Zadní topení
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Zadní topení
rozborka,sborka:-)
Foto není k dispozici
vyndat přívod proudu a uhlíky(odpájet),neni ještě tak složitý,ale vyndavat ven ty věci co ty uhlíky držej,to už je "sranda",jsou totiž fest přilepený-lepidlo mi připadalo jako epoxid,zpět jsem to přilepil gelovym vteřiňákem.
Foto není k dispozici
vyndat přívod proudu a uhlíky(odpájet),neni ještě tak složitý,ale vyndavat ven ty věci co ty uhlíky držej,to už je "sranda",jsou totiž fest přilepený-lepidlo mi připadalo jako epoxid,zpět jsem to přilepil gelovym vteřiňákem.
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob čer 16, 2012 8:14 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní topení
Jo malokdo nema zadni topeni dole vyrezli. Proste se v nem hromadi voda. Mozna by bylo lepsi dospod vyvrtat dirku a dat tam hadicku. Jakmile se totiz voda dostane az k motorku je s nim amen.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Zadní topení
Kdepak,voda se tam nezadržuje,resp.,že by stála v topení,ale jak je topení ze dvou skořápek,tak plech v tý spáře neni dobře utěsněnej,respektive je,ale japonci použili pěnovej molitan jako těsnění a to neni moc dobrá volba(nahradil jsem ho sanitárnim silikonem),těsnění nasaje vodu a plech i když je zinkovaej začne od spáry nahoru reznout. a kdybys tam udělal díru a dal tam hadičku,tak ti ta vlhkost poleze zvenčí dovnitř eště líp....
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob čer 16, 2012 8:15 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní topení
Zas je to lepšie vyriešené na staršom...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Zadní topení
Máš pravdu Martinkku,starší je propracovanější,ale zase třeba na staršim se všechni dělá 10X hůř, na novější nedám doustit,protože co se týče jízdních vlastností,tak tomu se starší nevyrovná a celkově ty inovace jsou bezchybný, jne se o něj starat..
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Zadní topení
prosim majitele starších liber, aby mi pověděli, kam se napojujou roury zadního topení. Čeká mně vyndavání motoru a následná generálka a budu dělat rovnou i nový roury. Ptám se proto, že teď momentálně nemam vůbec čas si pod auto lehnou, odkrytovat ho a skoumat, kam se hadice napojujou. Koukal jsem do Subaru katalogu, ale z toho mi to jasný neni, je tam totiž napojení na motor a chladič + přední topení, ale zadní topení tam neni. Když dám v katalogu sekci topení, tak tam jsou dvě hadice, ale už tam neni, kam se připojej. Díky Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní topení
je tam len prietok naceste od motoru k chladicu cez zadny radiator, ale zajtra to mrknem este a upresnim
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Zadní topení
jo supr. teď už mi je to jasný voda z pod termostatu jde do radiátoru a z radiátoru do roury, díky Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní topení
Pozrel som, v mojej reparaturbuch nieje nakres chladiaceho systemu. Z terenu> vyssia hadica radiatora je napajana na stredovu trubku pod podvozkom, nizsia sa upina na sanie pod karburatorom - teda smer tecenia chladiacej kvapaliny je.... no neviem, asi by bolo logickejsie najprv dodat teplo do radiatora az tak ho ist chladit dopredu. Este cosi pocas dna obkukam.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
Re: Zadní topení
ohriata voda z motora (na sani pred termostatom) -> do zadneho radiatora -> z neho cez ruru do predneho radiatora -> ventil kurenia -> napokon cela vetva je napojena vpredu k pravej rure (zberna) -> do vodnej pumpy.
Niesom si isty,ci je ventil pred alebo za prednym radiatorom,je to detail.
Niesom si isty,ci je ventil pred alebo za prednym radiatorom,je to detail.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Zadní topení
http://www.carrol.ru/_pages/subaru/inde ... 1BMg%3D%3D
http://www.carrol.ru/_pages/subaru/inde ... MD09QjI%3D
když bude stránka se zadánim vin, stačí jí aktualizovat a zobrazí se potřebný
http://www.carrol.ru/_pages/subaru/inde ... MD09QjI%3D
když bude stránka se zadánim vin, stačí jí aktualizovat a zobrazí se potřebný
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991