraktuře pružiny.
Pokusy o nalepení zpátky na své místo se většinou nesetkají s úspěchem, protože dovnitř péra se nedá pořádně dostat a očistit lepené plochy. Vyndávat péro se mi nechtělo a proto jsem to vyřešil mechanickým spojením:
Z titanzinkového plechu 1mm jsem si ustřihl pásek 186 mm dlouhý a 30 mm široký, nastřižením rozdělil na 6 segmentů (miska ve které má doraz držet má šestiúhelníkový tvar se stranou 31 mm) a udělal do něj 3 díry na šrouby.
Z plechu jsem pak vytvaroval "korunku" a tu jsem pomocí šroubů do dřeva (asi 3,5x25) přišrouboval na gumu dorazu.
Křidýlka korunky jsem pak natemoval kolem plechové misky - dvě nebo tři zadní křidýlka je potřeba předehnout ještě před nasazením na misku, protože pak už k nim není přístup.
Estetický dojem sice nic moc, ale v tomhle místě to snad nevadí .. a věřím, že to nějaký rok vydrží.
Pokusy o nalepení zpátky na své místo se většinou nesetkají s úspěchem, protože dovnitř péra se nedá pořádně dostat a očistit lepené plochy. Vyndávat péro se mi nechtělo a proto jsem to vyřešil mechanickým spojením:
Z titanzinkového plechu 1mm jsem si ustřihl pásek 186 mm dlouhý a 30 mm široký, nastřižením rozdělil na 6 segmentů (miska ve které má doraz držet má šestiúhelníkový tvar se stranou 31 mm) a udělal do něj 3 díry na šrouby.
Z plechu jsem pak vytvaroval "korunku" a tu jsem pomocí šroubů do dřeva (asi 3,5x25) přišrouboval na gumu dorazu.
Křidýlka korunky jsem pak natemoval kolem plechové misky - dvě nebo tři zadní křidýlka je potřeba předehnout ještě před nasazením na misku, protože pak už k nim není přístup.
Estetický dojem sice nic moc, ale v tomhle místě to snad nevadí .. a věřím, že to nějaký rok vydrží.