Kryt posledniho dilu výfuku - novší
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Tak som to zvládol , ten "nenapodobitelný" tvar:
po teoretickej príprave nastala praktická časť - výroba rozvinu a vyohýbanie a znitovanie bolo už jednoduché
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned lis 22, 2015 5:18 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
no a v praxi to dopadlo takto:
materiál: nehrdzasteelblech asi tak 0,8 až 1 mm a je to už nafurt!
Naposledy upravil(a) Lubomír dne pon čer 09, 2014 8:09 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
kvalitni prace a planek k pohledani..
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Jo, a ešte rozvin - ohybové čiary sú predvypilované karboškou, ohýba sa to potom na hrane stola , v ruke a kombinačkami presne na mieru...fólia dolu, tá by zhorela prvá...
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned lis 22, 2015 5:19 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Lubomire, prozrad zda si kupoval nerez plech, kolik tak stoji tabule?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
No, nejaký nerezplech som si obstaral ešte pred mnohými rokmi, doteraz som ním látal všetky moje Liberká, pol tabule zožrala náhrada strešného okna na staršom,a už došli zásoby, ale tentokrát mi plech obstaral Liberompostihnutý kolega, ktorý sa na mňa obrátil s tou opravou v podstate neexistujúceho výfukového systému - tak som sa s ním dohodol, že ak mi zoženie plechu , aby ostalo aj na môj kryt , tak sa do toho pustím. Zohnal a rozprával, že bol dosť drahý, padlo číslo 35 Eurákov, takže tak. Inak cena za tabulu bude určite závislá na kvalite - povrch leštený , s fóliou, - určite samozrejme aj na hrúbke plechu. Ale niekto tu písal, že nehrzasteeel je jeho povolání?, tak nám snáď napíše, zač je toho loket
Inak dnes som práve ohýbal a nitoval nerezovými nitmi kryt, no, bez nadávok to nebolo, ony tie nerezové nity sa trhajú o niečo horšie - pricvikol som si prsty a raz aj sadlo na bruchu - asi je treba nitovačky s dlhšou pákou a samozrejme i silného chlapa, ja s tou mojou kondičkou od počítača toho moc nezvládám...
Inak dnes som práve ohýbal a nitoval nerezovými nitmi kryt, no, bez nadávok to nebolo, ony tie nerezové nity sa trhajú o niečo horšie - pricvikol som si prsty a raz aj sadlo na bruchu - asi je treba nitovačky s dlhšou pákou a samozrejme i silného chlapa, ja s tou mojou kondičkou od počítača toho moc nezvládám...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Orietačně by nerez plech měl být tak kolem 150-200 Kč za kilo ... tzn. čtvereční metr při tloušťce 0,7 za nějakou tisícovku.covex píše:Lubomire, prozrad zda si kupoval nerez plech, kolik tak stoji tabule?
V Liberci chodím na nerez do sběrny "u mlýna" za Feronou - dost často se tam najou i celé tabule, všelijakých trubek a profilů co hrdlo ráčí. Člověk jen valí oči, jak asi některé firmy s matriálem hospodaří.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Ano, také nerezové šroťáky sú fakt pastva pre nás... Mám z podobného zdroja nachystané krásne nerezové kolienka na pozváranie výfukového parožia, keď príde jeho čas...Mám len obavu z vysokoteplotného krehnutia nerezu - predsa len je to asi austenitický materiál - hrubé zrno, tak to odkladám na horšie časy a lepšie elektródy
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned srp 15, 2010 6:08 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Jinak ta sberna je zrejme tato: http://www.junktrade.cz/provozovny.htmTuti píše:Orietačně by nerez plech měl být tak kolem 150-200 Kč za kilo ... tzn. čtvereční metr při tloušťce 0,7 za nějakou tisícovku.covex píše:Lubomire, prozrad zda si kupoval nerez plech, kolik tak stoji tabule?
V Liberci chodím na nerez do sběrny "u mlýna" za Feronou - dost často se tam najou i celé tabule, všelijakých trubek a profilů co hrdlo ráčí. Člověk jen valí oči, jak asi některé firmy s matriálem hospodaří.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Jo, a tak sa ten doteraz používaný kryt dostal medzi diely, ktoré by mohli ešte odtieniť nejaké to teplo niekomu, kto už vlastne ten kryt má koróziou sežraný a nechce nejak investovať do nového a prácu s nerezom nemá nejak v ruke...
Takže ponúkam kryt, síce v posledním tažení, ale furt lepčí jak žádnej...
no, je vyspravený materiálom z nejakej bývalej mikrovlnky, ale drží pohromade.
Doveziem na zraz, alebo to mám rovno vyhodiť do šrotu?
Takže ponúkam kryt, síce v posledním tažení, ale furt lepčí jak žádnej...
no, je vyspravený materiálom z nejakej bývalej mikrovlnky, ale drží pohromade.
Doveziem na zraz, alebo to mám rovno vyhodiť do šrotu?
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned srp 15, 2010 6:08 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
-
- Člen korespondent
- Příspěvky: 188
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 9:24 pm
- Bydliště: Unhošť
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
Ten je ještě krásnej proti tomu mojemu vyspravovanýmu, jen ho přivez na sraz. Kdyby ho nikdo nutně nepotřeboval. tak ho klidně vemu, ten ještě něco odjezdí Aleš
Aleš
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Kryt posledniho dilu výfuku - novší
ak ťa neodradí ani výkričná cena vo výške 2VR (pre mňa a pre moju manželku)...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
-
- Člen korespondent
- Příspěvky: 188
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 9:24 pm
- Bydliště: Unhošť
Nezničitelná nerezová tepelná clona zadní části výfuku
Podobnou clonu, ale s podrobnějším postupem výroby a detailním výkresem pro výrobu a spoustou fotek jsem umístil zde na foru:
viewtopic.php?f=2&t=1774
Zdá se, že nýtovací postup a práce s nerezem si získává více a více příznivců - je to logické - cena nerez materiálu již není o tolik vyšší jak u normálního plechu a tak ta cena naší práce a volného času do toho vložená se tímto určitě vyplatí - výrobek z nerezu naše Liberka určitě přežije a nemusíme po letech tuto práci již opakovat.
Ahoj, Lubson
viewtopic.php?f=2&t=1774
Zdá se, že nýtovací postup a práce s nerezem si získává více a více příznivců - je to logické - cena nerez materiálu již není o tolik vyšší jak u normálního plechu a tak ta cena naší práce a volného času do toho vložená se tímto určitě vyplatí - výrobek z nerezu naše Liberka určitě přežije a nemusíme po letech tuto práci již opakovat.
Ahoj, Lubson
- Přílohy
-
- 20090408%20nerez%20kryt.jpg (131.2 KiB) Zobrazeno 27552 x
Subaru Libero FA12, rv. 1996, 2. majitel od r. 1999 a 30 tis. km, červené se skleněnou střechou, k dubnu 2009 najeto 160 tis. km., k září 2011 najeto 190 tis. km, k lednu 2016 najeto 215 tis. km, podnikání od r. 1993: http://haron.cz/