mně jde hlavně o rám:-D Nějak v průběhu roku budu dělat Renovaci jednomu klukovi od nás- přepůlil se mu rám. jestli to koupíš a chctěl bys mi rám prodat, za rozumnou cenu, tak se hlásim.
to už je opravdu dost a na vejlet na čumendu dost daleko, škoda že není zvykem fotit motor a spodek, ale jen umyté auto, tady má jedno starší v čechách
Serpine poradim Ti jednu věc, pokud budeš mít zrenovovaný Libero, tak se po žádnym jinym nesháněj.
Dědku, vim, že si libera poznal jenom z tý rezavý stránky, ale věř tomu, že jsou auta, který v zimě nejezděj a tohle na to vypadá. Za starý libero dát 50t neni žádná hamba, pokud je pěkný a je technicky vpořádku, když bych chtěl prodat svoje pod 90t nejdu. Čim ty auta budou vzácnější, tak ty ceny budou jenom růst a růst. Mihal
I když teď žádný Libero nemám, pečlivcě sleduji možnosti, jak k nějakému zase přijít. Ale koupit Libero a nechat ho celou zimu v garáži? To je jako koupit sněhovou frézu a zaparkovat ji vedle sekačky a sníh házet lopatou. Fréza by taky déle vydržela ale..... Je fakt, že jako "zimní" auto se mi perfektně osvědčil Yeti. Možná je to i tím, že je pořádně obutý "myšelinama alpin" . ale i tak hlavně poslední měsíc už aspoň 8x k nám na kopec pro dvoukolky nesjízdné a já každý den vyjel bez problémů. A to hlavně do šesti litrů nafty na sto. Frontéra by taky asi vyjela, ale za patnáct, Jimny , do kterého se nevešel bohužel týdenní nákup a manželka s matkou, by to zvládl taky a za deset a bohužel octávka 4x4 už ne. Teda ta, co jsem měl s Haldexem první generace. Wagon od Suzuki taky dobrý , ale taky bez kufru a ten v zimně žral na sněhu 8-10 l a v kopci se nesmělo zastavit. Rozjet se na sněhu v kopci znamenalo, že si jedno přední a jedno zadní uklouzalo podklad a byl konec. Libero jsem zapínal v jedné zatáčce a vyšplhalo jako kamzík. Nesměl jsem však zapomenout vypnout 4x4 jinak při nájezdu na tvrdou zem to byla rána jak z kanonu. Každému říkám, že Libero je alternativa k něčemu většímu, pohodlnějšímu . Něco jako opečovávaný veterán. Když však jezdí pořád, začnou se nějak množit na zahradě jako u Davida. Docela mne zarazilo, že to Petrovo takhle kleklo.A odešel rám korozí? To se mi zdálo docela ještě zachovalý. Měl jsem zálusk na nějaký Libero po Karlovi, ale čert ví jak s nimi Karlův synek zatočil. Dědek
nějak nechápu jak to tam je se sklem v zadních dveřích, vypadá to že tam není guma ale podle odrazu na jedné foto tam něco je, nevidím vytápění...nebo tam prodejce napnul igelit a neobtěžuje se uvést takové datajly??? nějak mi to hlava nebere...
Arte, nech si zajít chuť. Díky Chovancovi se za rámy berou Techničáky (policisti), teda jen v případě, když nemáš doplněk/rám zapsanej ve Velkym Technickym Průkaze. Jako k***t , budu muset zajet za klucima do Subaru, aby mi dali typovej list na přední rám (starý subara se oficiálně v ČR prodávaly jako nový), neměl by bejt problém, na rámu mám i nalepenej štítek od ALCA. Jen je to další buzerace a já mám o starosti navíc, a nejsem v tom sám ovček bude jistě velký stádo Mihal
Tak jsem vlastně hodně rád, že se našel kupec na Suzuki Wagon r+,. který měl taky přední rám, docela pěkný, ale bez atestace a nikde zapsaný. A to autu v dubnu končila STK. Kdysi jsem koupil přední rám na Opel Frontera a prodejce mi dal bumážku, že ji mám ukazovat na STK a případné silniční kontrole. Když jsem Fronteru prodával do Liberce, kupoval ji starší pán, který mi řekl, že rám bude muset bohužel dolů, protože není zapsaný v TP a od nějakého termínu (2012? ) rám může být jen "z tvarohu" aby šel urazit kolenem chodce. Dědek