Pomoc
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
- Bydliště: Janovice 561, okr. F-M
Pomoc
Pred tydnem jsem si koupil nove liberko a ted mne začlo lehce zlobit. Motor kdyz je studeny tak naskoci uplne hned ale kdyz s nim ujedu par kilometru (asi 5km) tak najednou zdechne a musim cekat než schladne a přitom tepota je ani ne v polovine. Dik za radu co s tim!
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
V první řadě by to chtělo zjistit, jestli je ve zdechlém stavu jiskra na svíčkách a když ne, tak na kabelu od cívky.
A co to vůbec znamená - zdechne: Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Nebo postupně ztrácí výkon až se udusí? Nebo začne cukat a pak se zastaví?
A co to vůbec znamená - zdechne: Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit? Nebo postupně ztrácí výkon až se udusí? Nebo začne cukat a pak se zastaví?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
To já jsem se ptal, tys měl odpovědět. Jestli tohle je odpověď (to by za tím neměl být otazník ), tak to na sytič nevypadá.Loser píše:Za jízdy v tahu prostě najednou vysadí a už nejde natočit?
Ještě jedna úvaha, která sem vůbec nepatří, ale teď mě to napadlo, ani nevím proč. Kdyby se někdo jednou do fóra zaregistroval a potom by se třeba zaregistroval znova pod jiným jménem (ať už z jakéhokoliv důvodu), měl by tu starou registraci zrušit, aby v tom nebyl bordel.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tato "závada" postihla na loňském setkání nad Děčínem Jardu a byla to indučka. Na fóru najdeš rady, že Libero nemá rádo improvizaci v podobě indučka jako indučka. Od Ostravy je to do např.Hostivic dost daleko, ale na fóru najdeš kontakt a když zavoláš, určitě se dohodnete na přijatelné ceně na nějaké cívce z rozebraného Libera. Ten termosytič pracuje celkem plynule a nemůže způsobit skokovou změnu. A pozor. I když nějakou jiskřičku na jedné zkušební svíčce mimo motor spatříš , neznamená to, že je cívka dobrá. Tady pomůže pouze měřidlo a Karel by ti jistě doporučil elektronkovej voltmetr a nebo nejraději osciloskop . A má pravdu. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Karle promiň, měří se samozřejmě ohmický odpor primáru a sekundáru cívky tak, že dvoumetrem ani odměrným válcem to nepůjde , ale stačí obyčejný multimetr s rozsahem " ohmy" . Dědek
P.S. Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
P.S. Pravdou je, že propagátorem měření osciloskopem je tady předevší Karel a to nezapře.
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010