Alešu,na tej zámkový dlažbě máš stejný libero jako mám já,co všechno plánuješ?-děláš? Jestli ti můžu poradit se spodkem,tak pokud nesundáš rám od kastle,tak jen otluč rez a udělej šlichtu z vyjetýho oleje a grafitový vazelíny a pečlivě ho tim natři,protože když ho neopískuješ,tak to máš za chvíli rezavý,co jde nejvíc do pryč jsou silentbloky tlumičů v zadních ramenou a brzdový trubičky u zadního rozvodu vlevo na rámu před kolem,co jsem je vyndal,byly téměř prorezlý,vlítnul by do toho šutr a otec by byl někde v pangejtu,protože by to nebrzdilo,i když tohle auto vypadá na nějakou 97,98,tak snad nebude tak zle

,každej si auto dává dohromady podle svejch možností,ať už je to finanční stránka nebo praktická stránka,ale celý to rozebrat vyčistit,odrezit,opískovat a natřít neni na škodu,ba naopak,takovýhle auto už se nikdy,opakuju NIKDY nevyrobí.Nezapomeň taky na všechny elektromotory a kouknout se v nich na uhlíky-nejvíc odcházej u větráku co chladí vejfuk,alternátoru,startéru a předního topení,zkrátka,co se nejvíc používá.Mohl bych tu psát až do rána a porát by to bylo málo,takže ti přeju hodně štěstí a máš kliku,že to neni bouraný,když to klempíř odflákne,spíš teda ten kdo to opravuje,tak to je pak to jen hodit ze skály...
martine,to libero je celý přestříkaný a ta barva všechno překryje....na fotce vypadá jak nový,ale nejspíš to bude plečka,i když nerad bych se mejlil
