covex píše:Zmatecny rozhodne neni..
Nojo, už jsem to pochopil, stačilo trochu se zamyslet
Chyba byla v tom, že jsem se podle použitých pojmů "mnozstvi benzinu vstriknuteho do valcu", "regulaci tlaku do valcu" a "do privodu paliva" domníval, že mluvíš o samotné vstřikovací soustavě. Kdybychom se měli držet obecně zažité terminologie, místo
"O regulaci tlaku do valcu se stara uzaviraci ventil, ktery vpousti do privodu paliva vic nebo min vzduchu .. "
by asi bylo lepší napsat něco jako
"O odvětrání nádržky s aktivním uhlím se stara uzaviraci ventil, ktery vpousti do sacího traktu motoru vic nebo min vzduchu ..".
Nadále ale tvrdím, že tlak
v nádrži množství vstřikovaného paliva neovlivňuje, protože vstřikovací tlak se vyvozuje buďto čerpadlem a nebo přímo ve vstřikovači. Ale je pravda, že když bude auto stát přes den na sluníčku, tak toho benzinu který se odpaří a následně zychytí v nádobce s uhlím bude docela dost a kdyby se pak dostal do sání najednou, dost zásadně by obohatil směs. Proto se právě nádobka odvětrává pozvolna přes ten uzavírací ventil.