Shodou nahod jsem nasel na googlu http://books.google.cz/books?id=aPNcAgAAQBAJ nahled servisniho manualu pro Sambar 660.
I presto ze to je torzo tam je docela dost zajimavych veci, ktere jsou shodne s Liberem.
Subaru Sambar 660 - sevisni manual
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Covex dakujem velmi pekne za tento link,zvazoval som o zadovazeni si tejto knizky, stale totiz spekulujem kupit prevodovku sambara z jpn.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Starý libero mi nejede víc jak 130 s nohou na zemi
s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn
motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn
motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
misus- ta maximalka nie je prevodovke- totiz novsi model ma sice rychlejsiu 5ku,ale kratsi staly prevod. Nemam tie cisla teraz pri sebe,ale tusim vysledny prevod na strasom liberu je rychlejsi. Takze skor to bude o limite otacok motorov- teda konkretne zapalovanie. Na E12 ta skrinka za tapacirom (tranzistor zapalovanie) sice funguje cisto analogovo,ale ma viac funkcii-startovaci predzapal,vlastnu mapu predstihu,a - a to bude podstatne-aj limiter otacok- takze tam bude pres zakopany-E12 nedovoli motor tocit do takych otacok,teda preto aj nizsia maximalka. Na limiter som prisiel cisto nahodou- pouzil som to zapalovanie vo fiatke (4valec-vyssia frekv. impulzov) a aha- motor tocil max 3500ot.! Kedze som to zapalovanie potreboval kvoli vlastnej mape predstihu,zacal som sa v tom rypat,vsetko sa da ladit odpormi vo vnutri zapalovania. Navyse,co si pamatam,na mojom Libere sa motor podla dorobeneho otackomera nechcel velmi tocit nad 5000ot. Justy ma otackomer do 8000 a cervene pole zacina tusim pri 6500ot.. pravdepodobne aj novsie Libero teda ide tocit viac ako stare.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
Pokud se dobře pamatuju, někde v technických údajích staršího Libera jsem četl, že maximální rychlost 120 km/h dosahuje na čtvrtý rychlostní stupeň. Pětka se tedy bere už jako "ekonomická" - s tím, že k dosažení větší rychlosti než na čtyřku už nestačí moment. V reálu se Libero rozjede na pětku víc (motory mívají obvykle i po letech o něco větší výkon než se udává v TP), ale určitě ne na tolik, aby to otáčkama odpovídalo rychlosti 120 na čtyřku. Takže spíš než omezovač maximálku limituje výkon, respektive průběh točivého momentu motoru. Možná by jelo rychleji s trochu kratší pětkou, ale pro spotřebu je určitě lepší ta dlouhá.
PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?
Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera
už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera
už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
No samozřejmě předek i zadek musí mít stejný stálý převod. A posazení kastle ze staršího na rám novějšího bude docela oříšek, protože mají různý rozvor.Mis.us píše:přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual
všechno jde, když se chce
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991