Výrobce si může napsat co chce, silikon určitě nevydrží tolik stupňů (těch 500 už vůbec ne) ,ale to že jsem k tomu něco napsal je spíš moje úchylka toho, že je to zaprvy červený (nesnáším cerveny silikon kuli nymandum) a většina lidí to používá bez rozvahy jako univerzální těsnění a zamrdaji tím vše

když by predemnou někdo podmazl těsnění červeným silikonem, tak bych se neudržel a něco řekl:D ( co si o tom myslím.) Samozřejmě u výfuku se ten speciální šamotový přímo na výfuky určeny používá v případě, že majitel auta nechce zaplatit vyndání výfukový soustavy a nechce srovnat do roviny příruby, plus platit nový těsnění. Když se to srovná, dá se nový origo, tak to vydrží až do doby než se to zase sundá....a tak se to má samozřejmě i dělat, mimochodem to co je určený na výfuky, si nepleť s kamnářským tmelem, to je naprosto něco jinýho a právě je hodně křehkej a i tlak výfukových plynů ho může po vytvrdnuti lehce vyfouknout, to se právě u vyfukovyho nestane.
Repas dělají tak, že se naváři dovnitř nový materiál a pak se to frezuje. Mimochodem s tou životností..... upřímně- víš prd co to auto zažilo než se dostalo k tobě a zrovna zadní prachovky byly díky axialu dost náchylný na životnost, takže už je nejspíš někdo měnil....já to měl na autě taky, když jsem měnil za fakt málo jety po pár desítkách tisíc km to bylo nanovo, proto jsem tam dával ty vnější z fa. Převodovka to bylo jen proto, že jsem chtěl převod víc do síly. Když se dají vnější z fa a vnitřní se nechají z kj, tak je to jen o úpravě hřídelí přímo od poloos. Nic víc nic míň
