Na Liberu se mi stalo to same co pred casem na Viviu - v pozicnim svetle se ulomila jedna packa kontaktu zarovky v patici T10. Je to vzdycky ta spodni pulka konektoru - i kdyz pozicky by se mely dat obcas otocit o 180st, pokud jste to v poslednich letech nedelali tak doporucuji. Je to podle me konstrukcni nedostatek danych patic. Treba blinkry tim netrpi. Na rozdil od Vivia, kde je konektor soucasti reflektoru a je tedy potreba koupit cely novy, tak u Libera nastesti staci vymenit jen konektory s kabelazi v reflektoru. Zkousel jsem to ruzne opravit, ale vysledek byl vzdy akorat k vzteku.
Takhle vypada zoxidovany a ulomeny:
Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Vylamovani nozicek u zarovkovych patic T10
Dávej si do konektorů i patic bílou vazelínu. Nestane se ti potom tenhle opruz. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991