tak som to odfotil, ako to robím ja:

a nastavujem to pomocou medeného drátku 0,5 CuL, keď začne škrabať z neho lak, som si istý, že je tam približne správne nastavenie. Tú polohu skrutky si zapamätám tak, že počítám, koľko otáčok je do uplného dotiahnutia, a tak to iba občas (po emiske, keď sa tam "odborníci" vrtajú tak, že mám problém odísť zo dvora, -ale emisie sú OK-, taká díra je tam aj pri zahriatom motore!) skontrolujem, nastavím, prípadne o nejakú štvrť otáčku dostavím, aby bolo auto živé. To je všetko. O tú skrutku je opretý krížováčik, bohatosť zmesi je imá kapitola, už som to písal niekde, a dostal som dobrú radu, funguje to.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka