Něco vám o něm povím: kopil jsem ho od nějakého hodného pána, který mi ho dal za 30.tis, po slevě. Je dotažený z DE a má poctivě vedenou a vyplněnou servisní knížku (tedy prohlídky atpod) do 150.000km!!!! Teď má 168.000 a já se chystám na oleje, filtry atpod.
Taky kupuju nějaký zánovní elektrony (podařilo se mi sehnat přesně podle TP: 5,5J x 13 H2 -jen ta středová díra... hm...), tak až je opískuju, dodám fotky. Jinak jsem si všiml, že jezdíte na kde čem (165/70, 175/80... jaký máte zkušenosti?) Já koupil poctivě 155/80 dokonce se zvýšeným indexem nosnosti, jak má být (Matador, nikdo jinej ně nějak nedělá...)
Ještě jedna historka o mém nosorožci... Náš starý předchozí Escort měl takovou chybku: po zahřátí motoru v něm začlo cvakat, kolísaly otáčky, netáhlo to, a někdy nám to prostě jentak chcíplo bez předchozího cvakání a museli jsme 10 minut šekat, než to vychladlo a pak se dalo zase 2km jet... Když v servise zjistili, že jim to nekomunikuje s diagnostikou a např.benz.pumpa stoj í stará bez záruky 2500,- , šel do světa.. A teď nosorožec: představte si to: dva týdny jezdíme, a super. Žena už si zvykla na trochu více hluku a méně pohodlí, když tu najednou brbli brbli brbli, auto jede na dva... za chvíli snad jen na jeden válec... Pro ni se to projevuje stejně, jako naše auto předchozí: zpomalujeme, jedeme v odstavným pruhu, zastavujeme, já senažím tvářit nad věcí a připadám si jako trouba. Zapoměl jsem říct, že pršelo... Nu což, vyzbrojen radami z fora jdu utřít motor (teda kabely) a jede se dál - tak 1-2 km, stejně jako se starým Escortem... Hm! Při jednom z "utírání" jsem si všiml: karamba, kde se tam porád bere tolik vody? Čucím, že je jí hromada na filtru sání a vůbec to cáká až na kryt... to je divný... : přátelé, dejte si pozor, esi máte u zadních kol ty plastový kryty v podbězích blatníků, bez těch tohle auto v dešti fakt nejezdí!!!

Fotky dodám co nejdříve...