Příspěvekod Lubomír » úte lis 20, 2012 9:54 pm
Ano, dá sa to. Robil som to už, chyba ale bola v nadmernej vôli v uložení klukovky. Aj nové gufero začalo slziť olejom, lebo tá klukovka musela hádzať za chodu tak mnoho, že to už gufero nevykompenzovalo. Pomohla by až výmena panvičiek hlavných ložísk. To už ale musí motor von celý - ono ložisko k spojke je dosť ďaleko od čerpadla oleja, možno už nedostávalo dostatok oleja a tak je vhodné zgenerálkovať aj čerpadlo oleja pri tej príležitosti.
Doplnené: zotrvačník samozrejme von...
Naposledy upravil(a)
Lubomír dne stř lis 21, 2012 12:08 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka