Nedrží volnoběh
Nedrží volnoběh
Zdravím.
Nevím čím to je, ale jakmile se vypne automatický sytič, začne mi libero zdechat. Karburátor a trysky jsem vyčistil. A volnoběh mám nastavenej tak ,že za studena to má zvuk jak ferrari, ale po zahřátí umírá při každém zastavení, dokonce i při krátké jízdě se spojkou. Co s tím? Dík za rady
Nevím čím to je, ale jakmile se vypne automatický sytič, začne mi libero zdechat. Karburátor a trysky jsem vyčistil. A volnoběh mám nastavenej tak ,že za studena to má zvuk jak ferrari, ale po zahřátí umírá při každém zastavení, dokonce i při krátké jízdě se spojkou. Co s tím? Dík za rady
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Nedrží volnoběh
Tento způsob konverzace se mi zdá poněkud podivný...carver píše:Nevím čím to je,
Všichni co se snažíme si navzájem pomoci to děláme ve svém volném čase a zadarmo
Doufám, že sme si všichni stačili povšimnout/a hlavně ilegálové/ že zde vládne vláda kapitálu/nelíbí se mi slovíčko kapitalizmus/Takže i informace je taky zboží.A někdy pěkně drahý Myslím,že když něco chceš,tak byses měl aspoň představit, a jako samozřejmost přidat fotku miláčka. A vůbec Jen tak, skus zajet pro moudra do značkového servisu,a pak se s náma rozděl o zážitky qleapfrog.gif
K.
A přeju příjemný víkend bez povodní a deště.
Nikdo není dokonalej.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Poté co jsi Karle toho nešťastníka takhle sjel chudák sedl a napsal mi na soukromý mail, protože asi poznal, že jsem takovej hodnej trouba . Poté co jsem mu odpověděl jsem kouknul na fórum a vida - on je to zbrusu nový přihlášenec. Sice začal trochu zhurta, ale to víš, to jsou ti mladí dynamičtí .. odpustil bych mu to, stačí když dá na srazu do placu lahvinku .
Tady přidávám kopii korespondence .. v rámci "Glasnosti"
Dobrý den, všiml jsem si na internetu, že máte zkušenosti s vozem Subaru Libero E12.
Koupil jsem si jej a potřeboval bych malou radu, tak kdyby jste si udělal chviličku čas, byl bych vám vděčný.
Chtěl bych se zeptat, jestli netušíte, co může způsobovat, že auto zdechá na volnoběh. Karbec je vyčištěný a trysky také. Chová se to zvláštně. Když je zapnutý sytič – za studena – tak to má volnoběh jak ferrari, ale jakmile se postupně začne zahřívat, tak má snahu zdechat - při jízdě z kopce, zastavení na stopce apod. Tak jestli je třeba možné, že je chyba v samotném sytiči, že se vypíná přiliš brzo?
Předem moc díky.
Dobrý den,
Nevím jestli budu umět pomoct, zase takový odborník nejsem. Chybu bych taky začal hledat od karburátoru. Sytič se dá snadno vyloučit, jestli se tak chová auto i se zahřátým motorem. Samotný karburátor tohle může dělat, když je hodně vyběhaná osička klapky - potom si klapka sedá pokaždé jinak a volnoběh se nedá pořádně seřídit. Dá se to opravit (vyfutrovat), někdo z fóra to už dělal, ale je to hodinářská práce. Pak je možnost, že sání někde dostává falešný vzduch - může to být netěsnost napojení karburátoru na sání, vypadlá nebo netěsnící některá hadice od podtlaků nebo možná i špatné těsnění víčka karburátoru. Nejhorší varianta je, že se v tom někdo vrtal a předělával to podle svého rozumu.
Nevím odkud jste a jestli jste přihlášený na fóru http://www.subaru-libero.cz (v takovém případě bychom si měli tykat ), poradil bych dorazit příští víkend na sraz do Srbské Kamenice, tam bude spousta lidí co tomu opravdu rozumí. Informace o srazu na zmíněném fóru v sekci AKCE.
S pozdravem "Liberu zdar"
L. Tlustý
Tel.: 602 391 983
Tady přidávám kopii korespondence .. v rámci "Glasnosti"
Dobrý den, všiml jsem si na internetu, že máte zkušenosti s vozem Subaru Libero E12.
Koupil jsem si jej a potřeboval bych malou radu, tak kdyby jste si udělal chviličku čas, byl bych vám vděčný.
Chtěl bych se zeptat, jestli netušíte, co může způsobovat, že auto zdechá na volnoběh. Karbec je vyčištěný a trysky také. Chová se to zvláštně. Když je zapnutý sytič – za studena – tak to má volnoběh jak ferrari, ale jakmile se postupně začne zahřívat, tak má snahu zdechat - při jízdě z kopce, zastavení na stopce apod. Tak jestli je třeba možné, že je chyba v samotném sytiči, že se vypíná přiliš brzo?
Předem moc díky.
Dobrý den,
Nevím jestli budu umět pomoct, zase takový odborník nejsem. Chybu bych taky začal hledat od karburátoru. Sytič se dá snadno vyloučit, jestli se tak chová auto i se zahřátým motorem. Samotný karburátor tohle může dělat, když je hodně vyběhaná osička klapky - potom si klapka sedá pokaždé jinak a volnoběh se nedá pořádně seřídit. Dá se to opravit (vyfutrovat), někdo z fóra to už dělal, ale je to hodinářská práce. Pak je možnost, že sání někde dostává falešný vzduch - může to být netěsnost napojení karburátoru na sání, vypadlá nebo netěsnící některá hadice od podtlaků nebo možná i špatné těsnění víčka karburátoru. Nejhorší varianta je, že se v tom někdo vrtal a předělával to podle svého rozumu.
Nevím odkud jste a jestli jste přihlášený na fóru http://www.subaru-libero.cz (v takovém případě bychom si měli tykat ), poradil bych dorazit příští víkend na sraz do Srbské Kamenice, tam bude spousta lidí co tomu opravdu rozumí. Informace o srazu na zmíněném fóru v sekci AKCE.
S pozdravem "Liberu zdar"
L. Tlustý
Tel.: 602 391 983
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
- Bydliště: Janovice 561, okr. F-M
Nedrží volnoběh
Mam problem auto jak se zahřeje tak nechce držet volnoběh vžy když vjedu na křižovatku a potřebuju tam zastavit tak mi to chcipne! Jestli nekdo vite co s tim tak mi prosim pomožte!!!
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedrží volnoběh
Sloučeno
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Nedrží volnoběh
Na jiném místě jsem před chvílí trochu objasňoval Pájovi funkci elektroventilu (solenoidu) Tam hledej nejprve chybu. upadlý drát, asbsence kostry i vinutí kaput. Dále i možnost prasklé pružiny či jiné mechanické vady. Není to nic jiného, než elektromagnet , který pohybuje ventilkem v sedle a pouští směs v době volnoběhu. Tohle musí fungovat. Vyčištěný karburátor je také nutností, ale musí při tom fungovat elektroventil . Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedrží volnoběh
Dědku ten solenoid asi ten volnoběh neovlivnuje protože sem to měl vypojené a volnoběh to drželo. Já sem myslel že to má funkci takovou že to přidává a ubírá podle plynu podtlak. Protože jak jsem už říkal v sekci potlaky měl jsem pérko nahoře tam jak vede ten podtlak do toho ufouna nebo co to je mám to vysvětlené a ukázané tam...
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje